آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 30 اکتبر 2023
  • بازدید : (497)


نتایج کامل راو 30 اکتبر 2023

متن در ادامه مطلب

رئا ریپلی همراه دومینیک میستریو و جی دی مک دونا راهی رینگ می شود. ریپلی به همه خوش آمد می گوید دوشنبه شب راو، نمایشی هست که روز داوری آن را اجرا میکند. هفته گذشته، دامیان پریست کاملاً مچ پای کودی رودز را شکست. این تازه شروع است. امشب، دومنیک حال ریکوشی را میگیره. بعدش جی دی مک‌دونا را داریم که می‌خواهد به ست «فریکن» رولینز یادآوری کند که دشمن روز داوری، دقیقاً چه احساسی دارد.

همچنین در مورد ست رولینز و درو مک اینتایر، آنها باید تصمیماتی بگیرند. بعدش معلوم میشه که اونا درکرون جول صاحب کمربند میشند یا از دستش میدند. منم در کرون جول با چهارتا زن دیگه برای کمربندم مسابقه دارم.

زین میاد و می‌گوید می‌داند که او به اینجا دعوت نشده است، اما از شنیدن صحبت‌های او در مورد قدرت روز داوری و اینکه چگونه آنها همگی مسابقات قهرمانی در کرون جول دارند، خسته شده است. او از شنیدن این که چگونه روز داوری دوشنبه شب راو اجرا می کند خسته شده است. کل زندگی حرفه ای من دیدن افرادی مثل شما بود که  فکر می کردند تنها چیزی که اهمیت دارد قدرت است. آنها فکر می کنند که به نام قدرت هر کاری را که بخواهند میتوانند بکنند. آنها باید بفهمند که بازی او شورش و مقاومت است. فرقی نمی کند که مجبور شود خودش با همه آنها بجنگد، تا جان در بدن دارم، می جنگم! زین در مقابل روز قیامت می جنگد.

ریپلی می‌گوید خنده‌دار است که او می‌خواهد مقاومت کند... مهم نیست. اگر مدیریت بگوید اجازه بدهد، او می‌تواند در مقابل دامیان پریست تک به تک مسابقه بده. دومنیک میگه باید زین همین الان مسابقه بده.

اونا میخوان زین رو بزنند که ریکوشی به کمک زین میاد. مک دونا و دومنیک با فیسها درگیر  میشند اما ریکوشی و زین کارشون بهتر هست.

دومینیک در مقابل ریکوشی

ریکوشی یک شیرجه روی حریف میزنه. او بهدش دومنیک را بلند می کند، اما دومنیک به چشم او یک ضربه میزنه. دومنیک اسپین باستر میزنه و به سمت طناب می رود. او اسپلش میزنه اما ریکوشی جاخالی میده.

سپس ریکوشی یک سوپرکیک اجرا میکنه. او دومنیک رو روی طناب میزاره تا سوپلکس بزنه اما ریا حواسش رو پرت میکنه. مک دونا دور از چشن داور میخواد به ریکوشی حمله کنه اما ریکوشی روش یک شیرجه میزنه.

در برگشت، دومنیک حریف رو رول میکنه و تمام.

برنده دومنیک مستریو

بسته ویدیویی: راکل رودریگز برای بردش در کرون جول در مصاف 5 طرفه زنان کوری میخونه.

 

آکادمی آلفا (چاد گیبل و اوتیس) در مقابل برادران کرید (بروتوس و جولیوس کرید)

اوتیس از چنگ بروتوس رها میشه. او غلت میزنه و خودش رو به طنابها میرسونه. بروتوس شیرجه می‌زند، اما اوتیس او را می‌گیرد و اسلم می‌زند. او میره برای کاور اما جولیوس کاور را با یک اسپلش 450 می شکند! گیبل یک مونسالت روی همه میزنه. ماکسین دوپری میاد حواس کرید برودرز رو پرت کنه، اما آیوی نیل او را پایین می‌کشد. توزاوا میاد اونا رو سوا کنه که نایل با یک سوپلکس آلمانی او را به زمین می زند! اوتیس یک پرش روی بروتوس میزنه، اما جولیوس مرد قانونی رینگ است. جولیوس اوتیس را میگیره و بروتوس هنگام بیرون رفتن یک ضربه به اوتیس میزنه. جولیوس بلافاصله اوتیس رو کاور میکنه.

برنده کرید برودرز

آکادمی آلفا با برادران کرید دست می دهد و بازوهای آنها را به نشانه پیروزی بالا میبرند.

بازپخش‌هایی از کودی رودز نشان داده می‌شود که هفته گذشته توسط پریست از مچ پا مصدوم شد.

رختکن روز قیامت

فین بالور و دامیان پریست در پشت صحنه حضور دارند. نیو دی میان و از اینکه بالور و پریست برایشان آب نبات ندارند خوشحال نیستند. آنها در راه خروج با رئا ریپلی، دومینیک میستریو و  مک دونا رو به رو میشوند.

سی ام پانک نیوز. بالور می‌گوید خوشحال است که میستریو در مسابقه‌اش پیروز شد، اما اتفاقی که بعد از آن افتاد خوب نبود. میستریو می گوید که ریکوشی تاوان کاری را که انجام داده است، خواهد پرداخت. دامیان پریست می گوید که اگر کل روز قیامت کنار هم باشند، کسی نمیتونه از اون غلطا بکنه. ریپلی می‌گوید که آن‌ها کارهای دیگری برای رسیدگی دارند. پریست می گوید این هفته اتفاقات زیادی می افتد. او کودی رودز را در کرون جول شکست خواهد داد. سپس ممکن است که روی کسی که کمربند قهرمانی داره کش کنه. پریست خوش نداره که در همچو موقعیتی با زین سرشاخ بشه. ریپلی میگه ما باید زین رو مجازات کنیم. پریست قبول داره که این مسابقه برای کل گروه هست.

میز به سمت رینگ می رود.

بسته ویدیویی: نیا جکس که بابت کرون جول و مسابقه زنان کوری میخونه.

میز با مردم خوش و بش میکنه و بعد از مقدمه چینی، گونتر رو معرفی میکنه. گونتر نمیاد و دمیز میگه ایا باید به زبان المانی دعوتش کنم. کایزر و وینچی میان. کایزرمیگه تو در این حد که گونتر رو دعوت کنی نیستی. چرا؟ چون تو تمام خصوصیاتی رو که ما ازش بدمون میاد رو داری. تو یک دلقک هستی. میز می گوید که چیزهای زیادی در موردم میگند که درست نیستند. دمیز اونا مسخره میکنه و میگه اون وینچی چرا هیچ وقت حرف نمیزنه. وینچی میخواد چیزی بگه که کایزر اجازه نمیده. گونتر وارد میشه. گونتر می گوید که او مهمان میز نیست. او اینجاست تا برخی چیزها را برای میز روشن کند. اول اینکه الان سال 2023 است، ولی میز هنوز در حال اجرای برنامه های گفتگو است. دوم، اینکه کارهای میز، هیچ ارزشی برای گونتر ندارند. میز شروع به تحسین خودش میکنه و گونتر میگه وقتی مسابقه بدیف ادعای تو ثابت میشه. در هر حال تو فقط یک مجری هستی و من قهرمان رکورد دار. میز به شکست خوردن کشتیگیران بزرگ در مقابل خودش اشاره میکنه و میگه میتونم اون اتفاقات رو دوباره تکرار کنم.

گونتر می خندد و می پرسد که آیا میز جدی است؟ گونتر می گوید که میز یکی از بزرگترین سرگرمی های ورزشی در تاریخ است. او تماماً به دنبال خلق لحظات به یاد ماندنی است. کایزر یکی از کدو تنبلهای صحنه را برمی دارد و آن را خرد می کند. گونتر می پرسد که آیا میز کاری در مورد آن انجام خواهد داد؟ کایزر صندلی را از رینگ بیرون می اندازد. میز به کایزر و وینچی حمله می کند اما گانتر او را به زمین میزند. گونتر بالای میز ایستاده است. گونتر می گوید میز در حد او نیست. گونتر به او پشت می کند، بنابراین میز بلند می شود و به او حمله می کند. کایزر و وینچی میز را می گیرند و گونتر به میز بیگ بوت میزنه.

میز وارد دفتر آدام پیرس می شود و می گوید این تحقیر آمیزترین لحظه زندگی حرفه ای او بوده است. آیا او واقعاً به آنها اجازه می دهد که این کار را در موردم انجام دهند؟ میز می خواهد برای قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای با گونتر مسابقه دهد. پیرس می پرسد که چرا باید بهت مسابقه قهرمانی بدم؟ میز می خواهد از افتخاراتش بگه، اما پیرس حرفش را قطع می کند. پیرس به او این شانس را می دهد که در یک مسابقه در برابر شخص دیگری مبارزه بکند. برونسون رد وارد می‌شود. میز به آرامی می‌گوید که رد فرصتش را داشت اما ناموفق بود. پیرس فقط شانه‌هایش را بالا می‌اندازد. میز می گوید که قهرمان بین قاره ای خواهد شد.

مسابقه تیم را تگ کنید

جانی گارگانو و توماسو چیامپا در برابر ایمپریوم (لودویگ کایزر و جیووانی وینچی)

چامپا میخواد تال اندینگ بزنه اما کایزر از مسیرش بیرون میره. قیصر چامپا را به گوشه هل می دهد و دیس درایور رو میزنه. او میره برای پین اما گارگانو کاور رو میشکنه. وینچی با گارگانو درگیر میشه و یک کیک از حریف دریاقت میکنه. کایزر با یک کیک، به گارگانو حمله میکنه. چامپا با کایزر سرشاخ میشه. او کیک میزنه.  بعدش میخواد بره روی طناب که کایزر مانع میشه. وینچی یک مونسالت روی چامپا میزنه. چامپا جاخالی میده. او نی میزنه و بعدش با کمک گارگانو، میت این د میدل رو اجرا میکنه. اوکایزر رو کاور میکنه.

برنده گارگانو و چامپا

تبلیغ ویدیویی :

شینسوکه ناکامورا همچنان نفس کش طلب میکند.

کندلیس لیری  مقابل شیا لی

لی وارد رینگ می شود، اما حریف بهش بوت میزنه. کندلیس او رو کاور میکنه اما بیفایده هست. لی یک نی به صورت طرف میزنه. لی سعی می کند کندلیس رو روی شانه اش بلند بکنه اما زورش نمیرسه. اون وسط به نظر میرسه که کندلیس حالش خوب نیست. سی ام پانک نیوز. داور وضعیت او رو بررسی میکنه. کندلیس قادر به ادامه مسابقه نیست. داورب نفع شیا لی، مسابقه را تمام میکنه.

برنده با تصمیم داور: شیا لی

ایندی هارتول و یک مربی به سمت رینگ می‌روند تا وضعیت کندلیس را بررسی کنند. جمعیت کاملاً ساکت است.

سامی زین پیش جی اوسو میره. جی برای او در برابر دامیان پریست آرزوی موفقیت می کند. زین از او تشکر می کند. جکی ردموند میاد تا با جی اوسو صحبت کند. او در مورد باخت هفته گذشته به دامیان پریست می پرسد. جی می‌گوید که سامی زین امشب تلافی میکنه. کودی هم در کرون جول حساب پریست رو میرسه.

جی می‌خواهد یک بار دیگر برای کسب کمربند تیمی، با کودی متحد شود. جی می رود ببیند خانم رئا ریپلی در مورد آن چه فکر می کند.

بسته ویدیویی: شاینا بازلر هم بابت مصاف 5 طرفه زنان رجزخونی میکنه.

کندلیس در پشت صحنه در حال استراحت هست. یکی از مربیان دبلیو دبلیو ای و ایندی هارتول، توماسو چیامپا و جانی گارگانو، شوهر کندلیس، در پشت صحنه همراه او هستند.

بسته ویدئو: درو مک اینتایر بابت مصافش مقابل رولینز کوری میخونه

بسته ویدیویی: زوئی استارک هم کوری خونی خودش بابت کرون جول رو ارائه میکنه.

ست رولینز به رینگ میاد و میگه امشب برای دستگرمی، مک دونا رو میبرم تا برای کرون جول اماده بشم. او از طرفداران مک اینتایر است، بنابراین تا آنجا که می تواند محترمانه این را بیان می کند. رولینز متاسف هست که مکینتایر علارغم تلاشش نتونسته کمربند  قهرمانی رو ببره. مک اینتایر می تواند بلادلاین را برای شکست ها و کاستی های خود سرزنش کند. مک‌اینتایر می‌تواند گریه کند اما مک اینتایر یک قهرمان جهنمی بود. این شنبه اگر او بتواند این عنوان را از من بگیرد، من اولین مردی خواهم بود که با او دست میدهم و او را "قهرمان" خطاب می کنم.

جی دی مک دونا از پشت به رولینز حمله می کند و او را با مشت می زند! داور او را بیرون می کند، اما مک دونا فرار می کند و دوباره با مشت به رولینز می زند. داور رولینز را بررسی می کند. رولینز می خواهد مسابقه را شروع کند.

 رولینز در مقابل جی دی مک دونا

مک‌دونا رولینز را می‌گیرد و برای پاور بمب آماده می‌شود. رولینز رها میشه و خودش روی حریف، پاور بمب میزنه.

رولینز به سمت طناب می رود، اما دامیان پریست با یک داور می آید! رولینز اسپلش میزنه اما مک‌دونا با نی بهش جواب میده. مک دونا میره برای پین که موفق نیست. رولینز مک‌دونا را روی طناب میگذارد و به پریست خیره می‌شود. مک‌دونا رولینز را دور می‌کند، اما رولینز بهش یک سوپلکس میزنه. کمر رولینز آسیب دیده است. مک دونا میخواد پدیگری بزنه. رولینز از دست او رها میشه. او خودش روی حریف پدیگری میزنه. بعدش استامپ رو اجرا میکنه و میره برای پین

برنده رولینز

رولینز از رینگ خارج می شود و با پریست چشم تو چشم میشه. پریست کیف را بالا می گیرد و می گوید کش کردن اجتناب ناپذیر است. رولینز به او هشدار می دهد که شانس خود را برای او هدر ندهد. پریست  به رولینز خیره می شود.

بخش پشت صحنه

 آدام پیرس در پشت صحنه به ریکوشی میگه که دیدم امشب چه اتفاقی افتاد، اما می خواهم به تو فرصتی برای مسابقه قهرمانی بین قاره ای بدهم. ریکوشی میگه هنوز کار با دومنیک تمام نشده.

چلسی گرین و پایپر نیون میان. گرین از مسابقه مقابل ناتالیا خوشحال نیست، اما پیرس میگه باید مسابقه بدی. آن ها را تکان می دهد. ایوار و والهالا میان و می خواهند در مورد قهرمانی بین قاره ای صحبت کنند.



مصاحبه پشت صحنه

 

جکی ردموند با بکی لینچ در پشت صحنه حضور دارد. او در مورد شکست بکی در ان ایکس تی میپرسه. لینچ می‌گوید اون اتفاق روی قلبم سنگینی میکنه. البته اگر قرار بود کسی کمربند ان ایکس تی را از من بگیرد، اون ادم باید والکایریا میبود. لینچ از باخت نمی ترسد. به همین دلیل است که او از این عنوان در مدت کوتاهی که در اختیار داشت بیشتر از رئا ریپلی و رومن رینز دفاع کرد.

شیا لی وارد می شود و می پرسد که آیا لینچ از او می ترسد؟ او می خواست یک فرصت برای گرفتن کمربند داشته باشد، اما لینچ آن را از دست داد. لینچ می‌گوید اگر او بخواهد می‌توانند همین الان بجنگند. لی می‌گوید: «به وقتش من این کار را می‌کنیم.»


گرین مقابل ناتالیا

گرین ناتالیا را روی طناب قرار می‌دهد. او مقداری تنقلات پاییزی روی ناتالیا میریزه. ناتالیا برمی‌گردد و گرین رو روی همان تنقلات خرد میکنه. ناتالیا از شارپ شوتر استفاده می کند، اما نیون حواسش را پرت میکند. او گرین را رها میکنه. گرین میخواد حرکتی بزنه اما به طور تصادفی، نیون را می زند. ناتالیا نیون را از روی طناب بیرون می اندازد. گرین با انپریتی هیر به ناتالیا ضربه می زند و میره برای پین

برنده گرین


ویدئو: رئا ریپلی هم رجزش در مورد کرون جول رو ارائه میده.


 پریست در مقابل سامی زین

پریست سود این هیون میزنه. او کاور میکنه اما زین کیک اوت میکنه. زین با مشت به دومنیک میستریو میزنه. پریست حرکت روکینگ رو میزنه. او بعدش روزار اج رو اجرا میکنه اما زین رهامیشه. دوکنیک میستریو با مشت به زین میزنه و داور صحنه رو نمیبینه. جی اوسو میاد با دومنیک دست به یقه میشه. پریست به جی که وارد رینگ می شود حمله می کند. جی با پریست درگیر میشه. داور زنگ را صدا می کند.

برنده با دیکیو: دامیان پریست

بالور و میستریو به زین و جی حمله می کنند. کودی رودز لنگ لنگان می‌آید. رودز به پریست حمله می کند. رودز پریست را از رینگ بیرون می کند. در رینگ، جی و زین با بالور و میستریو مبارزه می کنند. جی به میستریو سوپرکیک می زند و زین روی طناب می رود. زین و جی، با یک حرکت مشترک هیلها رو نقش زمین میکنند.


رودز داره پریست رو میزنه که مک دونا به کمک پریست میاد. زین به مک دونا هلووا کیک میزنه. رودز هم به مک دونا کراس میزنه.


رودز میکروفون را برمی دارد. رودز وارد رینگ می شود و می گوید که پریست سعی کرد او را ناکار بکنه، اما موفق نشد. رودز دوباره بلند شد، داستان او همین است. داستان پریست چیست؟ پریست پشت بالور، ریپلی و دومینیک مخفی شده. کودی برای برد در کرون جول قول میده.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پويا گفته: پويا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/08/11 و 2:23 دقیقه ارسال شده.

    یه سری ارجاعات به بازگشت CM Punk وجود داشته گویا. مثلاً Seth Rollins گفته Cry me a river. لطفاً یه خبر در مورد ارجاعات اخیر WWE به بازگشت CM Punk کار کنید.

    پاسخ :
    سلام داداش پویا. من متن رو کاملا بررسی کردم. هیچ حرفی راجب سی ام پانک نبود. اون جمله هم معنیش میشه " به اندازه یک رودخانه گریه کن"
    نمیدونم چرا این جمله رو به پانک ربط میدن؟ اخه ارتباطی نداره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش