آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 25 اگوست 2023
  • بازدید : (740)

Watch Wwe Smackdown 2018, Catch Up Tv - Wwe Smackdown Logo 2019, HD Png  Download - vhv


نتایج کامل اسمکدان 25 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب

 

برنامه با ادای احترام به تری فانک و "بری وات" آغاز می شود.

سوپراستارهای دبلیو دبلیو ای، از جمله اریک روون روی صحنه هستند. مایکل کول میگه که در این هفته دو نفر از اعضای محبوب خانواده دبلیو دبلیو ایی را از دست دادیم. تری فانک و بری وایات.

کول می گوید که امشب، آنها به آن کشتی گیران ادای احترام خواهند کرد.  زنگ ناقوس برای ده بار در سالن به صدا درمیاد.

یک بسته ویدیویی راجب وایات پخش میشه. هواداران شعار "متشکرم بری" را سر می دهند. صندلی گهواره ای وایات در سالن هست.

با بازگشت از تبلیغات، یک ویدیوی ادای احترام پخش می‌شود که ما تصاویر و توییت‌هایی درباره تری فانک بزرگ فقید می‌بینیم.


ری میستریو در مقابل گریسون والر

تیوری علیه ری قصد دخالت داشت. سانتوس اسکوبار می دود و از پشت به تئوری حمله می کند. تئوری او را به حاشیه هل میده و به پایش ضربه میزنه. ری یک اسلاید بیس بال روی تیوری میزنه. والر ری را به داخل رینگ برمیگردونه. ری یک ضربه میزنه و میره تا 619 رو اجر اکنه. تئوری پای او را می گیرد. اسکوبار با تیوری درگیر میشه. ری روی والر شیرجه میزنه و میره برای کاور

برنده: ری میستریو


صدای بری وات را می شنویم که می پرسد آیا می خواهیم چیزی بسیار ترسناک را بشنویم.


بازگشت به اسمک‌دان، توییت‌هایی از سوپراستارهایی را نشان می‌دهد که به بری وایت ایر ادای احترام می‌کنند.


گروه بیلی در پشت صحنه هستند. سی ام پانک نیوز. بیلی به گزارشگر می گوید که می تواند برای برنامه لو مناسب باشد زیرا آنها فقط افراد کوتاه قد را استخدام می کنند. بیلی می‌گوید که بردهای زلینا در برابر اسکای تصادفی بودند. بیلی شروع به تحسن ایو اسکای میکنه.


مسابقه برای کمربند زنان اسمک

زلینا مقابل اسکای

اسکای زلینا را بلند می کند و یک پاور بمب میزنه. اسکای از طناب بالا بالا می رود اما زلینا مانع از شیرجه زدنش میشه. زلینا رد کد میزنه. ایو غلت می خورد و به بیرون می رود. دو حریف لحظاتی در بیرون ریگ درگیر میشند و بعد به رینگ برمیگردند. ایو از طناب بالا می رود و مونسالت میزند. بعدش کاور میکنه و تمام

برنده اسکای


کودی رودز به رینگ می رود. او به جمعیت می گوید که می داند در مورد چه چیزی می خواهد صحبت کند. یک بار در 11 سالگی با پدرش در فرودگاه بود و مردی را دید که داشت به پدرش  ناسزا میگفت. کودی داستان را ادامه میده و در اخر به تری فانک میرسه. مردم برای فانک شعار میدند. کودی بعدش از وایات و فانک یاد میکنه و تحسینشون میکنه. 

نگاهی به کارنامه تری فانک می اندازیم.

کودی می گوید که رینگ با حضور فانک، واقعا پرشور بود. مسابقه بعدی به افتخار فانک نامگذاری شده.

 

مسابقه تری فانک

استریت پروفیتز مقابل براولینگ

وسط مسابقه لشلی برای حمایت از پروفیتز به سالن اومد.  طرفداران شعار "بابی" را سر می دهند. فورد یک ضربه به هلند و بوچ می زند. فورد ریج را می گیرد اما هلند مزاحمش میشه. او فورد را روی شانه هایش می گیرد و به زمین میکوبد. بعد با دی دی  تی به داوکینز حمله میکند. ریج داوکینز را روی میز قرار می دهد و بوچ از طناب بالا می رود تا شیرجه بزنه اما لشلی او را به پایین هل می دهد. لشلی به بوچ اسپیر میزنه. استریت پروفیتز روی هلند ضربه مشترک میزنند و بعدش فورد او رو پین میکنه.

برنده استریت پروفیتز


کلیپی از مصاحبه دمیز داریم. او میگه اگر لانایت به همین منوال ادامه دهد، به رسلمنیا نخواهد رسید.

لس آنجلس نایت به رینگ می آید. او می گوید که در یک ثانیه به دمیز رسیدگی میکنه. اما امشب درباره بری وات میخواهد حرف بزند. است. او می گوید گاهی اوقات بزرگترین دشمنان شما می توانند بزرگترین یاران شما باشند. لانایت به سابقه اموزشهایی که از وایات دیده اشاره میکنه و قدردانی خودش رو ابراز میکنه.

طرفداران شعار «متشکرم بری» را سر می‌دهند. لانایت میگه روح وایات از شما تشکر میکنه.  تصویر دمیز را در صفحه ی سالن داریم. سی ام پانک نیوز. او به افتخارات خودش اشاره میکنه و به اینکه لانایت هیچ افتخاری نداره پوزخند میزنه.

لانایت میگه من هر جایی حاضرم تا بهتر بودن خودم رو نشون بدم. یک مرد روزی به من گفت: دفعه بعد که من را دیدی فرار کن.


لا نایت در مقابل فین بالور

او فین را بلند می کند اما فین روی پاهایش فرود می آید. فین یک لگ دراپ به حریف میزنه. بعد میره بالا تا کوپ د گریس بزنه اما لانایت کنار میکشه. او با یک پاورسلم به فین ضربه می زند. او با البو کار رو ادامه میده. لانایت کاور رو امتحان میکنه اما بیفایده هست. لانایت برای زدن بی اف تی اقدام میکنه اما بالور بهش اجازه نمیده. فین حریف را روی تشک می کوبد. لانایت روی طناب میرود. او یک سوپرپلکس میزند. بعدش کاور میکنه و تمام

برنده لانایت

لانایت جشن میگیرد. فانوس بری در رینگ است و ما عکسی از بری که در رینگ ایستاده است میبینیم.  طرفداران شعار می دهند "متشکرم بری" .


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش