آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 18 سپتامبر 2023
  • بازدید : (879)

Updated Lineup For Next Week's WWE Raw | 411MANIA


نتایج کامل راو 18 سپتامبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

کودی رودز در رینگ می ایستد و می‌گوید: در راو قبلی نزاشتن حرف بزنم اما حالا میخام راجب جی اوسو حرف بزنم.

موسیقی دومنیک پخش می شود و او وارد میشه. دومنیک می‌گوید زمانی که جی اوسو به ما ملحق بشه ما بهترین گروه میشیم. البته ریپلی امشب اینجا نیست زیرا هفته گذشته توسط نیا جکس مصدوم شد، اما او به زودی و بهتر از همیشه برمی گردد. پس از اینکه امشب رودز را شکست دادم، پیروزی خودم را به رئا ریپلی تقدیم خواهم کرد.

رودز از جمعیت می پرسد که آیا حرفهای دومنیک رو شنیدید و مردم میگند نه. دومنیک تکرار می کند که قرار است پیروزی خود را به ریپلی تقدیم کند. رودز می‌گوید به نظر می‌رسد که تو حس خاصی به ریپلی داری. قضیه چیه؟ از طرفی، ریپلی هم از جی اوسو بدش نمیاد.  دومنیک می گوید اصلا اینطور نیست. ما خانواده هستیم. هنگامی که جی اوسو به روز داوری ملحق بشه، می فهمد که داشتن یک خانواده یعنی چی.

آهنگ روز داوری پخش میشه و بالور و پریست هم میان.

دومنیک مقابل رودز

دومنیک حرکت تری امیگو رو میزنه اما در اجرای این حرکت برای بار دوم موفق نمیشه. کودی دومنیک رو میگیره و او رو به حاشیه میکوبه و بعد روش کودی کاتر میزنه. او بعدش حرکت کراس رودز رو اجرا میکنه. دومنیک تلاش میکنه رها بشه اما موفق نیشه. کودی حریف و کاور میکنه.

برنده کودی رودز

بالور، پریست و دومنیک میخوان به کودی حمله کند که اونز و زین میان. روز داوری سالن رو ترک میکنه.

اونز از کودی میخواد خوش و بش با مردم رو کنار بزاره به او گوش کنه. اونز میگوید جی یوسو به خاطر رودز به راو بازگشته است. رودز می گوید که درست است. اونز می‌گوید که نیازی به توضیح جزییات نیست اما جی اوسو با افراد زیادی درگذشته درگیر بوده. حالا میخوام بدونم چرا جی رو به راو اوردی. رودز می گوید افراد زیادی در میان جمعیت هستند که احتمالاً دلیل کارم را می دانند. من به سوالت پاسخ می دهم، اما ابتدا از جمعیت می پرسم که آیا جی اوسو را دوست دارند. مردم تشویق می کنند. کودی میگه جی یکی از بهترین های دنیاست و سزاوار یک فرصت دوباره است. آنها باید به او این فرصت را بدهند که نشان دهد تغییر کرده است. ناگفته نماند که جدایی جی باعث شده تا بلادلاین هم از کار بیفته. سامی زین می‌گوید که شاید من بر خلاف اونز خیلی زود به مردم اعتماد مکینم اما روزهای خوبی رو با جی سپری کردم. منم فکر مینکم که باید به او فرصت بدهیم. اونز به منم قبلا فرصت داد و قهرمانتگ تیم شدیم.

اونز کمی مقدمه میچینه و بعد میگه شاید نتونم به جی اعتمادکنم اما حالا که زین و کودی تاییدش میکنند، منم قبول میکنم.

تصاویری از ضربه اشتباهی جی اوسو به اونزدر راو قبلی میبینیم.

بسته ویدیویی:

نیا جکس به راکل رودریگز حمله می‌کند تا به قیمت از دست رفتن فرصت قهرمانی زنان جهان در برابر رئا ریپلی تمام شود. بعد از مسابقه، جکس به شدت به ریپلی هم حمله کرد.

مایکل کول اعلام میکنه که به دلیل مصدومیت اریک، مصاف تیمیِ دو برد از سه مسابقه برگزار نمیشه.

کوفی کینگستون مقابل ایوار

ایوار روی طناب می رود و مونسالت میزند. ایوار بعدش با عصبانیت کینگستون را روی طناب قرار می‌دهد و برای سوپرپلکس آماده می‌شود. کینگستون همونجا یک البو بهش میزنه و بعدش سان سات فلیپ رو اجرا میکنه. کوفی تریبل این پارادایس رو هم میزنه و میره برای پین

برنده کوفی

بازپخش‌هایی از شینسوکه ناکامورا نشان داده می‌شود که هفته گذشته در راو به ریکوشی حمله کرد.

جکی ردموند با ریکوشت در پشت صحنه است. او می پرسد که آیا او قبل از رویارویی با شینسوکه ناکامورا ، حرفی برای گفتن داره. سی ام پانک نیوز. ریکوشی میگه ناکامورا با رولینز بازی روانی راه انداخته اما شاید بعد از مصاف مقابل من، شانسی برای مسابقه بعدی نداشته باشه.

تصویر رولینز رو داریم که میخواد قبل از مسابقه، به ناکا حمله کنه اما مامورا جلوش رو میگیرند.

شینسکه ناکامورا در مقابل ریکوشی

ریکوشی حریف رو در گوشه ی رینگ گیر میندازه. اما ناکامورا او را بلند  میکنه و روی طناب می گذارد و بهش ضربه میزنه. ناکا بعدش یک صندلی میازه و میخواد حریف رو بزنه که ریکوشی بیهش اجازه نمیده. ریکوشی صندلی رو میگیره و باهاش ناکا رو میزنه

برنده با دیکیو ناکامورا

ریکوشی از تصمیم داور ناراحت است و وارد رینگ می شود و می گوید که ناکامورا صندلی را اورد نه من. ناکامورا به او حمله میکنه. اوموفق میشه چند بار ریکوشی رو با صندلی بزنه. رولینز از میان جمعیت می دود و به ناکامورا حمله می کند. رولینز ناکامورا را وارد رینگ می‌کند و باهاش سرشاخ میشه. اونا کتک کاری میکنند تا اینکه کارکنان سواشون میکنند.

ما به پشت صحنه می رویم تا رولینز را ببینیم که به سختی می تواند بایستد.

بایرون ساکستون در پشت صحنه با چلسی گرین و پایپر نیون حضور دارد. گرین می گوید شاینا بازلر و زوئی استارک یک تیم واقعی نیستند. چیزی که یک تیم بزرگ را می سازد، دوستی است. نیون می گوید که ما هم دوست نیستیم. او از گرین می پرسد که فکر میکنی من اهل کجام. گرین فکر می کند نیون اهل فلوریدا است. ساکستون به گرین می گوید که نیون اهل اسکاتلند است. گرین وانمود می کند که انگار این را می دانسته.

مسابقه تیمی

شاینا بازلر و زویی استارک در مقابل چلسی گرین و پایپر نیون

وسط مسابقه، نیا جکس وارد سالن شد. جکس وارد رینگ می‌شود و به زویی حمله میکنه.  او بعدش گرین رو زد. جکس بعدش سراغ هم تیمی سابقش یعنی بازلر رفت. او در گوشه رینگ بیزلر رو زد روی بانزای دراپ رو اجرا کرد. وقتی همه لت و پار شدن ، جکس گفت که بعدش اطلاع رسانی میکنه.

برنده: بدون نتیجه

آدام پیرس، در گفتگوی تلفنی است. چاد گیبل می آید و می پرسد که حال رولینز چگونه است. پیرس می گوید که او خوب خواهد شد. گیبل میخواد دوباره برای کمربند بین قاره ای مسابقه بده. پیرس می گوید که تو باید فرصت دیگری برای به دست بیاری. برونسون رد میاد و می گوید که گیبل باید بره ته تصف تا نوبتش بشه. اونا بحث میکنند و پیرس براشون مسابقه میزاره

بازگشت دراک به اسمکدان بیش از 103,000,000 بازدید، در رسانه های اجتماعی داشته.

ویدئو: بازگشت دراک به اسمک‌دان

جی اوسو با جکی ردموند در پشت صحنه است. جکی میپرسه انگار در راو استقبال خوبی از تو نشد.  اوسو می‌گوید که من و مک‌اینتایر یک مشکلی داریم که باید حل بشه. پریست میاد و می گوید که جی اوسو میتونه به گروه ما بیاد. پریست راجب ایرادهای گروه بلادلاین حرف میزنه و بعدش مزایای گروه روز داوری رو به رخ میکشه و میگه میخوام که جی تا اخر برنامه به من جواب بده.

چاد گیبل در مقابل برونسون رد

گیبل سالتو می‌زند. بعد روی طناب می رود و شیرجه رو اجرا میکنه. گیبل برای زدن حرکت آشوب آماده می شود، اما رد از مسیرش خارج می شود و او را به زمین می اندازد. رد برای ردن سنتون می رود، اما گیبل با نی بهش جواب میده.  گیبل سراغ جرمن سوپلکس می رود، اما در تکمیل حرکت ناموفق هست. رد گیبل را به ستون رینگ میکوبه. بعد میره بالا و تسونامی رو اجرا میکنه و گیبل رو کاور میکنه

برنده برونسون رد

چامپا در پشت صحنه هست. او می گوید در زندگی باید فرصت هایی برای خودتون بسازید. او بعدش یک کوری کوتاه برای گونتر میخونه.

بسته ویدیویی: بکی لینچ در ان ایکس تی، استراتون را شکست داد و قهرمان زنان ان ایکس تی شد.

کوین اونز و سامی زین در حال صحبت کردن هستند که جی اوسو میاد سراغشون. او می پرسد که آیا اونز میخواد چیزی به او بگه. اوونز می‌گوید که گمونم بالاخره به روز داوری ملحق میشی. زین از اونا میخواد اروم باشند. اونز می‌گوید که به جی اعتماد نخواهد کرد، چه به روز قیامت بپیوندد و چه نه. اونز میره. زین برای جی در تصمیمی که امشب باید بگیرد آرزوی موفقیت می کند.

بکی لینچ به رینگ میاد و میگه من حالا قهرمان ان ایکس تی هستم. لینچ می‌گوید که میخواد به کمربندش اعتبار بده. قرار هست که در ان ایکس تی، بکی برای کمربندش نفس کش طلب کنه. البته امشب هم همین کار رو میکنه.

ناتالیا به چالش پاسخ می دهد. اونا ضمن ادای احترام به هم ، مسابقه رو به صورت دوستانه قبول میکنند.

مسابقات قهرمانی زنان NXT

بکی لینچ (ج) در مقابل ناتالیا

ناتالیا شارپ شوتر می زنه. لینچ ضربه رو رد میکنه و میره برای هدلاک. بعدش لینچ روی طناب می رود و دراپ کیک می زند. ناتالیا به سرعت از رینگ بیرون می‌آید، اما لینچ بیسبال اسلاید به او حمله میکند. بکی حریف  را وارد رینگ میکند و به سمت طناب می رود. ناتالیا مانع از حرکت او میشه و بکی هم او رو رول میکنه.

برنده بکی

آدام پیرس در پشت صحنه در حال گفتگو با دراگون لی است. دومینیک میستریو میاد و می‌گوید که به کودی رودز باخت چون ریا ریپلی آنجا نبود. میستریو پیرس را مقصر مصدومیت ریپلی می داند زیرا او نیا جکس را تنبیه نکرد. سی ام پانک نیوز. دراگون لی همونجا دومنیک رو برای کمربندش به چالش میکشه.

وینچی در مقابل چیامپا

چامپا با چند مشت کار رو ادامه میده. اونا کنار طنابها درگیر میشند. وینچی حریف را بلند می کند. سیامپا سر میخوره و رها میشه. کایزر حواس چامپا رو پرت میکنه.  وینچی میخواد حمله کنه که چامپا بهش نی میزنه. چامپا بعدش سابمیشن میزنه و حریف تسلیم میشه.

برنده چامپا

درو مک اینتایر در پشت صحنه هست

بایرون ساکستون با رولینز مصاحبه میکنه. رولینز می‌گوید که هر کاری می‌کند تا ناکامورا را وادار به مسابقه بکنه.

جی اوسو در مقابل درو مک اینتایر

دومنیک برای کمک به جی کنار رینگ بود و حواس مکینتایر رو پرت کرد. پریست هم دور از چشم داور، پای مکینتایر رو گرفت. جی شیرجه میزنه و بعدش سوپرکیک رو اجرا میکنه. بالور به جی می گویند که این مسابقه را برای روز داوری ببرد. جی قبول نمیکنه و به گروه روز داوری حمله میکنه. در بازگشت، مکینتایر به جی کلیمور کیک میزنه و کاوری میکنه

برنده مکینتایر

روز داوری وارد رینگ می شود و جی اوسو را میزنند. سه تیم می کند. مکینتایر مردد هست که به جی کمک کنه یا نه.

کودی رودز میاد به کمک جی.  گروه روز قیامت عقب نشینی می کند. رودز به جی کمک می‌کند تا بلند شود.

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش