آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
ادای احترام باشگاه آرسنال به بری وایت فقید در دیدار مقابل فولام
  • بازدید : (161)

طارمی دوباره زیر ذره‌بین مدیران باشگاه آرسنال رفت | خبرگزاری ورزش ایران –  ایپنا


ادای احترام باشگاه آرسنال به بری وایت فقید در دیدار مقابل فولام

متن در ادامه مطلب



نویسنده

محمدرضا


پخش تم ورود بری وایت در نیمه دوم بازی آرسنال مقابل فولام


 ( لینک پخش تم ورود بری وایت در بازی آرسنال مقابل فولام:


 https://www.tarafdari.com/node/2350437)


مرگ ناگهانی بری وایت، قهرمان سابق WWE در سن 36 سالگی جهان را در شوک فرو برد. کمتر از 48 ساعت پیش بود که تریپل اچ، سرپرست تیم تولید محتوای WWE خبر درگذشت این فوق ستاره دنیای کشتی کچ را در توییتر خود به اطلاع عموم رساند. موجی از تسلیت ها از سوی اهالی ورزش را به دنبال این خبر شاهد بودیم. کمپانی WWE نیز در آخرین لحظات به سرعت تغییراتی را در برنامه شو هفتگی خود، اسمکدان، به وجود آورد و بخش قابل توجهی از اپیزود دیشب اسمکدان را به بزرگداشت بری وایت اختصاص داد.

طرفداری | امروز از سری بازی های هفته سوم لیگ برتر انگلستان، دو تیم آرسنال و فولام به مصاف هم رفتند. بعد از استراحت بین دو نیمه و زمانی که بازیکنان برای شروع نیمه دوم به زمین برگشتند، آهنگ ورودی (تم سانگ) بری وایت از بلندگوهای استادیوم امارات لندن پخش شد. جالب است بدانید مالکیت باشگاه فولام که رقیب آرسنال در این دیدار بود، در اختیار تونی خان است. فردی که مالک کمپانی رقیب WWE در دنیای کشتی کچ یعنی AEW نیز به حساب می آید.

این اولین باری نیست که از آهنگ های WWE در بین دو نیمه بازی های آرسنال استفاده می شود. ظاهرا مسئول پخش موسیقی در ورزشگاه امارات یک هوادار سرسخت کشتی کچ است و علاقه شدیدی نیز به پخش تم سانگ تریپل اچ دارد. بنابراین، چطور ممکن بود که او از این فرصت برای زنده نگه داشتن یاد بری وایت استفاده نکند؟ پخش آهنگ های WWE در سایر رویدادهای ورزشی موضوع جدیدی نیست. از MMA تا فوتبال مثال های زیادی از پخش آهنگ های این کمپانی در سایر مسابقات ورزشی وجود دارد.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش