آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 8 سپتامبر 2023
  • بازدید : (627)

WWE Smackdown & AEW Rampage Live Stream 22nd October 2021 - Full Show Live  Reactions - YouTube


نتایج کامل اسمکدان 8 سپتامبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

اسمکدان با تصاویری از پی بک شروع میشه.

به رینگ میریم تا شاهد اولین مسابقه باشیم.

 

شارلوت فلیر و شوتزی در مقابل بیلی و ایو اسکای

فلیر پای بیلی را می گیرد و فیگور فور رو اجرا میکنه اما اسکای این سابمیشن رو میشکنه. بیلی فلیر را روی طناب قرار می دهد و اسکای یک ضربه به فلیر می زند. بیلی روی طناب میره اما شارلوت هلش میده.  شارلوت به بیلی بوت میزنه.  او همین ضربه رو روی اسکای هم پیاده میکنه. شوتزی تگ میگیره و با اجرای دی دی تی، میره برای کاور

برندگان: شارلوت و شوتزی

بعد مسابقه، اسکا با ایو اسکای چشم تو چشم شد اما کاری نکرد و رفت

 

پل هیمن در پشت صحنه مشغول گفتگوی تلفنی هست.  جیمی میاد و میگه من هنوز عضوی از بلادلاین هستم. هیمن به او می گوید که رومن و سولو امشب اینجا نیستند. ولی از نظر فنی، اگر تو علیه ما نباشی، پس هنوز عضو گروه هستی. فعلا امشب مقابل استایلز مسابقه بده تا ببینم چطور میشه. من میخوام گروه رو دوباره متحد کنم. سی ام پانک نیوز. استایلز میاد و هیمن بهش میگه که بهتره درگیری پیش نیاد. ای جی هیمن را می گیرد اما جیمی از پشت به ای جی حمله می کند. هیمن به رومن رینز زنگ میزند.


گروه بیلی در پشت صحنه هستند. گزارشگر بحث اسکا را پیش میکشه و ایو اسکای میگه من برای نبرد با اسکا مشکلی ندارم.


لانایت وارد سالن میشه. او می پرسد که آیا در راو اینده، میتونیم دمیز رو در برنامه ببینیم؟ من فقط برای مسابقه اومدم و هر کسی که مقابلم قرار بگیره عاقبتش مثل دمیز میشه. نایت از کارهای اخیر دمیز انتقاد میکنه. نایت به مصافش مقابل دمیز اشاره میکنه و میگه من اونجا نیازی به کمک سینا نداشتم. البته من برای کارهایی که سینا انجام داده احترام زیادی قائلم. حالا اگر میز می‌خواهد یک بار دیگر با من سرشاخ بشه، من قبول میکنم. گریسون والر وارد میشود.

او از نایت می پرسد که آیا این ایده خوبی است؟ والر از اینکه میز رو مطرح میکنند و به والر اهمیت نمیدند شاکی هست.  والر بعدش تیوری رو به عنوان دوستش اعلام میکنه. تیوری میاد. والر به عملکرد خوب تیمی با تیوری اشاره میکنه. والر میگه ما تنها تیم تگ شکست ناپذیر هستیم و اگر بخواهیم، بهترین تیم تاریخ میشیم.

نایت میگه بله شما باید افتخار کنید زیرا مورد علاقه طرفداران هستید. البته به عنوان یک تیم منفور.  تئوری می گوید: «بگذار با تو صحبت کنم». او می پرسد داوری که به تو کمک کرد تا مقابل میز ببری کی هست؟ جان سینا، مردی که من در رسلمنیا شکستش دادم. من قبلا تو رو نیز شکست دادم. من قهرمان کمربند امریکا بودم و تو فقط یک تازه وارد هستی.

نایت والر را یک احمق و تئوری را یک نادان می نامد و پیشنهاد مسابقه با تیوری رو میده.


لانایت مقابل تئوری آستین

نایت به سمت طناب ها می دود و با البو، به حریف ضربه می زند. والر حواس نایت را پرت می کند. تئوری نایت را رول میکنه اما نایت رها میشه. تیوری اماده حرکت بعدی میشه اما نایت بهش حمله میکنه. نایت بی اف تی میزنه و تیوری رو پین میکنه.

برنده لانایت


کتی کلی با ای جی استایلز در پشت صحنه حضور دارد. استایلز علیه جیمی کوری میخونه و میگه جواب قلدری کردن جیمی رو دارم.


پل هیمن با آدام پیرس در پشت صحنه حضور دارد. هیمن در مورد اینکه کدام کشتی گیر قراره از راو به اسمک بیاد حرف میزنه. لانایت میاد و از پیرس میخواد تا مقابل دمیز براش مسابقه ای بزاره. پیرس قبول میکنه. هیمن میگه تا حالا با لانایت اشنا نشدم اما از طرفدارانش هستم.  او به نایت میگه فقط دفعه بعد،  قبل از اینکه خواستی وارد همچو جایی بشی اول در بزن. لانایت قبول میکنه.


گروه روز داوری در رینگ هستند. فقط ریپلی باهاشون نیست. پریست میخواد که مردم به افتخار اونا بلند بشند. بالور و دومنیک هم میگند  که به گروهشون افتخار میکنند. پریست می گوید آنها کاری را انجام دادند که حتی بلادلاین و رینز هم نتونستند انجامش بدند. آنها سامی زین و کوین اونز را شکست دادند.

دومینیک می گوید ما بهترین گروه هستیم. گروه براولینگ وارد میشند.  بوچ  و هلند ادعای دومنیک رو مسخره میکنند. بالور با اشاره به بوچ شروع به خندیدن می کند. بوچ انگشت بالور را می چرخاند. هلند و بوچ، پریست و بالور را به بیرون پرتاب می کنند.


روز داوری در مقابل بوچ و هلند

بالور از طناب بالا می رود و میخواد کوپ د گریس بزنه. اما بوچ از مسیر خارج می شود. بوچ بالور رو کاور میکنه اما بالور کیک اوت می کند. بالور یک ضربه به سر بوچ میزند. پریست تگ میگیره. بوچ از طناب بالا می رود اما بالور او را به پایین هل می دهد. پریست با سود این هیون، ​​به هلند حمله میکنه. بعد همون فینیشر رو روی بوچ پیاده میکنه. بالور تگ میگیره و کوپ د گریس را به هلند می زند. بالور حریف را پین میکنه

برندگان: روز داوری

 

بعد مسابقه، لشلی با استریت پروفیتز اومد و با روز داوری چشم تو چشم شدند. سی ام پانک نیوز. لشلی می گوید درست هست که بلادلاین در حال فروپاشی است. اما این روز داوری نیست که رهبر میشه بلکه ما هستیم.


گروه استایلز در پشت صحنه هستند. استایلز راجب اتفاقات اخیر نظر گروه رو میپرسه. او از آنها می پرسد که آیا دیدید جیمی از پشت به من حمله کرد؟ اندرسون می گوید که متاسف است. ای جی گوشی اندرسون را به زمین می کوبد. آنها با هم بحث می کنند. ای جی به آنها می گوید که اگر قرار است اینطوری رفتار کنید، من نمی خواهم که شما در کنار رینگ کمکم کنید.

 

آسوکا پشت صحنه میگوید  که کمربندش را از ایو اسکای پس خواهد گرفت.


ای جی استایلز در مقابل جیمی اوسو

جیمی ای جی را می گیرد اما ای جی با دی دی تی به او ضربه می زند. او برای کاور می رود اما جیمی تسلیم نمیشه. ای جی روی طناب میره اما جیمی بهش سوپر کیک میزنه و سولو هم قصد داره علیه استایلز دخالت بکنه. جیمی ای جی را به بیرون پرت می کند. جیمی سعی میکند با سولو صحبت کند چون نمیخواهد در مسابقه دخالت بشه.  ای جی جیمی را به داخل رینگ می اندازد. او با البو به جیمی ضربه می زند. استایلز بعدش میره برای پین و تمام

برنده: ای جی استایلز


بعد مسابقه، پریست و بالور میان و به ای جی حمله می کنند. آنها ای جی را به داخل رینگ پرتاب می کنند و سولو با اسپایک سامویی به ای جی ضربه می زند.


تمام.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش