آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 14 اگوست 2023
  • بازدید : (657)

Raw Logo PNG Images, Transparent Raw Logo Image Download - PNGitem


نتایج کامل راو 14 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب



گروه روز داوری به رینگ میان. با غیبت او فین بالار به چشم می خورد. به مصاف بالور مقابل رولینز مرور میکنیم. رئا ریپلی به مردم خوش آمد می گوید. جمعیت هو می کنند. دامیان پریست می گوید که بالور باید در سامراسلم قهرمان میشد. همچنین آنها باید مصاف هفته گذشته خود را می بردند. واضح است که مشکلی در گروه پیش امده. منتها تا وقتی که من کیف رو دارم، ما راو رو اداره میکنیم.

فین بالور میتونه از پس کودی بیاید چون بالور یکی از بهترینها هست. البته بالور الان اینجا نیست. اگر اینطوری پیش بره ممکنه که گروه منحل بشه. ریپلی میگه نباید اینطوری فکر کنی. پریست میگه روشن هست که گروه ما مشکل داره. او از دومنیک میخواد تا حرفش رو تایید کنه.

مک دونا به عنوان دوست بالور وارد میشه. پریست بهش میگه بهتره که قبل از حرف زدن مراقب حرفایی که میخواد بگه باشه.

مک دونا میگه نمی‌خوام به مسلط‌ترین گروه در کمپانی  بی‌احترامی کنم. او می گوید که پیامی از طرف فین بالر برای آنها دارد. بالر به او گفت که به آنها بگوید که لازم نیست نگران دوستی مک دونا با او باشند. بلکه نگران کودی رودز و سامی زین باشید. ریپلی می‌گوید که از هیچ‌کس دستور نمی‌گیرند، به‌ویژه کسانی که در روز قیامت نیستند. دومنیک می گوید که ما روی این قانون کار میکنیم. سی ام پانک نیوز. او افتخارات اخیر گروه رو به رخ میکشه. بعدش او از مک دونا میخواد بره و بزاره اونا به کارشون برسند. مک دونا میگه من مامور بودم و معذور. ریپلی میگه از طرف ما پیامی به بالور بده. بگو که ما باید حرف بزنیم.


ناگهان زین میاد و به مک دونا حمله میکنه. البته هفته گذشته هم مک دونا به زین حمله کرده بود. هر دو کشتی گیر کمی زد و خورد میکنندو  بعدش نوبت به مسابقه اونا میرسه


مک دونا مقابل زین

زین داشت روی حریف کار میکرد که اهنگ بالور رو شنید. بالور میاد و حوالی رینگ میایسته. مک دونا روحیه میگیره و شروع به زدن زین میکنه. او میره مونسالت رو اجرا کنه اما موقع فرود، زین زانوش رو بالا میاره. بالور میاد زین رو بزنه که زین پیش دستی میکنه. زین به او پانچ میزنه و بعدش روی مک دونا حیلوا کی رو اجرا میکنه.

برنده توسط : سامی زین


چلسی گرین که کمربند تیمی زنان رو داره، داره با ادام پیرس حرف میزنه. پیرس توضیح می دهد که سونیا دویل که هم تیمی گرین هست، توسط تیم بیلی اسیب دیده. گرین میگه من نمیخواهم کمربندها رو به این بهانه از من بگیری. گرین پیرس رو تهدید میکنه و میگه چاره ی کارت این هست که یک هم تیمی خوب برام جور کنی.

کایدن کارتر و کاتانا چنس میان و می گویند که در مورد اتفاقی که برای دیویل افتاده است، شنیده اند. آنها می خواهند برای کمربند تیمی مسابقه بدند. ناگهان پایپر نیون از پشت به اونا حمله می کند. نیون می گوید که هم تیمی جدید گرین است. گرین به او پیشنهاد می‌کند که براش شماره تلفن بزاره تا بعدا هماهنگ بشند. نیون یکی از کمربندهای تیم را برمیداره و میگه حالا هم تیمی تو هستم.

 

بایرون ساکستون با کودی رودز مصاحبه میکنه و میگه بالور مثل یک توپ شل است. رودز می گوید برای موفقیت باید یک توپ شل و ول باشی. رودز تا حدی بالر را تحسین می کند. بالور در ایرلند، ژاپن و اکنون با روز داوری در اینجا، رهبر بود. البته بالور تنها رهبر آن گروه نیست. دامیان پریست و رئا ریپلی هم کارشون خوبه.. اونا کشتی گیرانی را اخیرا مصدم کردند اما من برای نبرد با بالور اماده هستم.


گانتر روی میز گزراشگرا ایستاده. گانتر 25 روز دیگر. رکورددار حفظ کمربند بین قاره ای میشه.

لودویگ قیصر و جیووانی وینچی در کنار گونتر هستند. گونتر می گوید به عنوان یک اروپایی، او همیشه مشتاق است که به کانادا بیاید. گونتر اینجاست تا با مدعی قهرمانی بین قاره‌ای، یعنی چاد گیبل مسابقه بده. گونتر یک کوری کوتاه میخونه و گیبل همراه رفقاش میاد.

گیبل می گوید دو هفته پیش، گانتر گفت که گیبل نمی تواند پنج دقیقه مقابل او دوام بیاره اما من موفق شدم. گانتر چند هفته با ثبت رکورد طولانی ترین قهرمان بین قاره ای فاصله دارد. اما یک چیز سر راه او ایستاده. این چاد گیبل است که او را برای قهرمانی بین قاره ای تعقیب می کند. گیبل به وینچی می گوید که وارد رینگ شود تا مسابقه بدند.

قیصر و وینچی وارد رینگ می شوند. قیصر می‌گوید وینچی گیبل را شرمسار خواهد کرد. درست مثل من که هفته گذشته، دوستت را شرمنده کردم. آلفا آکادمی، یک کشتی در حال غرق شدن است. دوپری نباید نگران باشد زیرا قیصر دستش را به سوی او دراز می کند. او می تواند آن را بپذیرد و به او اجازه دهد او را نجات دهد. البته او میتواند به اوتیس 360 پوندی اجازه دهد تا او را پایین بکشد. دوپری به قیصر سیلی می زند. یک درگیری کوتاه رخ میده و میریم سراغ مسابقه


وینچی در برابر چاد گیبل

گیبل با مشت به وینچی ضربه می زند، اما وینچی با چند ضربه زننده به مقابله می پردازد. گیبل به او کیک می زند و روی طناب می رود. او میخواد سوپلکس بزنه اما وینچی کنار میکشه. گیبل میاد پایین. وینچی با چند ضربه به او حمله میکنه و مونسالت میزنه. وینچی برای اجرای یک پاوربمب امادهمیشه، اما گیبل به او فینیشر میزنه و تمام.

برنده: گیبل


گونتر روی میز می ایستد و فریاد می زند که امشب اینطوری تمام نمی شود. او اوتیس رو به چالش میکشه.

 

گونتر در مقابل اوتیس

گونتر اوتیس را به گوشه ای رینگ میکوبه. اوتیس با چند مشت گانتر را دور میکنه. گونتر با بوت بهش جواب میده. اوتیس البو میزنه. گانتر به طناب ها برخورد می کند. اوتیس میخواد کاترپیلار بزنه اما گونتر مانع میشه. گونتر دوباره بوت میزنه. بعدش پاور بمب میزنه و میره برای کاور

برنده: گونتر


چاد گیبل بلافاصله وارد رینگ می شود و با سوپلکس آلمانی به گونتر حمله میکنه. گروه گونتر عقب نشینی میکنه


گروه روز قیامت در پشت صحنه است. پریست به فین بلور می گوید که او باید با خانواده اش باشد نه اینکه با دی مک دونا سر و کله بزند. رئا ریپلی می‌گوید که با این درگیری‌های درونی، ما ضعیف به نظر می‌رسیم. مک دونا میاد و میخواد با بالور حرف بزنه. بالور به مک دونا می‌گوید که بعداً با او تماس خواهد گرفت. بلور می‌گوید که امشب تکلیف یه چیزایی روشن میشه.

تصویر از اسمک گذشته:

جی یوسو اعلام کرد که میخواد از کمپانی بره.

 

مصاحبه با درو مک اینتایر رو داریم. گزارشگر می‌گوید که بازگشت مکینتایر به راو بسیار عالی بود. او می‌خواهد برنامه بعدی مکینتایر رو بدونه. قبل از اینکه مک اینتایر چیزی بگوید، مت ریدل میاد. ریدل می خواهد یک تگ تیم جدید راه اندازی کند. وایکینگ رایدرها یک چالش دادند و ریدل قبول کرده. ریدل از مک اینتایر می پرسد که آیا با من تیم میشی؟ او شریک تگ تیم او خواهد بود؟ مک اینتایر می‌گوید اگر نتوانی هم تیمی پیدا کنی، میتونی روی من حساب کنی.


مت ریدل در رینگ است. وایکینگها همراه والهالا وارد می شوند.

مسابقه تیم را تگ کنید

مت ریدل و درو مک اینتایر مقابل وایکینگ رایدرز

اریک تگ می گیره، اما ریدل بهش نی میزنه. او به مک اینتایر تگ میده. مک اینتایر با گلاسکو کیس به ایوار ضربه می زند. ریدل اریک را از رینگ بیرون می‌آورد و بعدش به ایوار کیک می‌زند. اریک با ریدل درگیر میشه.  بعدش اریک وارد رینگ می شود. مک اینتایر به او کلیمور کیک میزنه و کاورش میکنه.

برنده: مکینتایر و ریدل


کندلیس لیری و هارتول با راکوییل رودریگز در پشت صحنه حضور دارند. رودریگز ناامید است چون هنوز اجازه حضور در مسابقات تیمی را پیدا نکرده است. رودریگز می گوید امشب نوبت هارتول است که خودی نشون بده.


مک اینتایر و مت ریدل در پشت صحنه هستند. ریدل می گوید آنها غیر قابل توقف هستند. مک اینتایر به او می گوید که باید ترمز هم داشته باشیم. ریدل فکر می‌کند که می‌توانند کمربند تیمی راو رو ببرند. نیو دی میان و خاویر وودز از اینکه انها در روز تولد کوفی کینگستون از گرفتن کمربند تیمی صحبت می کند، ناراضی است. کینگستون می گوید آنها یک مسابقه را بردند و بلافصله دارند در مورد کمربندها صحبت می کنند. نیو دی آنها را به مسابقه ای در هفته آینده دعوت می کند. ریدل مسابقه را قبول میکند.

 

ریپلی مقابل هارتول


هارتول ریپلی را بلند می کند، اما ریپلی رها میشه و او را به حاشیه میکوبه. ریپلی هارتول را بلند می کند و ستون فقراتش را به تیرک حلقه می زند. ریپلی هارتول را به رینگ برمیگردونه. خودشم وارد میشه. هارتول به سرعت به ریپلی حمله میکنه. ریپلی او رو کاور میکنه اما نتیجه نداره.   ریپلی خشمگین است و با اجرای ریپتاید میره برای پین

برنده : ریپلی


کندلیس وارد رینگ می شود و به ریپلی حمله می کند. هارتول هم کمکش میکنه.


به درگیری ناکامورا و رولینز مرور میشه

شینسوکه ناکامورا وارد رینگ می شود.


فین بالر در حال گرم کردن خود در پشت صحنه هست. پریست میاد تا بهش روحیه بده

  

مایکل کول با ناکا مصاحبه میکنه.  مایکل میگه مدتهاست که تو رولینز را می شناسی. آنها احترام فوق العاده ای برای یکدیگر قائل بودند. چرا ناکامورا هفته گذشته به رولینز حمله کرد؟ ناکامورا می گوید: "من کمربند جهانی را می خواهم." کول از او می پرسد که آیا لازم است که به خاطرش به سر رولینز لگد بزند؟ سی ام پانک نیوز. ناکامورا به زبان ژاپنی صحبت می کند و رولینز وارد میشه

رولینز از حمله ی ناکا در راو گذشته شاکی هست. او میگه ناکامورا تمام حقیقت را به آنها نمی گوید زیرا پیدا کردن من و به چالش کشیدنم کار سختی نیست. هر هفته، من در رینگ می ایستم و اماده هستم.

 تنها کاری که ناکامورا باید می‌کرد این بود که درخواست بده. منتها او فقط اومد و به من کیک زد. رولینز یک فرصت برای مسابقه به ناکا میده. بعدش میخواد که دست بدند. ناکامورا دست می دهد و چیزی را در گوش رولینز زمزمه می کند. رولینز غافلگیر شده، اما ما نمی دانیم او چه گفت. ناکامورا رینگ را ترک می کند. ناکامورا دوباره به داخل رینگ می دود و با کینشاسا به رولینز ضربه می زند! 


بازپخش‌هایی از درگیری لفظی بین لانایت و دمیز نشون داده میشه.


بایرون ساکستون با دمیز در پشت صحنه حضور دارد. دمیز می گوید که او به صورت کلامی لانایت را شکست داد. دمیز کمی علیه لانایت کوری میخونه و میگه قراره من و او به زودی مسابقه بدیم.


تریش استراتوس در مقابل بکی لینچ

لینچ حریف را روی طناب میزاره و چند ضربه بهش میزنه. بعدش میره برای پین که نتیجه نمیگیره. استراتوس او رو رول میکنه اما بیفایده هست. تریش اسپیر رو هم اجرا میکنه اما برای کاور موقعیتی نداره.  با یک رول آپ ناامیدی برای دو شمارش باز می گردد. استراتوس میخواد فینیشر بزنه و قبلش دی دی تی رو اجرا میکنه. لینچ بهش اجازه ی تکمیل حرکت رو نمیده و دوباره او را روی طناب میزاره. لینچ از همونجا سوپرپلکس می زند. دو کشتی گیر دوباره سرشاخ میشند اما درگیری اونا به بین جمعیت کشیده میشه.  داور میشمرده و اونا به رینگ برنمیگردند.

برنده: دوبل کنت اوت


استراتوس و لینچ به نتیجه مسابقه اهمیت نمی دهند. آنها به دعوا کردن ادامه می دهند. اخرش زویی استارک به کمک تریش میاد و لینچ کم میاره

 

گانتر همراه رفقاش هست. او بابت باخت وینچی ناراحته. گونتر از عملکرد قیصر هم ایراد میگیره. اونا میخوان جبران کنند اما گونتر میگه خودم همه چی رو حل میکنم.


تریش استراتوس و زوئی استارک در پشت صحنه هستند. آدام پیرس، به سمت آنها می رود عصبانی است. او یک مصاف درون قفس برای تریش و بکی ثبت میکنه.


کودی رودز در برابر فین بالر

دومنیک یک صندلی برای بالور به درون رینگ میفرسته. بالر آن را می گیرد، اما داور اجازه نمیده. ریپلی حواس داور را پرت می کند. پریست کیف مانی این د بنک رو برای بالور میفرسته اما کودی کیف رو برمیداره. رودز با آن، به پریست و بالور حمله میکنه. او بعدش کراس رودز میزنه و تمام

برنده: رودز

دومنیک بلافاصله به رودز حمله می کند. بقیه هم به کمکش میان. زین به کمک کودی میاد. او با صندلی به گروه روز داوری حمله میکنه. زین میره پریست رو با صندلی بزنه ولی جی دی مک دونا از پشت بهش حمله میکنه! درگیری دقایقی ادامه داره و بعدش گروه روز داوری برنده این دعوا میشند. بالور به کودی کوپ د گریس میزنه و با تصویر او برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش