آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 21 اگوست 2023
  • بازدید : (567)


نتایج کامل راو 21 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب

 

به اختلافات اخیر بین فین بالا و دامیان پریست مرور میشه. روز داوری را برجسته می کند.

سامی زین، به رینگ میاد. او با مردم خوش و بش میکنه و بعدش ساعدش را نشان می دهد که اسیب دیده. زین به مردم خوشامد میگه.

گروه روز داوری وارد میشند. انها میخوان به زین حمله کنند. زین میگه خیال کردید تنها اومدم. اونز وارد میشه و به دومنیک حمله میکنه. زین و اونز موفق میشند گروه روز داوری رو وادار به عقب نشینی کنند. اونز می‌گوید مدتی زیادی هست  که مسابقه ای نداشتم.  او میخواد به صورت تیمی مقابل روز داوری مسابقه بدند و روز داوری قبول میکنه.

 

کوفی کینگستون و خاویر وودز در مقابل مت ریدل و درو مک اینتایر

کینگستون از روی طناب می پرد، اما ریدل به او نی میزنه.  وودز به سرعت تگ می کند و مانع از ریدل تگ دادن ریدل به مکینتایر میشه. ریدل وودز را روی طناب میزاره. بعد سوپرپلکس میزنه. ریدل به سمت مک اینتایر می خزد. وودز مچ پا او رو می گیره. دارد. ناگهان وایکینگ رایدرز میان و حواس مک اینتایر پرت میشه. کوفی تگ میگیره و به ریدل تریبل این پارادایس میزنه و کاورش میکنه.

برنده : نیو دی


واکینگها بعد مسابقه به نیو دی حمله کردند اما مکینتایر اونا رو فراری داد.


جکی ردموند در پشت صحنه با جی دی مک دونا و فین بالر حضور دارد. او می پرسد که آیا رابطه مک دونا، تنش بیشتری را در گروه روز داوری ایجاد می کند؟ مک‌دونا می‌گوید امیدوار است که این چیزی نباشد که اتفاق می‌افتد. او امیدوار است بتواند به قویتر شدن روز داوری کمک کند. بالور می‌گوید می‌داند که میخواهی نقشی در گروه داشته باشی. رئا ریپلی و دومینیک میان. اونا میخوان برای مصاف امشب با بالور هماهنگ بشند. بالور همراه دومنیک میره تا حرف بزنند. مک دونا هم میخواد با اونا بره که ریپلی میگه این مربوط به روز داوری هست نه تو.


به درگیری الفا اکادمی و گروه گونتر مرور میشه


چاد گیبل با اوتیس و ماکسین دوپری در پشت صحنه حضور دارد. بایرون ساکستون میپرسه که آیا گیبل قبل از مسابقه ی امشبش، حرفی داره که بزنه. اوتیس میگه من میخوام چیزی بگم. این گیبل بود که من رو از یک کشتی گیر تازه کار، تبدیل به یک کشتی گیر واقعی کرد. ماکسین دوپری هم بابت زحمات گیبل قدردانی میکنه. گیبل از اونا تشکر میکنه.


جان سینا، در تاریخ 1 سپتامبر 2023، به اسمکدان باز می گردد.

او همچنین در 8 سپتامبر در هند، در برنامه حاضر خواهد بود.


مسابقات قهرمانی برای کمربند بین قاره ای

چاد گیبل در مقابل گانتر

گانتر به بیرون می رود و گیبل رو به طرف لبه رینگ هل میده. او یک ضربه به سینه ی حریف میزنه. او میخواد بره برای پین اما گیبل بهش اجازه نمیده. سی ام پانک نیوز. گیبل گانتر را به حاشیه میکوبه و بعدش سوپلکس میزنه. گیبل وارد رینگ می شود ولی گونتر هنوز قدرت حرکت نداره. داور میشمره و مسابقه را تمام میکنه.

برنده با کنت اوت گیبل


لودویگ کایزر و جیووانی وینچی می‌گویند که گانتر همچنان قهرمان بین قاره‌ای است.


روز قیامت در پشت صحنه هستند. ریپلی میگه به اندازه کافی حرف زدیم. آنها باید بفهمند که چه کسانی باید در مسابقه امشب باشند. فین بالر می خواهد با دومینیک میستریو تیم شود. پریست مخالف هست و میخواد خودش در مسابقه باشه. بالور این فکر را دوست ندارد. پریست نظر دومنیک رو میپرسه. دومنیک میگه هر دو فکر خوب هستند. ریپلی میگه من میرم با کندلیس مسابقه بدم. امیدوارم وقتی برگشتم تصمیمتون رو گرفته باشید.

 

گانتر قهرمان در پشت صحنه بر سر لودویگ قیصر و جیووانی وینچی فریاد می‌زند. وینچی می گوید که اوضاع رو درست می کند. قیصر می پرسد مثلا وینچی قرار است چیکار بکنه؟


بایرون ساکستون با کودی رودز در پشت صحنه حضور دارد. ساکستون می پرسد که رودز در مورد پایان راو گذشته، چه فکر می کند؟ رودز از حمله ی فین بالر و مک دونا شاکی هست اما میگه الان فرصت کافی ندارم و باید برم توی رینگ.

رودز وارد رینگ میشه. رودز گلایه از روز داوری رو ادامه میده و زین و اونز رو تحسن میکنه. او به مصاف امشب زین و اونز در برابر روز داوری اشاره میکنه و میگه  امشب شاهد سقوط روز داوری خواهیم بود.

 

ویدئو: شینسوکه ناکامورا می‌گوید همه از خود می‌پرسیدند که او چه زمزمه‌ای در گوش ست رولینز کرد که ست ترسید. رولینز مرفه و قهرمان است اما ناکامورا رولینز و نقاط ضعفش را می شناسد. او به رولینز گفت: "من در مورد کمر شما می دانم." کمر رولینز سالهاست که شکسته است. 


بازپخش هایی از ضربه های سختی که رولینز در کارنامه کاری خود داشته است نشان داده می شود. ناکا میگه که رولینز با درد زندگی می کند. مهم نیست که چقدر موفق است، او همیشه درد دارد. اکنون بدترین ترس های او در حال تحقق است. رولینز می داند که ناکامورا می تواند یک بار برای همیشه او را بازنشست بکند. بشکند. بدن رولینز زیر فشار غرور خودش متلاشی شده است. آیا رولینز از کاری که در زندگی خود انجام داده راضی است؟ ناکامورا تا زمانی که برای همیشه او را بشکند، راضی نخواهد شد. ناکامورا با گفتن «مواظب کمرت باش» به رولینز هشدار می دهد.


ریپلی در مقابل کندیس لیری

ریپلی بکستابر میزنه و میره برای ریپتاید می رود، اما لری با دی دی تی بهش جواب میده. لیری روی طناب میره و مونسالت میزنه. بعدش حریف رو کاور میکنه که بیفایده هست.  ریپلی به سرعت گلوی او را می گیرد و او رو به کف رینگ میکوبه و پینش میکنه.


برنده ریپلی


راکوییل رودریگز با عصا به صحنه می آید. ریپلی او را مسخره می کند. ریپلی او مصدوم کرده. رودریگز عصا را به سمت ریپلی پرتاب می کند و باهاش درگیرمیشه. راکوییل عصبانی هست و ریپلی رو کتک میزنه. بعدش می‌گوید که امروز از نظر پزشکی جواز مسابقه دادم رو گرفته. او در پی بک در مقابل ریپلی مبارزه خواهد کرد.


به داستان لانایت، تیوری و د میز در راو گذشته مرور میشه


توماسو چیامپا در پشت صحنه نمایش داده می شود. او میگوید من همان مردی هستم روی گیبل رو کم کردم. من همچنین مردی هستم که شینسوکه ناکامورا شکست دادم. حالا میخوام کمربند سنگین وزن جهان را داشته باشم. من نیومدم تا پله ی ترقی بقیه باشد. من اینجام تا مدیریت را در دست بگیرم.


دمیز در رینگ است. جمعیت برای ماریس شعار می دهند میز می گوید ماریس اهل مونترال است و هرگز به شهر کبک نمی آید. جمعیت او را تشویق می کنند. میز میگه جمعه گذشته، لا نایت در مسابقه‌ای شکست خورد که در آن مدعی شماره یک قهرمانی ایالات متحده بود. البته قهرمانان بر مشکلات غلبه می کنند. رومن رینز و گونتر این را می دانند. دمیز به مصاف با راک و سینا اشاره میکنه. او میگه لانایت در سطح من نیست. آدام پیرس به من اجازه داد تا حریفم را انتخاب کند. میز توزاوا رو انتخاب کرده. توزاوا توی رینگ هست و میز درباره ی افتخارات او حرف میزنه و توزاوا فقط میگه بله. میز می گوید این احمقانه است. میز خیال میکنه که طرف دستش انداخته


میز در مقابل توزاوا

توزاوا میز را وارد رینگ می کند و روی طناب می رود. توزاوا اسپلش می زنه، اما میز زانوهایش را بالا میاره. میز میخواد اسکول کراشینگ بزنه اما توزاوا او رو رول می کند! میز باورش نمیشه!

برنده توزاوا


میز با داور بحث می کند. لانایت یواشکی می آید و به میز حمله میکند. او میز رو میزنه و میره.


مت ریدل در تلاش است تا درو مک اینتایر را با انگیزه نگه دارد. مک‌اینتایر می‌گوید که کارهای زیادی دارم، بنابراین این تیم تگ موفق نمیشه. نیو دی میان و می گوید آنها پتانسیل خاصی دارند. وودز می گوید که نامی برای تیم شما دارم: مک ریدل. نیو دی میگند ما قراره با وایکینگ رایدرز مسابقه بدیم. بعدش دوباره با شما سرشاخ میشیم. آنها قفل کنند. ریدل از مک اینتایر می خواهد که جوابشون رو بده اما مکینتایر میره.


دامیان پریست با رئا ریپلی و دومینیک در پشت صحنه حضور دارد. ریپلی می پرسد که آیا تصمیم خودتون رو گرفتید. پریست میگه بالور می خواد راجبش با جی دی مک دونا صحبت کنه. ریپلی ناراحت می‌شود و می‌گوید که انگار پریست به بالور اعتماد ندارد. من بهتون فرست دادم اما انگارخودم باید این مشکل رو حل کنم.


بازپخش‌هایی از داستان بکی لینچ و تریش استراتوس نشان داده می‌شود.


بکی لینچ در رینگ است. او می گوید که در پی بک درون قفس با تریش مسابقه داره. او کمی کوری میخونه میگه اگر بزنند من رو مصدوم کنند بازم برمیگردم چون غیر قابل توقف هستم. من همیشه اماده ی نبرد هستم. من در یک مسابقه در درون قفس فولادی شرکت خواهم کرد، اما باید کارم رو با زوئی استارک هم تمام کنم.

تریش استراتوس همراه زویی استارک میاد. استراتوس میگوید خوب است که به کشور خود بازگشته است. او به زبان فرانسوی از شهر کبک تشکر می کند. اما بعدش شهر رو تحقیر میکنه.

او میگه خبرهای خوب و بد برای لینچ دارم. هنگامی که من لینچ را شکست بدم، ثابت می کنم که بهترین بازیکن تمام دوران هستم. خبر بد این است که بکی استراتوس را در یک قفس فولادی به دام انداخت. من قبلاً در قفس فولادی نبودم. اما آیا من می ترسم؟ بله، اما من قبلا هم ترسیدم منتها همیشه بر ترس پیروز شدم. تریش بعدش علیه بکی کوری میخونه. بکی هم یک کوری کوتاه براش میخونه و میگه مگر تو خواب ببینی که مقابلم میبری.


بازپخش‌هایی از پایپر نیون نشان داده می‌شود که به زور خودش را هم تیمی جدید چلسی گرین می‌کند.

بایرون ساکستون با چلسی گرین و پایپر نیون در پشت صحنه حضور دارد. سی ام پانک نیوز. گرین می‌گوید که باید مدیران به نیون برای هم تیمی شدن با من، اجازه میدادند اما نیون بالاخره کار خودش رو کرد.


چلسی گرین و پایپر نیون در مقابل کاتانا چنس و کایدن کارتر

کارتر از چنس تگ می گیره. گرین او را به کف رینگ میکوبه. گرین چنس را در حاشیه رینگ می زند. کارتر با البو به گرین پاسخ می دهد. پایپر نیون خودش تگ می کنه. کارتر به نیون کیک می زند. نیون کارتر را از رینگ بیرون میاندازد. بعدش میاد و چنس رو  کاور میکنه.

برندگان : چلسی گرین و پایپر نیون


 کوین اونز و سامی زین در حال گرم کردن خود در پشت صحنه هستند.


جکی ردموند با ست "فریکین" رولینز مصاحبه میکنه. رولینز می گوید که جمعیت امشب منتظر بودند. او می خواهد به آنها فرصت بدهد تا آهنگش را بخوانند. گزارشگر از رولینز در مورد حرفهای ناکامورا سوال میکنه. رولینز عینک آفتابی اش را برمی دارد و جدی به نظر می رسد. او میگه ناکامورا وقتی آسیب دیدگی کمرم را مطرح کرد، غافلگیرم کرد. این چیزی نیست که بخواهم در موردش صحبت کنم. من دو شکستگی در ستون فقرات دارم.  چهار سال است که با این مصدومیت زندگی می کنم. اگر ناکامورا می‌خواهد مصدومیتم را هدف قرار دهد، این بخشی از این کار هست. منتها اگر به خانواده ام گیر بده، باید دعوای شخصی رو به جون بخره. البته ناکامورا امشب اینجا نیست. هفته آینده به او یک فرصت دیگر می دهم. ناکامورا می تواند ثابت کند که او یک جنگجوی شریف است. او آنچه را که هفته گذشته به او گفته بود را تکرار خواهد کرد. پیدا کردنم براش سخت نخواهد بود.


کوین اونز و سامی زین در مقابل فین بالر و دامیان پریست

اونز بالور را از رینگ بیرون میندازه و یک ضربه هم به پریست می زند. اونز روی طناب می رود و یک سنتون روی بالور اجرا میکنه. اونز میخواد استانر بزنه که بالور هلش میده. بالور اسلینگ بلد میزنه.

کشیش به بالور میگه از کیف مانی این دبنک استفاده کنه. زین به پریست حمله می کند. مک دونا میاد و کیف را به سمت بالور پرتاب می کند. اوونز کیف را میگیره و باهاش بالور رو میزنه.


برندگان با دیکیو: روز داوری

 

کشیش با ناراحتی بر سر مک دونا فریاد می زند. زین به مک دونا حمله می کند. بعدش روز داری با زین و اونز درگیر میشند. کودی به کمک فیسها میاد و بعدش پیرس میاد و  قرار میشه مصاف گروهی بدند


کوین اونز و سامی زین . کودی رودز در برابر روز داوری (فین بالور، دامیان پریست، و دومینیک)

دومنیک روی طناب میره و فروگ اسپلش میزنه اما زین با نی بهش ضربه میزنه. زین به کودی تگ میده.  رودز با یک کودی کاتر به پریست و دومنیک حمله میکنه. او بعدش میره تا دومنیک رو کاور کنه که دومنیک تسلیم نمیشه. رودز برای کراس رودز آماده می شود، اما بالور میاد دخالت کنه. کودی با بالور درگیر میشه. دومنیک میاد و رودز را پین میکنه اما بیفایده هست. کودی به او کراس رودز میزنه.

رودز به زین تگ می ده. زین یک حرکت مشترک با کودی روی دومنیک میزنه و به اونز تگ میده. زین قبل از بیرون رفتن، به دومنیک حیلوا کیک میزنه. اوونز یک استانر به دومنیک میزنه و کاورش میکنه

برندگان:کوین اونز، سامی زین و کودی رودز


رودز، اوونز و زین در رینگ جشن می گیرند و روز داوری خشمگین هستند. سامی زین می گوید: "دفعه بعد موفق تر باشید." زین به زبان فرانسوی با جمعیت صحبت می کند و از آنها تشکر می کند. جمعیت با صدای بلند آنها را تشویق می کنند.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • danyal گفته: danyal می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/06/01 و 2:31 دقیقه ارسال شده.

    ممنون از خلاصه شو
    با این که شو رو نگاه میکنم اما بازم نیازه این متن رو بخونم و کامل متوجه بشم
    با تشکر

    پاسخ :

    خواهش میکنم داداش. متاسفانه شو سه ساعت هست و واقعا نوشتن همه ی حرفها و حرکات مساقات غیر ممکنه. اما منظور اصلی رو سعی میکنم منتقل کنم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش