آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کوتاه اسمکدان 29 سپتامبر 2023
  • بازدید : (179)


نتایج کوتاه اسمکدان 29 سپتامبر 2023

متن در ادامه مطلب


جیمی اوسو مقابل اندرسون برد


کامرون گریمز مقابل تیوری باخت


ری مستریو در برابر اسکوبار کمربند امریکا رو نگه داشت


بیلی مقابل شارلوت باخت


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/07/07 و 23:52 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی خوبی،
    یاشارم ،یاشار رولینز.
    چه خبر،اوضا خوبه،دلم حسابی برای سایت تنگ شده.
    چقدر نویسنده ها کم شدند،داداش شرمنده دیگه کمک دستت نیستم حسابی امسال درگیر بدبختی هام هستم.مدرسه،باشگاه ،این مدت هم که نبودم نمی تونستم تایپ کنم ترقوه دست راستم شکسته بود،تازه خوب شده.
    آخ چقدر دوست دارم برگردم به وضعیت ۲ سال پیش بدون بدبختی.باور کن من فقط در ۲۴ ساعت فقط نهایت ۳ ساعت می خوابم حسابی داغونم. آخه نمی دونم کدوم خری به من گفت برو مدرسه تیز هوشان.
    از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعد از ظهر مدرسه ام.

    پاسخ :
    سلام داداش یاشار. خوشحالم که پیام دادی. بله. درک میکنم. اما این تلاشهای دوران نوجوانی و جوانی در اینده برات نتیجه خوبی میدند.
    منم زیادم دست تنها نیستم و محمدرضا خیلی کمک میکنه. ولی بدم نمیاد نویسنده تازه باشیم. محمدرضا هم خیلی درگیر زندگی هست.
    امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش