آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48859 rey
34 1394 sam
20515 58351 rey
10807 48252 sam
نتایج کامل اسمکدان 27 اکتبر 2023
  • بازدید : (671)

friday night smackdown what channel for Sale,Up To OFF 71%


نتایج کامل اسمکدان 27 اکتبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

رومن رینز و پل هیمن به سمت رینگ میرند تا مراسم امضای قرارداد انجام بشه. لانایت هم میاد و در حین بی اعتنایی به رینز، برای مراسم اماده میشه. هیمن از لانایت میخواد به رینز احترام بزاره اما لانایت میگه فقط کافیه قرارداد رو امضا کنید.

نیک آلدیس که در رینگ حاضرهست، به همه خوش آمد می گوید. او بعدش راجب متن قرارداد توضیح میده. لانایت میگه خلاصه قرارداد این هست که کمربند رینز به زودی متعلق به من میشه. او امضا میکنه. هیمن یک خودکار ویژه به رینز میدهد. رینز به لانایت احمق خطاب  میکنه. رومن از لس آنجلس نایت می پرسد که آیا او تا به حال قراردادی امضا کرده است. ایا قبلاً یک مسابقه قهرمانی داشته است. این بدان معناست که لانایت نمیداند که چکار داره میکنه. اما نگران نباشید. رئیس قبیله به راحتی با او رفتار خواهد کرد. رومن سعی می کند قرارداد را امضا کند اما قلم کار نمی کند. هیمن خودکار دیگری را برداشته و آن را به رومن می دهد. رومن امضا میکنه

آلدیس قرارداد را می گیرد و برای آنها آرزوی موفقیت می کند و رینگ را ترک می کند. لس آنجلس نایت به رومن می گوید که سر میز نشسته است و او را تصدیق می کند.سی ام پانک نیوز. او می خواهد در مورد اولین قراردادش، صحبت کند. لانایت توصیه میکنه که رینز او رو دست کم نگیره. چون لانایت تجربه ی یکساله داره و میدونه چطوری کمربند رو بگیره. پس تا رینز به خودش بجنبه، من با کمربند از کرون جول میرم. او به شکست اخیر روم اشاره میکنه و میگه رومن هیچ کاری نمی‌تونه در مورد من انجام دهد. این یک توهین نیست، این یک واقعیت است. رومن میز را پرت میکنه. اونا درگیر میشند. رومن سعی داره با صندلی به او صدمه بزنه. جیمی قاطی دعوا میشه. رینز میره. لانایت جیمی رو میزنه و با اهنگ او، این بخش تمام میشه.

سانتوس اسکوبار و کارلیتو در مقابل استریت پرفیتز

اسکوبار تگ میگیره. در پشت صحنه می بینیم که لوگان پل به ری مستریو حمله کرده.  این حواس کارلیتو و اسکوبار را پرت می کند. سانتوس به کارلیتو می گوید که به کمک ری برود. سانتوس با زانو به صورت فورد میزنه و فورد به بیرون می افتد. سانتوس به بیرون می پرد اما فورد وارد رینگ می شود و داوکینز را تگ می کند. سانتوس وارد رینگ می شود و آنها یک ضربه مشترک به او حمله میکنند. داوکینز میره برای کاور

برنده استریت پروفیتز

رومن رینز در پشت صحنه هست که هیمن با دو تا محافظ میاد و توضیح میده اینا قراره حواسشون به حمله لانایت باشه. بعدش جیمی میاد و روی مبل ولو میشه. رینزمیگه چکار داری میکنی. جیمی میگه نگران نباش همه چی مرتبه. رینز میگه باید کار لانایت رو تمام کنیم.

لوگان پل در پشت صحنه راجب حمله به ری توضیح میده و میگه هرگز به حریف اجازه نده از حرکت بعدی شما مطلع شوند. او میگه مشت من به اندازه ی سر ری هست. لوگان میخواد بره اما کوین اونز را می بیند که پیراهن ری را پوشیده است. لوگان به اوونز می گوید که پیراهن خوبی است و می رود. تئوری و والر میان. آنها با اوونز وارد بحث می شوند و میگند سر به سر ما نزار مگر نه راحتت نمیزاریم. اونا میخوان درگیر بشند که کارکنان نمیزارند اما اونز به هر کدوم یکی یه مشت میزنه و میره

 

دراگون لی در پشت صحنه بابت امدن به اسمکدان بسیار خوشحال است. سدریک الکساندر میاد. او می‌گوید نگاه کردن به لیاو مانند نگاه کردن به آینه است و دوست ندارد امشب با او یک مسابقه داشته باشد ولی به هر حال مسابقه ثبت شده. انها دست می دهند.


شوتزی مقابل چلسی گرین با پایپر نیون

او چلسی را به داخل رینگ می اندازد. شوتزی به سمت طناب ها می دود و گرین هم همون حرکت رو اجرا میکنه و به دراپ کیک به شوتزی ضربه میزنه. او برای کاور اقدام میکنه اما شوتزی کیک اوت می کند. چلسی روی طناب میره اما شوتزی بهت هدبات میزنه. شوتزی چلسی را می گیرد و او را روی طناب دوم می گذارد. چلسی به صورت شوتزی ضربه میزنه. چلسی از طناب بالا می رود و با دراپ کیک دوباره فرود میاد. او میره برای پین اما بیفایده هست. شوتزی بلافاصله خودش گرین رو کاور میکنه و تمام

برنده: شوتزی


جان سینا به رینگ میاد. اومیگه ما یک هفته با کرون جول فاصله داریم. اومیگه هیجان خاصی در مردم هست. سینا می‌گوید که لحظات جدی زیادی در حرفه‌اش داشته است، اما از 20 سال پیش که کمپانی می‌خواست او را اخراج کند، این‌قدر جدی نبوده است. او مجبور شد برود و دوباره برگردد. سینا از اینکه به خاطر مردم برگشته حرف میزنه.

او می گوید دلیل جدی بودن این موضوع برای او این است که برای اولین بار در 20 سال گذشته، احساس می کند در خطر از دست دادن حمایت و احترام آنها قرار دارد. هواداران همه بلند می شوند و او را تشویق می کنند. او از هواداران تشکر می کند.

سینا از آنها می پرسد اگر این کار را نکند چه؟ اگر در کرون جول نبره چه؟ سینا میخواد تمام تلاشش رو برای کسب پیروزی بکنه. سینا البته بابت برد خودش کمی مردد هست.


پل هیمن میاد. او به سینا می گوید که برای احترام گذاشتن اینجاست. هیمن از سینا می پرسد که آیا می تواند وارد رینگ شود و حرف بزنه؟ او میاد و با سینا دست میده. هیمن از حضور هواداران تشکر می کند. هیمن به خاطر تلاشهای سینا هم از او قدردانی میکنه. او میگه سینا اولین انتخاب وینس مکمن برای شروع اسمکدان بود.هیمن میگه بچه هایش را طوری بزرگ کرد که بیشتر شبیه سینا باشند تا شبیه خودش. البته در سامراسلم رومن رینز آمد و رومن با تمام احترام ثابت کرد که سینا دیگر بهترین بازیکن رینگ نیست. اما تا زمانی که سینا می تواند میکروفون را در دست بگیرد و صحبت کند، او بهترین بازیکن تمام دوران است. هیمن بعدش به سینا هشدار میده که نباید با بلادلاین درگیر میشد و حالا اونا ممکنه هر بلایی سرش بیارند. تو میخواهی برنده بشی اما شاید در اخرین مصاف عمرت دیگه نتونی ببری. در این لحظه سولو میاد و به سینا حمله میکنه.



در پشت صحنه لانایت برای رومن کوری میخونه و میگه امشب بلایی سر جیمی میارم تا خودش به رومن بگه که با بد کسی درافتادیم.



دراگون لی در مقابل سدریک الکساندر

لی یک کیک به صورت سدریک می زند. لی از طناب بالا می رود اما سدریک با رایت هند مانعش میشه. الک میره روی همون طناب اما لی هلش میده پایین. لی او را بلند می کند اما سدریک بهش البو میزنه. لی بازوی او را می گیرد و با بمب پاور به او می زند. او برای کاور می رود اما سدریک کیک اوت می کند. لی با دی دی تی کار رو ادامه میده. بعدش میره برای کاور و تمام

برنده: دراگون لی


هر دو مرد بعد از مسابقه دست می دهند در حالی که سدریک دست دراگون لی را بالا می برد.


کلیپ هایی از مسابقه قهرمانی زنان هفته گذشته و بازگشت بیانکا بلایر را می بینیم.


بیانکا بلیر به رینگ می آید. بیانکا می گوید که از بازگشت به اسمکدان هیجان زده است. او می گوید تنها چیزی که بهش فکر کردم، حمله گروه بیلی به من بود. وقتی در مرخصی درمانی بودم با خودم نقشه میکشیدم که چطوری کار اونا رو تلافی بکنم. بیانکا می‌گوید وقتی زمین می‌خورد، لبخند می‌زند و دوباره بلند می‌شود، اما این بار نتوانست این کار را بکند. برای اولین بار در زندگی ام گرفتار حس انتقام شدم. این انتقام بود که او را مجبور به طرح ریزی کرد. شاید در کرون جول برای کمربند زنان اسمک، مسابقه بدم اما اولش باید حسابم رو با بیلی صاف کنم. انتقام وقتی کامل میشه که هم اونا رو نابود کنم و هم کمربندم رو پس بگیرم.



لس آنجلس نایت در مقابل جیمی اوسو


جیمی به بیرون رینگ می رود تا نفس بگیره. لس‌آنجلس نایت به بیرون می‌رود و با او درگیر میشه.

نایت به رینگ برمیگرده و روی طناب میره. او شیرجه میزنه اما جیمی جاخالی میده. سی ام پانک نیوز. جیمی با ساموان دراپ به او ضربه می زند. او برای کاور میره اما نتیجه نمیگیره. این بار نایت روی طناب میره اما جیمی با رایت هند، مزاحمش میشه. جیمی او را به پایین هل می دهد. جیمی با اوسوز اسپلش به او ضربه می زند. او برای کاور میره که باز حاصلی نداره.  نایت یک سوپرپلکس روی حریف اجرا میکنه. بعدش بی تی اف رو میزنه و پینش میکنه

برنده لانایت


نایت روی طناب میره و ابزار خوشحالی میکنه. رومن رینز وارد رینگ می شود. او اسپیر میزنه اما نایت جا خالی میده. با این تصاویر، برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پويا گفته: پويا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/08/06 و 23:07 دقیقه ارسال شده.

    مدیریت SmackDown بر عهده Tirple H هست؟

    پاسخ :
    اون رو نمیدونم اما توی شوها ،الدیس مدیر اسمک و پیرس مدیر راو هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش