آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 23 اکتبر 2023
  • بازدید : (645)

Wwe Raw Logo 2015, HD Png Download - kindpng


نتایج کامل راو 23 اکتبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

بالور همراه پریست به رینگ میاد و بعد از خوشامد گویی و خوش و بش، بالور میگه که حس خوبی دارم چون کمربند تیمی رو در راو قبلی بردیم. او از پریست اجازه میخواد تا حرف او رو تکرار بکنه و بعدش از جمعیت میخواد که به احترام روز داوری قیام کنند. جمعیت تشویق میکنند و اونا بابت اینکه بقیه گروه در رختکن هستند توضیح میدند. پریست میگه ما یک شب مهم رو پیش رو داریم و بقیه دارند اماده میشند.

کودی میاد و میگه رهبر گروه شما کی هست تا باهاش بحرفم. البته میدونم که گروه شما رهبر نداره و فقط هر کدام از شماها نقش ویژه ای رو در کنار هم دارید. منتها ریپلی این روزا بدجوری داره با بقیه گروهها حرف میزنه و انگار میخواد اتحاد با بلادلاین رو جور کنه. کودی بعدش به حمله پریست به خودش در راو قبلی اشاره میکنه.

پریست میگه خوبه که بلادلاین رو اسم بردی چون در این مدت گذشته، اونا و ما حالت رو گرفتیم. خلاصه ماجرا هم این هست که تو باختی. رودز میگه اگر جرات داری بیا سرشاخ شو. پریست میگه چطوره در کرون جول مسابقه بدیم. کودی قبول میکنه. منتها کودی میخواد که امشب هم گرد و خاک بکنه. ریپلی و دومنیک وارد میشند و از اون طرفم جی اوسو برای کودی میاد و درگیری شروع میشه. مک دونا هم کمی بعد با کمک پریست و یک صندلی، پای کودی رو مصدوم میکنه. پیرس همراه مامورا میاد تا اوضاع رو اروم کنه.

 

در پشت صحنه کودی رو همراه جی اسو داریم. کودی از ناحیه مچ پا درد داره

 

آکادمی آلفا در مقابل نیو دی

وودز یک کاترپیلار میزنه. گیبل در برگشت، یک سابمیشن روی مچ پای وودز اجرا میکنه. وودز حرکت رو تبدیل میکنه به رول اما گیبل در شماره دو رها میشه. گیبل برای حمله حرکت میکنه اما وودز طناب رو پایین میکشه و گیبل پرت میشه بیرون. اوتیس تگ میگیره. اون طرف هم کوفی وارد میشه. وفی به اوتیس سوپرکیک میزنه. سی ام پانک نیوز. او دوباره به وودز تگ میده. کینگستون تریبل این پارادایس میزنه. بعدش تراست فال رو اجرا میکنه. وودز هم وارد شده و روی طناب میره. او یک البو به اوتیس میزنه و کاورش میکنه.

برندگان: نیو دی

 

بکی در پشت صحنه کوری میخونه و میگه امشب مقابل هارتول برای کمربند ان ایکس تی مسابقه دارم. البته میدونم که والکایری هم دنبال کمربند هست و میخواد مسابقه رو ببینه. در پس زمینه، ما شیا لی رو میبینیم

 

تصویر ایوار رو داریم که با ورد و جادوی والهاها، اماده ی نبردهای بزرگ هست

 

رولینز در پشت صحنه هست که ریپلی میاد سراغش. رولینز میگه گروهت باهات نیست پس معلوم هست که قصد درگیری ندارید. ریپلی میگه ما برات احترام قائلیم. چون قبلا تلاش کردیم کمربند رو ازت بگیریم و نشد. منتها با این کمر شکسته ات، نمیتونی تنهایی ادامه بدی. رولینز میگه انگار دیگه باور نداری که پریست میتونه روی من کش کنه. گمونم به همین خاطر هست که با بلادلاین و مکینتایر پچ پچ میکنی تا شاید اونا کمکتون بکنند.

ریپلی می گوید که تو به ما نیاز داری. به خصوص اگر ما با بلادلاین متحد بشیم، اوضاع برات بدتر میشه. منتها اگر تو به ما ملحق بشی، هم پریست دیگه روی تو کش نمیکنه و هم تمام کمربندها در یک گروه جمع میشه. اگر تنها باشی نمیتونی مثل رینز برای مدت طولانی قهرمان بمونی. رولینز میگه من هیچ وقت نمیخوام مثل رینز باشم. ریپلی میگه به هر حال به حرفام فکر کن.

 

ناتالیا پیش هارتول میره و براش آرزوی پیروزی میکنه. اونا راجب تگان نوکس حرف میزنند و معلوم میشه که او  مصدوم شده

 

مسابقه برای کمربند قهرمانی زنان NXT

بکی لینچ در مقابل ایندی هارتول

لینچ دیز ارم هیر میزنه اما هارتول مانع از تکمیل حرکت میشه. هارتول میره برای کاور اما بکی کیک اوت میکنه. هارتول حریف رو بلند میکنه و به زمین می‌کوبد. لینچ بلند میشه و به کمک طناب‌ها میخواد حرکتی بزنه، اما هارتول او را با یک اسپین‌باستر دوباره نقش زمین میکنه. هارتول میره برای کاور که البته بیفایده هست. بکی هم او رو کاور میکنه که اونم نتیجه نمیگیره. بکی دوباره دیز ارم هیر میزنه و میره برای پین و تمام

برنده و همچنان قهرمان: بکی لینچ

 

ایندی هارتول در حالی که بازویش را گرفته است از جای خود بلند می شود. بکی لینچ قبل از ترک رینگ با او دست می دهد. لینچ در کنار رینگ به والکریا نزدیک می شود و کمی با او صحبت می کند.

 

در پشت صحنه، کندلیس لیری بابت نتیجه مسابقه ناراحت به نظر می رسد. شیا لی ناگهان میاد او رو میزنه و میگه این پیامی برای ایندی هارتول نیز هست. لی اتاق را ترک می کند.

 

پیرس در دفترش هست و بابت یک قرار داد به یک مامور سفارش میکنه. الدیس که مدیر جدید اسمک هست، میاد و بابت اینکه پیرس رو از اسمک بیرون کرد عذرخواهی میکنه.پ یرس میگه اره اون کار، خوب نبود اما میتونی اینجا نحوه ی اداره یک برنامه رو ببینی. پیرس بعدش از مامور میخواد که امنیت صحنه رو دو برابر بکنه تا به مرحله امضای قرارداد برسیم.

 

امضای قرارداد

 پیرس توی رینگ هست و میگه در بخش زنان، هرج و مرج زیادی پیش اومده. اما من حلش میکنم. او برای شروع میخواد که قرارداد یک مسابقه رو به ثبت برسونه. راکل رودریگز، شاینا بازلر، زوئی استارک و نیا جکس به صورت جداگانه به رینگ می آیند. انها قرارداد رو امضا میکنند اما نیا جکس این کار را نمی کند. پیرس می‌گوید ریا ریپلی عامل این هرج و مرج است، بنابراین اگر جکس میخواد حریف ریپلی بشه، اول باید این قرارداد رو امضا کنه. جکس با عصبانیت قرارداد را امضا می کند.

ریپلی به صحنه می آید. ریپلی می گوید که می تواند تک تک زنان رینگ را به صورت جداگانه شکست دهد، اما این یک توطئه است. پیرس میخواد اوضاع رو برام جهنم کنه. میخواد مقابل این خانمها در کرون جول مصاف 5 طرفه بدم. اما در پایان کار، او فقط 4 عصو از بخش زنان رو از دست خواهد داد. اونا نمیتونند کمربند رو ازم بگیرند.

نیا جکس به طعنه می گوید کار ریپلی خوب است. ریپلی جکس رو تحریک میکنه که بقیه رو بزنه. جکس یک تیکه به بیزلر میندازه و به دنبالش همه درگیر میشند. مامورا میان سواشون کنند که زورشون نمیرسه. البته ریپلی قاطی دعوا نشده بود و فقط داشت لبخند میزد. او بعدش میره و جکس بعد از لت و پار کردن بقیه به او نگاه میکنه.

لودویگ کایزر با جیووانی وینچی در پشت صحنه حضور دارد. کایزر از وینچی میخواد کارش رو امشب عالی انجام بده. ویچی میگه بله میخواهید که من گارگانو رو ببرم. برونسون رد میاد و میگه گونتر دفعه قبل حالم رو گرفت اما من اماده هستم که دوباره باهاش سرشاخ بشم. توزاوا با پیراهن  آلفا آکادمی میاد و رد رو برای مسابقه به چالش میکشه. رد می‌گوید این مراسم تشییع جنازه توزاوا خواهد بود و میره. دوپری میاد و به توزاوا می گوید که گیبل از این بابت خوشحال نخواهد شد.

 

جانی گارگانو در مقابل جیووانی وینچی

هر دو حریف وسط مسابقه شروع به زدن مشتهای متوالی به هم کردند. گارگانو به سمت طناب ها میره اما کایزر حواس او را پرت می کند. وینچی گارگانو را میگیره و میخواد پاوربمب بزنه اما گارگانو رها میشه. سپس گارگانو وینچی را با سوپرکیک میزنه. کایزر کنار رینگ میره اما توماسو چیامپا برای اینکه او رو زیر نظر داشته باشه، جلو میاد. در داخل رینگ، گارگانو فینیشر میزنه و حریف رو پین میکنه.

برنده جانی گارگانو

 

یک ویدیو از ناکامورا داریم. او از اینکه ریکوشی رو شکست داده خوشحاله و حریف تازه ای طلب میکنه.

 

لوگان پل وارد سالن میشه. او میگه من در مسابقه بوکس یک یارو رو بردم و او الان بیکار هست. کسانی که از من متنفرند به زودی خبر تازه ای برای گفتن خواهند داشت چون من ری مستریو رو هم در کرون جول میبرم. دومینیک میاد و از اینکه پل قراره با پدرش مسابقه بده خوشحاله. او پل رو تشویق میکنه که حال ری مستریو رو بگیره. دومنیک میگه منم از وقتی پدرم رو ترک کردم تونستم به موفقیت و پیشرفت برسم. او برای شنیدن خبر برد پل لحظه شماری میکنه. پل بعدش شروع به ناراحت کردن سامانتا میکنه. سامانتا گزارشگر کنار رینگ هست که نامزد ریکوشی محسوب میشه. پل به او میگه متاسفم که نامزدت رو بردم و میدونم که اعلام اون خبر برات سخت بوده. پل میخواد که سامانتا اماده اعلام برد او در کرون جول هم بشه.

ناگهان، ریکوشی وارد رینگ می‌شود و پل را میزنه. او بعدش به دومنیک حمله میکنه. ریکوشی حریفان رو میزنه و دومنیک عقب نشینی میکنه و پل هم همراهش میره.

 

چلسی گرین و پایپر نیون در مقابل ناتالیا و نیکی کراس

 ناتالیا با یک سوپلکس به گرین ضربه می زند و قبل از اینکه نیون را از روی طناب بیاندازد، یک کیک به او میزنه. ناتالیا به گرین حمله میکنه. گزینمیخواد انپیریتی هیر بزنه اما ناتالیا او را هل می دهد. نیون تگ میگیره. گرین قبل از بیرون رفتن، دوباره انپیریتی میزنه. نیون با یک اسپلش روی ناتالی میپره و پینش میکنه.

برندگان: چلسی گرین و پایپر نیون

 

 جی اوسو در حال گرم کردن است که درو مک اینتایر میاد. مک اینتایر به خاطر اتفاقی که هفته گذشته برای او افتاد، عذرخواهی می کند. مکینتایر حرفهای دو پهلو راجب بلادین و زین به جی میگه و میره. منظورش اینه که وضعیت جی روشن نیست.

 

دمیز در پشت صحنه بابت اینکه بهش موقعیت داده نمیشه به پیرس گلایه میکنه. ریپلی میاد و قرارداد رو امضا میکنه و دوربین هم ریپلی رو تعقیب میکنه. میز میگه اینجا چه خبره و چرا موضوع تصویر عوض شد؟ دوربین پست سر ریپلی میره و به دومنیک میرسه. سی ام پانک نیوز. ریپلی از اینکه صورت دومنیک کبود شده ناراحت میشه و میره براش یخ بیاره.

 

سامی زین در مقابل درو مک اینتایر

مک اینتایر بلند می شود و زین هم سعی داره در گوشه رینگ به او شولدر بزنه. مک اینتایر حرکت رو بدل میکنه و بلی تو بلی رو اجرا میکنه. مکینتایر حرکت رو تکرار میکنه و بعد کیک میزنه. او به طرف طنابها میره. ناگهان، رئا ریپلی، وارد سالن میشه. حواس درو پرت میشه. زین یک ضربه به درو میزنه و درو سقوط میکنه. زین برای اجرای حلووا کیک آماده می شود. ریپلی حواس زین را پرت می کند. زین سعی می کند او را نادیده بگیرد ولی درو از اون طرف با یک کلیمور کیک به زین ضربه میزنه و تمام

برنده: مکینتایر

 

درو مک اینتایر قبل از خروج از رینگ، به ریپلی که کنار رینگ منتظر او هست، بی اعتنایی میکنه و میره

 

نیک آلدیس، مدیر کل اسمکدان، در پشت صحنه با کاتانا چنس و کایدن کارتر صحبت می کند. پیرس میاد و به الدیس میگه من گفتم که نحوه ی مدیریت رو برسی کن نه اینکه با کشتی گیرا گرم بگیر. الدیس میگه بحثمون دوستانه بود. او بعدش میخواد بره و خداحافظی میکنه. نیکی کراس اون اطراف هست و پیرس که کلافه شده میگه باید یه چیزی بخورم تا سرحال بشم.

 

"برونسون رد در مقابل توزاوا

"رد برای اجرای سنتون اقدام میکنه. توزاوا از مسیر او بیرون میره. توزاوا رد را با کیک دور می کند. توزاوا برای یک سوپلکس اماده میشه اما در اجرای حرکت ناکام می مونه. توزاوا روی طنابها می رود، اما رد او را می گیرد و با حرکت دره مرگ، او رو میزنه.  رد میره بالا و بعدش سونامی رو اجرا میکنه و به دنبالش سنتون میزنه و کاور میکنه.

برنده برونسون رد

 

بخش پشت صحنه

اوتیس در حال نشان دادن مسابقات دالاس کابوی به چاد گیبل و نیو دی است. توزاوا همراه دوپری میاد. جانی گارگانو و توماسو چامپا هم میان و میخوان راجب تگ تیمها حرف بزنند. گیبل می گوید با وجود اینکه توزاوا شکست خورد، اما او همچنان یک قهرمان است. اوتیس هم تایید میکنه.

 

درو مک اینتایر در پشت صحنه هست که رولینز میاد سراغش. رولینز برد او رو به عنوان یکی ازاعضای جدید روز داوری تبریک میگه. مک اینتایر میگه من عضو گروه اونا نیستم. تازه اوایل امشب دیدم که با رئا ریپلی صحبت می کردی. گمونم تو پیشنهاد ریپلی رو رد نکردی. رولینز می گوید که او به روز داوری نیاز ندارد و می تواند مک اینتایر را به تنهایی شکست دهد. مک اینتایر می گوید که او نیز به آنها نیاز ندارد. رولینز می‌گوید: "پس بهترین مرد برنده میشود." مک اینتایر میگه اره.

 

 جی اوسو در برابر دامیان پریست

پریست حریف رو بلند میکنه اما جی تقلا میکنه و رها میشه. جی اسپیر میزنه. بعدش اسپلش رو اجرا میکنه. او میره برای کاور اما حواس داور توسط فین بالور پرت شده. داور مانع از ورود بالور به رینگ می شود. جی به بالور کیک می زند و بعدش روش شیرجه می زند. کشیش به جی حمله می کند. جی او رو هل میده. بالور پای جی را می گیرد و اون طرف هم پریست به جی سود این هیون میرنه و کاورش میکنه

برنده  پریست

 

بعد مسابقه، بالور جی رو زد. سپس بالور رفت صندلی بیاره که کودی وارد شد. بالور با کودی درگیر میشه. کودی عملکردش خوب هستو بعد سراغ پریست میره و با صندلی او رو میزنه. قبل اینکه کودی به مچ پای پریست صدمه بزنه، بالور پریست رو بیرون میکشه و با خودش میبره

کودی رودز و جی اوسو در رینگ ایستاده اند و نمایش به پایان می رسد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش