آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 8 ژانویه 2024
  • بازدید : (645)

WWE Raw (January 08, 2024): Matches, news, rumors, timings ...


نتایج کامل راو 8 ژانویه 2024


متن در ادامه مطلب


کامل شد

کودی رودز در حال ورود به ورزشگاه نشان داده می شود. امشب، او با شینسوکه ناکامورا مبارزه خواهد کرد.


درو مک اینتایر در رینگ حضور دارد و می‌گوید که هفته گذشته، بازی او در برابر ست "فریکین" رولینز برای او همه یا هیچ بود. مک اینتایر این عنوان را نمی خواست. او به این عنوان نیاز داشت. همانطور که مردم می بینند، او این عنوان را ندارد. مک اینتایر در ذهن خود بازی را تکرار می کند. او رولینز را پین کرد، برنده شد، اما آنقدر جوگیر بود که پای رولینز را روی طناب گذاشت. مک اینتایر خودش مسابقه را باخت.

مک اینتایر تمام هفته به این موضوع فکر کرده است. شاید رولینز و سامی زین حق داشته باشند. شاید تنها کسی که درو مک اینتایر را متوقف میکند، خود درو مک اینتایر باشد. مک اینتایر باید برای مدتی از WWE فاصله بگیرد. جمعیت شوکه شده است. مک اینتایر می گوید که به این موضوع فکر کرده است.. او مستقیماً شکست نخورد. چرا دامیان پریست در طول آن مسابقه دنبال کش کردن بود؟ چرا صبر نکرد تا مک اینتایر پیروز شود؟ بین پریست، رولینز، زین و جی اوسو که به دلیل قدرت سیاسی جادویی کودی رودز به راو منتقل می‌شوند، و سی ام پانک که دوباره به آغوش کمپانی باز می‌گردد... مک اینتایر باید این موضوع را دوباره بررسی کند. شاید باید برای نه سال برود. سپس او در بازگشت مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

 

سی ام پانک میاد و میگه ناامید است که مکینتایر لباس سنتی اسکاتلند را نپوشیده.  رادی پایپر هموطن تو بود.. پایپر به حرف زدن معروف بود. سی ام پانک به حرف زدن معروف بود. آیا درو مک اینتایر به حرف زدن معروف است؟ از آنجا که پانک برگشته است ، اگر مک اینتایر حرفی برای گفتن داشته باشد، می تواند آن را توی رویم بگوید. پانک فقط همین جا می ایستد.

مکینتایر لبخند می زند و می گوید می خواهد به پانک تبریک بگوید. حدود یک ماه هستکه برگشتی. برخی از بچه ها شرط بندی کردند که پانک قصد دارد اعتبارش را خراب کند. هر قدر بیشتر بمانی، بیشتر نابود میشود. پانک می گوید این خوب است. مکینتایر می گوید به آنچه پانک در خارج از شرکت گفته است اهمیتی نمی دهد. آنچه مکینتایر به آن اهمیت می دهد همان کاری است که پانک شخصاً با او انجام می دهد. مکینتایر یکی از معدود افرادی است که در فهرست باقی مانده است. او سالها با پانک به جهان سفر کرده است. سالها پیش ، مکینتایر به یک رهبر احتیاج داشت. او در یک مکان تاریک بود. مکینتایر اکنون به آنها احتیاج ندارد. او می توانست از یک رهبر واقعی استفاده کند تا به او بگوید مشکلی نیست و به او کمک کند تا در این مکان حرکت کند. پانک مک اینتایر را به عنوان یک تهدید می‌دید، بنابراین چنین چیزی هرگز اتفاق نیفتاد. مک اینتایر قبلا در این مورد با رندی اورتون صحبت کرده است. اورتون به خاطر شیاطین خودش نتوانست به او کمک کند. پانک شیاطین ندارد. بلکه خود پانک یک شیطان است... یک ادم خودخواه و خودشیفته. مک اینتایر زمانی که او اخراج شد، قدم برداشت و تبدیل به مرد امروزی شد. پس از نه سال، مک اینتایر رهبر پانک است.

 

پانک پوزخندی زد و سرش را پایین انداخت. مک اینتایر به گوشه ای می رود. پانک می گوید که چیزهای زیادی در زندگی و حرفه خود در WWE دیده. منتها هرگز یک رهبر نبود. پانک خود را ناجی مینامید. مکینتایر می خواهد در مورد شیاطین صحبت کند. منتها وقتیمن رفتم، میدان برای امثال تو باز شد و به موفقیت در رمبل و رسلمنیا رسیدی. پانک مشکلی ندارد که بگوید حالا از مک اینتایر پیروی می کند. پانک بزرگتر، سریعتر و قوی تر است. پانک برنده رویال رامبل و رویداد اصلی رسلمنیا خواهد بود. مک اینتایر دقیقاً مانند ست «فریکن» رولینز چنین مشکلی دارد. پانک یک شیطان نیست. بلکه وقتی بهم فشار بیاد، خود شیطان میشم. پانک اینجا نیست تا آدم خوبی باشد. او برای دوست داشتن اینجا نیست. او اینجاست تا رویال رامبل را ببرد و رسلمنیا را ببرد.

مک اینتایر می گوید من برنده رویال رامبل و رسلمنیا شدم، کاری که پانک هرگز انجام نداده است. اگر پانک زمانی که منموفق شدم اینجا بود، احتمالاً  از کمپانی میرفت. مک اینتایر در رویال رامبل حضور خواهد داشت. اگر پانک را ببیند، او را از بین می برد. مک اینتایر به رسلمنیا بازخواهد گشت و در حضور هواداران، کمربند قهرمانی را کسب خواهد کرد.

پانک به سمت مک اینتایر می‌رود و می‌گوید داری جوگیر میشی. البته یک نفر وجود دارد که می تواند پانک را از رسیدن به اهدافش باز دارد و آن خود سی ام پانک است. مک اینتایر، ست و کودی رودز نمی توانند مانع از بردن او در رویال رامبل شوند.در رویال رامبل، مک اینتایر را برای آخرین بار بیرون خواهم انداخت. پانک میره و مک اینتایر پوزخندی می زند.

 

نگاهی به بازگشت The Rock در راو هفته گذشته داریم.

 

توماسو چامپا با هم تیمی خود جانی گارگانو در پشت صحنه قدم می‌زند. چامپا می گوید این نوزدهمین سالگرد اولین حضور او در کشتی است. این یک راه طولانی بوده است. آنها پشتکار دارند. چیزی که آنها می خواهند کمربند تیمی هست.


بازپخش‌هایی از R-Truth نشان داده می‌شود که فین بالر را متهم  ترسو بودن کرد. بالور هم با مسابقه در برابر چامپا موافقت کرد.


فین بالور در مقابل توماسو چامپا

پریست سعی میکنه دخالت بکنه.  گارگانو پریست را از رینگ می آورد. پریست میخواد یک ضربه به گارگانو بزنه اما چامپا با فلایینگ نی به پریست حمله میکنه. چامپا به مسابقه برمیگرده و روی طناب میره اما بالور باهاش سرشاخ میشه. بالور سوپلکس میزنه. گارگانو پای بالور رو میگیره. چامپا میاد و بالور رو کاور میکنه.

برنده چامپا



بار پخش از مصاف نیا جکس در برابر  بکی لینچ داریم.


جکی ردموند با بکی لینچ پشت صحنه است. ردموند از لینچ در مورد باختش به نیا جکس می پرسد. لینچ می گوید که قبل از مسابقه، روحیه اش را با حرفهای جکس باخته بود. لینچ فکر می کرد که ممکن هست جکس دوباره صورتش را داغون بکند. البته آخرین باری که جکس به او مشت زد ، او به رسلمنیا رفت. جکس به کارم پایان نداده. این تازه شروع کار هست.




کارتر و کاتانا چنس، در حال گرم کردن در پشت صحنه نشان داده می شوند. در جای دیگر پشت صحنه، چلسی گرین و پایپر نیون در حال تمرین هستند.


کوفی کینگستون در مقابل لودویگ کایزر

کینگستون روی بالا می رود و بیگ تراست میزنه. کینگستون کایزر را بلند میکنه  را بالا می کشد. کایزر او را به سمت پله‌های فولادی هل میده. کینگستون می‌پر هو از برخورد اجتناب میکنه. کایزر کینگستون را به حاشیه میکوبه. او میخواد یک آپرکات بزنه. کوفی جا خالی میده. داور برای بازگشت حریفان به رینگ میشمره. کینگستون سعی می کند وارد رینگ شود، اما کایزر او را متوقف می کند. تا شماره ده اونا به رینگ نمیان و داور مسابقه رو تمام میکنه.

برنده: دوبل کنت اوت



کینگستون کایزر را با لگد دور می کند و وارد رینگ می شود تا با داور بحث کند. کینگستون خوشحال نیست و با شیرجه انتحاری کایزر رو میزنه. اونا درگیر میشند اما کایزر کوفی رو کتک میزنه و میره


جکی ردموند در پشت صحنه است و به دنبال خبری از کوفی کینگستون است. کایزر به سمت او می رود. جکی از او می پرسد ایا او میخواهد به فردی متفاوت تبدیل شود. قیصر می پرسد چه انتظاری دارد؟ کینگستون سر جیووانی وینچی را شکست، پس سر خود کینگستون هم باید میشکست.


مایکل کول با نیا جکس مصاحبه می کند

مایکل کول در رینگ است. این زن هفته گذشته بکی لینچ را شکست داد و یکی از نامزدها برای برنده شدن در رویال رامبل است. کول نیا جکس را معرفی می کند.

نیا جکس راهی رینگ می شود. کول می‌گوید هنگامی که جکس مقابل بکی برنده شد، دنیا را شوکه کرد. جکس میگه من شوکه نشدم. من تمرکز بیشتری روی مسابقه داشتم. آنچه تکان دهنده خواهد بود این است که صورت کول را هم داغون بکنم. جکس می گوید که بیشتر روی رویال رامبل تمرکز کرده است. به زودی، او از میان 29 زن دیگر، جایگاه اصلی خود را در رسلمنیا کسب میکند. زنی نیست که بتواند او را متوقف کند.

رئا ریپلی راهی رینگ شد. ریپلی وارد رینگ می شود و می خندد. ریپلی می‌گوید این افراد می‌دانند چه خبر است. آنها همچنین می دانند که جکس دوست دارد در مورد یک بازی بزرگ صحبت کند. جکس طوری در اینجا راه می‌رود انگار قبلاً رویال رامبل را برده است. سی ام پانک نیوز. آیا جکس اتفاقات سال گذشته را به خاطر می‌آورد زیرا ریپلی یادش می‌آید؟ او جکس را بیرون انداخت. هفته گذشته، او ممکن است بکی لینچ را شکست دهد، که یک دستاورد خوب است. واقعیت این است که بکی لینچ، ریپلی نیست. پس مراقب باش. اگر جکس موفق به بردن رویال رامبل شود، بهتر است نام ریپلی را برای مسابقه نبرد.

 

جکس می گوید ریپلی ممکن است قویترین قهرمان بخش زنان باشد، اما من از پس تو برمیام. تنها دلیلی که من الان کمربندت رو ندارم این است که ریپلی می‌ترسد با من روبرو شود. در رویال رامبل وقتی 29 زن دیگر را له کردم، ریپلی را انتخاب می کنم. ریپلی هیچ بهانه و چاره ای جز رویارویی با من نخواهد داشت. به زودی شما را می بینیم.


به بازگشت دراک مرور میشه



جکی ردموند با کودی رودز در پشت صحنه حضور دارد. او در مورد روبرو شدن با شینسوکه ناکامورا سؤال می کند. رودز می گوید این داستان باید تمام شود. ناگهان شینسوکه ناکامورا از پشت به رودز حمله می کند! رودز مبارزه می کند . مامورا میان سواشون کنند. آدام پیرس بر سر آنها فریاد می زند.



کایدن کارتر و کاتانا چنس در مقابل چلسی گرین و پایپر نیون

گرین میخواد به چنس بوت بزنه اما چنس از مسیرش خارج میشه.  کارتر گرین را از رینگ بیرون می کشد. نیون کارتر را بلند می کند، اما کارتر تقلا میکنه و رها میشه. کارتر به نیون کیک میزنه.. گرین کارتر را از رینگ پایین می اندازد. چنس به گرین حمله میکنه و او را از رینگ خارج میکنه. نیون به طور تصادفی، با وادر بمب به گرین برخورد می کند!

چنس یک رانی نی به نیون میزند.. چنس و کارتر یک ضربه مشترک روی نیون اجرا میکنند و نیون کاور میشه

برنده چنس و کارتر



مایکل کول چند خبر فوری دارد. مصاف کودی رودز در مقابل شینسوکه ناکامورا یک مبارزه خیابانی خواهد بود.


ویدئو: R-Truth نشان داده می شود که در مورد تولد در شارلوت، کارولینای شمالی در یک صبح سرد ژانویه صحبت می کند. آن روز به دکتر گفت که در روز قیامت خواهد بود. آن رویا به حقیقت پیوست. روز داوری یک پیوند ناگسستنی است. تصاویر فتوشاپ شده و ایجاد شده با هوش مصنوعی از R-Truth با روز داوری نشان داده می شوند. 



دیمیان پریست نشان داده می شود که به چیزی که به حرفهای تروت می خندد، اما جی دی مک دونا خوشحال نیست. رئا ریپلی می پرسد چه زمانی می خواهند تروت رو سر جاش بنشونند. پریست می‌گوید وقتی زمانش برسد، آن‌ها رسیدگی می‌کنند. ریپلی می‌گوید که پریست و فین بالر باید مقابل چامپا و گارگانو هم کاری بکنند. پریست میگه تو باید نگران جکس باشی. نگران ما نباش. ریپلی به مک دونا می گوید که مراقب The Miz باشد. مک دونا میگوید که این کار را خواهد کرد.



میز در مقابل جی دی مک دونا

Miz نی میزنه و بعدش روی پای حریف سابمیشن اجرا میکنه. مک دونا از درد فریاد می زند. او روی کف رینگ دراز میکشه. داور این حرکت را کاور حساب میکنه و میشمره. مک دونا میشینه تا کاور بشکنه اما هنوز در کمند سابمیشن هست. مک دونا در نهایت طناب پایینی را میگیرد  و سابمیشن میشکنه. مک دونا میز را به عقب هل میده.

دومنیک وضعیت مک‌دونا را چک می‌کند. دمیز بیسبال اسلاید به اونا میزنه. پاک می کند. او روی مک دونا فینال کراشینگ میزنه و تمام.

برنده دمیز



فین بلور، دامیان پریست و رئا ریپلی از این نتیجه راضی نیستند. بالر می گوید این وضعیت نمی تواند ادامه پیدا کند. ریپلی می‌گوید که قرار است با آدام پیرس، درباره برنامه‌هایشان برای هفته آینده صحبت کند.


ست «فریکین» رولینز در حال قدم زدن در پشت صحنه است.

 

رولینز، در رینگ هست. جمعیت با صدای بلند آهنگ او را می خوانند. رولینز به جمعیت خوش آمد می گوید. او میگیود که قهرمان سنگین وزن جهان است. فقط چند هفته دیگر، ما رویال رامبل را داریم. پس از آن، ما در جاده رسلمنیا هستیم. رکورد رسلمنیا او بسیار خوب است. یک کار وجود دارد که او هرگز انجام نداده است - او هرگز یک کمربند جهانی در رسلمنیا کسب نکرده است. او هرگز تیتر خبری نبوده و در خیمه شب بازی نبوده است. این امسال تغییر می کند زیرا امسال سال رولینز است. او خیلی سخت و طولانی کار کرده است. رولینز عنوانی را انتخاب کرد که حتی یک سال پیش وجود نداشت و آن را به مهمترین جایزه در این صنعت تبدیل کرد. او این کار را به روشی که گفته بود انجام داد. او قرار بود یک قهرمان مبارزه باشد.

رولینز یک سوال کوچک دارد: چه کسی را باید شکست بدهم. مردم اسم سی ام پانک را میبرند.


جیندر ماهال به رینگ میاد . او می‌گوید رولینز حسابی از خودش داره تعریف میکنه. منتها پنج دقیقه ای که من در هفته قبلی داشتم، از حصور تو در کمپانی جنجالی تر بود. رولینز در  مسیر نابودی هست. قهرمان سنگین وزن جهان، هیچ تغییری را القا نمی کند و هیچ حقیقتی را نمی گوید. رولینز وقتی بعد از پخش برنامه همه چیز بر وفق مراد او پیش نمی‌رود، عصبانی می‌شود. رولینز فکر می‌کند که قوی هست و فرصت‌هایی را فراهم می‌کند، اما به من موقعیت نمیده. رولینز جسارت نادیده گرفتن مهاراجه مدرن را دارد. ماهال رندی اورتن را شکست داد، بهترین بازیکن تمام دوران، و او این کار را به راحتی انجام داد، اما رولینز به او بی احترامی می کند و او را نادیده می گیرد. این بی احترامی قابل تحمل نخواهد بود. ماهال مدت‌هاست که رولینز را می‌شناسد. پس بالاخره توجه او را جلب می کند.

 

رولینز می‌گوید که چیزی خواهد گفت که ممکن است ماهال را شگفت‌زده کند، اما حق با اوست. سی ام پانک نیوز. محل نادیده گرفته شده است. این یک تصادف نبود آنها از روی عمد این کار را انجام داده اند. آن‌ها سعی داشتند او را فراموش کنند تا اینکه هفته گذشته، راک نام ماهال را دوباره مطرح کرد. رولینز این واقعیت را تحسین می کند که ماهال بعد از اینکه راک او را ضایع کرد، هنوز ماهال از رو نرفته. چیزی که رولینز به آن احترام نمی‌گذارد این است که محل برنامه را خراب می‌کند و به من توهین میکنه. اینماهال، همان جیندر ماهال قدیمی است.

 

رولینز به ماهال پشت می کند و ماهال از پشت به او حمله می کند. رولینز جواب او رو میده و اونا لحظاتی کتک کاری  میکنند اما هیچ کدام برنده دعوانیستند و فقط با رفتن رولینز، این بخش تمام میشه.



شینسوکه ناکامورا در حال گرم کردن خود در پشت صحنه نمایش داده می شود.


اوتیس در کنار ماکسین دوپری و توزاوا راهی رینگ می شود. او در مرحله بعد با ایوار مبارزه خواهد کرد.


اوایل امروز، ایوار و والهالا در پشت صحنه داشتند توزاوا را میزدند که اوتیس اومدو اونا رو برایمسابقه به چالش کشید



اوتیس در مقابل ایوار

ایوار اوتیس را بلند می کند و یک پاوربمب را اجرا میکنه. او میره برای پین اما اوتیس کیک اوت میکنه. اوتیس پیراهنش را پاره می کند و می چرخد. او میخواد البو دراپ بزنه. ایوار با ضربه او نقش زمین میشه. اوتیس منتظر می ماند تا او بلند شود. ایوار با او سرشاخ میشه. او یک کیک به اوتیس میزنه. ایوار روی طناب می رود و دومسالت را اجرا میکنه و حریف رو پین میکنه.


برنده ایوار



توزاوا وارد رینگ می شود و به سمت ایوار می رود. ایوار به راحتی او را دور می کند و بر سر او فریاد می زند.



جکی ردموند با جی اوسو در پشت صحنه حضور دارد. او سال نو را به او تبریک می گوید. جی می‌گوید که در سال 2024 اولین کمربند انفرادی خود را کسب خواهد کرد. برانسون رد به سمت او می رود. رد میگوید جی تنها کسی نیست که قصد دارد در سال 2024 قهرمان شود. رد به او هشدار می دهد که در مسیرش قرار نگیرد. رد می رود و جی خوشحال به نظر نمی رسد.




شینسوکه ناکامورا در مقابل کودی رودز


ناکامورا برای یک کینشاسا آماده می شود. رودز با یک سوپرکیک، به او پاسخ میدهد. کودی پدیگری اجرا میکنه و میره برای کاور اما ناکا کیک اوت میکنه. رودز برای یک کودی کاتر اماده میشود  و دوباره کاور رو امتحان میکنه که ناکا بازم تسلیم نمیشه.

رودز برای کراس رودز حرکت میکند. ناکامورا او را رول می کند. کودی رها میشه. ناکا کینشاسا میزنه اما کودی رد میکنه. رودز حرکت کراس رودز را اجرا میکنه و بعدش ناکا رو کاور میکنه.


برنده کودی رودز


کودی رودز این پیروزی بزرگ را با جمعیت جشن می گیرد.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Ariaرینز گفته: Ariaرینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/10/19 و 15:11 دقیقه ارسال شده.

    فکنم استوری رو جوری دارن پیش میبرن که سی ام پانک برنده رامبل بشه و در رسلمینیا با رالینز مسابقه بده از اون طرف رومن باید مقابل سه نفر دیگه تایتلشو نگه داره ولی فکنم رومن میبازه و بعد فیودشو با راک شروع میکنه و تو رسل مچ میدن
    +و هر چند اگه رومن ببازه واقعا سخته برا رومن فنا
    +ولی من مخالف اینم که کودی تایتل رو از رومن بگیره
    +ال ای نایت که شانسی نداره که ببره میمونن فقط ایجی و رندی که فکنم رندی ببره بهتره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش