آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 8 دسامبر 2023
  • بازدید : (750)

Mitchell's WWE SmackDown Results & Report! (6/2/23)



نتایج کامل اسمکدان 8 دسامبر 2023

متن در ادامه مطلب


کامل شد

 

 

سانتوس اسکوبار در مقابل دراگون لی

اسکوبار به دنبال اجرای فانتوم درایور می‌رود، اما دراگون لی آن را رد می‌کند،. لی با یک پاوربمب حمله میکند. او برای کاور می رود اما اسکوبار کیک اوت می کند. لی یک نی میزنه. اسکوبار به بیرون رینگ می افتد. لی اسکوآبر را دوباره به رینگ میفرستد. لی و دومینیک برای یک لحظه چشم تو چشم میشند. لی از طناب بالا می رود اما اسکوبار او را به پاییم هل میدهد. او لی را روی شانه هایش می گذارد. اسکوبار با اجرای فانتوم میره برای کاور و تمام.

برنده: سانتوس اسکوبار

ما کلیپ هایی از برنامه هفته گذشته را می بینیم که در آن رندی اورتون قرارداد اسمکدان خود را امضا کرد.

رندی اورتن با نیک آلدیس است. او به آلدیس می گوید که متوجه شده است که آلدیس او را با لانایت تیم کرده تا با جیمی اوسو و سولو مسابقه بدند. آلدیس می گوید هفته گذشته لس آنجلس نایت را دید که او را نجات داد. اورتون می‌گوید که نیازی به کمک نداشت و حتی نمی‌دانست لس‌آنجلس نایت کیست. آلدیس می گوید که او برای امشب هم تیمی تو خواهد بود. آلدیس چکی را که اورتن به او داده بود باز می کند و می گوید جریمه تو به خاطر زدن من، 50000 دلار بوده است و این یک چک 100000 دلاری است. اورتون می گوید، اخه ممکنه بازم بزنمت

 

 کودی رودز به رینگ می آید.

او وسط رینگ می ایستد و از جمعیت می پرسد که در مورد چه چیزی می خواهند صحبت کنند. او می‌گوید امشب شب خاصی است و به همین دلیل درخواست کرده که اینجا باشد. این نه تنها اسمکدان است، بلکه ادای احترام به سربازان است. او می‌گوید که میخواهد از طرف همه تشکر کنند. کلیپی از ارتش پخش میشه.

 کودی کمی مقدمه چینی میکنه و بعدش سه سرباز به نمایندگی از طرف ارتش وارد سالن میشند و تشویق میشند.

 

بابی لشلی در مقابل کابرون کراس

کراس یک سوپر کیک میزنه  و میره برای کاور اما لشلی کیک اوت می کند. کراس به سمت لشلی می دود اما لشلی او را می گیرد و به تشک می کوبد. طرفداران شعار "بابی" را سر می دهند و او با رایت حریف رو میزنه. او بعدش سوپلکس را اجرا میکنه. لشلی کراس را بلند می کند اما کراس تقلا میکنه و رها میشه. او با نی، لشلی رو میزنه. کراس به سمت لشلی می دود اما لشلی او را دوباره به تشک می کوبد. لشلی با اسپیر به کروس ضربه می زند. او میره برای پین و تمام

برنده: بابی لشلی

استریت پروفیتز می آیند و با بابی لشلی جشن می گیرند.

 

کلیپ هایی از مسابقه هفته گذشته بیانکا بلایر و کایری سین را مشاهده می کنیم که بیانکا بلایر برنده شد.

 

بیلی سراغ گروهش میره. او به آنها می گوید که اینجاست زیرا می خواهد برای هفته گذشته عذرخواهی کند. او فکر می‌کند که ماندن همه آنها در کنار هم، ایده خوبی است. بیلی این مسابقه را ریمچ رسلمنیا بین آسوکا و شارلوت فلیر می نامد. داکوتا به بیلی می گوید که تو همینجا بمون. ما به سالن میریم.

موزیک سی ام پانک پخش می شود و او به رینگ می آید. او می‌گوید خبرهای خوبی دارد، ساعت 9 شب است، یعنی هنوز برنامه تمام نشده. پانک می گوید که آدام پیرس در تلاش است تا او با راو قرارداد ببندد. او می‌گوید این سوالی است که درگیرم کرده. با کدام شو قرارداد ببندم؟ آیا می خواهید او با راو قرارداد ببندد؟ طرفداران هو می کنند. او می پرسد که آیا می خواهند او با اسمکدان قرارداد ببندد؟ هواداران تشویق می کنند. او می‌پرسد آیا می‌خواهید بازم حرکات جالب بزنم. هواداران تشویق می کنند و شعار "سی ام پانک" را سر می دهند. پانک بعدش راجب بازگشتش حرف میزنه و میگه خوشحالم که دوباره برگشتم. او می گوید که او همان سی ام پانک سرسخت خواهد بود. مهم این نیست که در مورد چه چیزی می خواهید صحبت کنید، مهم این است که می خواهید او در مورد چه کسی صحبت کند.

او می گوید که می تواند در مورد کودی رودز صحبت کند. یا کسی که اینجا نیست. رومن رینز. هواداران تشویق می کنند. پانک می‌گوید که رومن را تصدیق می‌کند، به او تبریک می‌گوید، اما فراموش نکنید که هیمن قبلا مشاور من بود. ممکن است رومن اینجا نباشد اما پسرعموهایش اینجا هستند. سولو را نمی شناسد اما با جیمی آشناست.

پانک می گوید که باید در راو یا اسمکدان باشه. اما هر جا بره، یکی از پسرعموهای رینز اونجا هستند. آیا او می تواند به مردی که صداهایی در ذهنش میشنود، اعتماد کند؟ آیا او با اورتون کنار می آید؟ یا با لانایت؟ او می گوید شاید بتوانم با کوین اونز مبارزه کنم. البته او دوست داره با همه درگیر بشه.

 او می گوید همه از دیدن سی ام پانک خوشحال می شوند، حتی جی بی ال. همه با آغوش باز از او استقبال کرده اند به جز آن یک نفر. او می گوید همیشه آن یک سیب بد است که خوشه ها را خراب می کند. طرفداران آهنگ ست را می خوانند. پانک می‌گوید که تنها چیزی که رولینز دارد، همین آهنگ است. او می گوید آنها در حال تفریح ​​هستند و خوشحال است که به خانه برگشته است.

پانک می گوید که با مدیران صحبت خواهد کرد. پانک میخواد اولش برند خودش رو مشخص کنه . بعد یک حریف پیدا کنه و سرانجام هم به رسملنیا برسه.

فاصله

ما سی ام پانک را می بینیم که در پشت صحنه راه می رود. او در کنار رختکن بلادلاین توقف می کند. میخواد در را بزند اما منصرف میشه. کوین اونز وارد می شود و پانک از او می پرسد که آیا اتاق الدیس رو بلد هستی؟ اونز به او می گوید نه، پانک از کمکش تشکر می کند و می رود.

باقش رو بعدا ویرایش میکنم

شارلوت فلیر در مقابل آسوکا

فلیر صورت آسوکا را به طنابها فشار میده. فلیر برای اجرای فیگور هشت میره، بیلی حواسش رو پرت میکنه و شارلوت سابمیشن را بی خیال میشه. بیلی روی طناب میره و اسکا ازش میخواد مسابقه رو خراب نکنه.. فلیر با رایت هند حمله میکنه اما آسوکا از مسیر خارج می شود . ضربه به بیلی میخوره. در بازگشت، اسکا ناگهان فلیر رو کاور میکنه و پایان.

برنده: آسوکا

 

نیک آلدیس به سی ام پانک قراردادش را می دهد و می گوید هر وقت خواستی به او زنگ بزن. آلدیس دور می شود و کودی رودز می آید. او به پانک می گوید که شنیده است که او چه گفته است و به نظر می رسد برای رسیدن به رسملنیا باید در رمبل برند بشی. پانک میگه همینطوره. سی ام پانک نیوز. کودی می گوید خوب است که یک دوست قدیمی برگشته. آنها دست می دهند و کودی اتاق را ترک می کند.

 

رندی اورتن در پشت صحنه است و لانایت می آید. آنها به هم خیره میشند و سی ام پانک هم می آید. او به آنها می گوید موفق باشید و می رود. اورتن از لانایت می پرسد که آیا او برای امشب آماده است. نایت میگه اره

 

رومن رینز هفته آینده در اسمکدان حضور خواهد داشت.

 

سیکوآ و جیمی اوسو در مقابل رندی اورتون و لس آنجلس نایت

نایت از طناب بالا می رود و یک بولداگ به سولو می زند. اورتن و جیمی همزمان تگ میگیرند. اورتن  رایت هند میزنه. بعدش پاورسلم را روی جیمی اجرا میکند و او به بیرون می افتد. اورتن ابتدا صورت جیمی را به میز میکوبد و جیمی را به داخل رینگ میفرستد. جیمی سراغ طنابها میره اما اورتون بهش دی دی تی میزنه. اورتن میخواد ار کی او بزنه اما سولو از پشت سر به اورتون ضربه می زند. سولو برای اجرای اسپایک ساموایی حرکت میکنه اما نایت بهش اجازه نمیده. جیمی برای اجرای دی دی تی اماده میشه اما نایت پای او را می گیرد. اورتن روی جیمی ار کی او میزنه و پینش میکنه.

برندگان: رندی اورتون و لس آنجلس نایت

بعد مسابقه، رندی و نایت دست دادند

 پایان

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • آریا رینز گفته: آریا رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/09/18 و 13:19 دقیقه ارسال شده.

    عالی
    من تقربیا از سامر اسلم 2022تا الان خبراتون دنبال میکنم _ بهترین نتایج شو هارو شما دارید واقعا خیلی ممنونم ~خسته نباشید
    بهترین سایت رسلینگی ایران

    پاسخ :
    سلام داداش. پیام قشنگت ما رو حسابی خوشحال کرد. خوشحالیم که با ما هستی. دمت گرم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش