آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59772 rey
10807 49645 sam
نتایج کامل اسمکدان 11 اگوست 2023
  • بازدید : (867)

WWE SmackDown live results: Jey Uso makes his choice - WON/F4W - WWE news,  Pro Wrestling News, WWE Results, AEW News, AEW results


نتایج کامل اسمکدان 11 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب

اسمکدان با شارلوت فلیر شروع می شود که برای مسابقه خود به رینگ می رود.

کلیپ هایی از مسابقه قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای از سامرا اسلم و ایو اسکای که قهرمان جدید می شود را می بینیم.


شارلوت فلیر در مقابل آسوکا

 فلیر با اسپیر به حریف حمله میکنه.  آسوکا از جایش بلند می شود. فلیرمیره فیگور ایت بزنه اما گروه بیلی وارد میشند. این اتفاق، حواس فلیر را پرت می‌کند. آسوکا او را کاور میکنه اما فلیر رها میشه. فلیر با بیگ بوت به آسوکا ضربه می زند. بیلی میادخالت بکنه که فلیر دورش میکنه. آسوکا با دوبل نی به فلیر حمله میکنه.  ایو اسکای وارد میشه و هر دو کشتی گیر رو میزنه. 

داورمسابقه رو تمام میکنه

برنده: بدون مسابقه


بیلی و اسکای بعد از مسابقه فلیر و آسوکا را کتک زدند.


کایلا با سانتوس پشت صحنه است. سانتوز می گوید که یک کلمه برای توصیف احساسش دارد و آن اعتماد به نفس است. آستین تئوری میاد و به او حمله می کند و او را به تجهیزاتی که در راهرو هستند می کوبد. تئوری به پای اسکوبار اسیب می زند.


سانتوس اسکوبار در اتاق پزشکان است و زانویش درد دارد.


ای جی استایلز در مقابل کریون کروس

کراس با یک سوپلکس روی استایلز، کار رو ادامه میده. استایلز با کیک به او جواب میده. او میره تا استایلز کلش بزنه اما اسکارلت حواس او را پرت می کند. میا ییم با اسکارلت درگیر میشه.  استایلز بک ضربه به سر کروس  میزنه و میره برای استایلز کلش. بعدشم کاور میکنه و پایان

برنده: ای جی استایلز


به مصاف اخیر لزنر و رودز مرور میشه


موسیقی اج شنیده می شود و او به رینگ می آید.


کتی کلی در پشت صحنه حضور دارد و تئوری آستین نیز وارد صحنه می شود. تیوری می گوید که ناراحت است و شاید نتواند از عنوانش دفاع کند. ری وارد می‌شود و به تئوری می‌گوید که اسکوبار خوب میشه. تئوری او را مسخره می‌کند و می‌گوید خوبه، زیرا نگرانش بودم.


ادج در رینگ است و می‌گوید که هفته آینده در تورنتو 25 سالگی همکاری خود را جشن خواهد گرفت

او می‌گوید هفته آینده در تورنتو با کسی مسابقه خواهد داد که تا به حال با او روبرو نشده. و آن مرد شیموس است. اج می گوید شیموس دلیل بودن من در رینگ هست. سی ام پانک نیوز. او می گوید شیمس به او فهماند که می تواند پس از بازنشستگی دوباره این کار را انجام دهد.

اج می گوید که شیمس با او تماس گرفت و از او خواست تمرین کند. حین تمرین فکر کردم که شاید بتوانم این کار را دوباره انجام دهم، ادج به سابقه ارتباطش با شیمس مرور میکنه. او میگه اکنون در کلگری ایستادم  تا خودم را ثابت کنم

با دعوت از طرف ادج، گروه براولینگ وارد میشند. شیمس می‌گوید که تصاویر ادج رو ذخیره کردیم. او چند تصویر نشون میده. اج می گوید که منم از این دست تصاوی ردارم. او هم تصاویری از شیمس نشون میده. انها میخندند و اج بعدش میخواد حرفهای جدی بزنه.

شیمس هم به سابقه ی اشنایی خودش با ادج و کمکهایی که اج به او کرده اشاره میکنه. شیمس میگه جالبش اینجاست که ما تا حال با هم مسابقه ندادیم.

ادج از حرفهای شیمس قدردانی می‌کند و میگه هفته آینده در شهر زادگاهش، دو سرباز کهنه کار با هم نبرد میکنند. هواداران شعار "بله" سر می دهند. شیمس می‌گوید که بیا دست بدیم تا قرار رسمی بشه.


موسیقی لانایت پخش می شود و او  وارد میشود

تاپ دولا مقابل لانایت


زنگ به صدا در می آید. لانایت پای حریف رو میگیره و او را به زمین می اندازد. توپ دولا حواس داور را پرت می کند و اشانته با رایت هند به نایت ضربه می زند. لانایت حریف را بلند می کند اما در اجرای حرکت موفق نییست.

او رایت هند میزنه و البو دراپ اجرا میکنه. او بلانت فورس می زنه و بعدش میره برای کاور

برنده لانایت


نایت بعد مسابقه بازم یک کوری کوتاه بابت خودش خوند


اسکوبار و ری میستریو پشت صحنه هستند. آدام پیرس وارد می شود و اسکوبار به او می گوید که آماده رفتن است.

استریت پروفیتس و بابی لشلی نشسته‌اند و نوشیدنی می‌خورند. لشلی می گوید امشب جشن همکاری جدید و فرصت های جدید است. او می گوید که استعدادهای زیادی بین آنها می بیند، اما هفته گذشته، چه حسی داشت؟ داوکینز می گوید احساس فوق العاده ای داشت، به خصوص در کت و شلوار. فورد می گوید که احساس می کند کار آنها تمام نشده است. لشلی می‌گوید که باید دنبال کمربندها باشیم. اسمکدان آماده است تا تیم جدیدی این مکان را اداره کند.


سانتوس اسکوبار به سمت رینگ می رود. تئوری از پشت به او حمله می کند. کارکنان میان و وضعیت اسکوبار رو بررسی می کنند، تئوری در رینگ هست. تئوری می‌گوید اسکوبار خیلی ضعیف است و از داور می‌خواهد بیاید و دست بهترین بازیکن تاریخ را بالا ببرد. آدام پیرس ری میستریو را به عنوان حریف جدید آستین تئوری اعلام کرد.


مسابقه برای کمربند امریکا

آستین تئوری مقابل ری میستریو

ری یک فرصت برای کاور داشت اما تئوری کیک اوت می کند. هر دو مرد بلند میشند و تئوری با کیک به صورت ری میزنه. او ری را روی شانه هایش بلند می کند اما ری رها میشه. سی ام پانک نیوز. ری به حریف کیک میزنه.  تیوری روی طناب نیم خیر میافته. ری برای اجرای  619 می رود اما تئوری او را می گیرد. او ری را روی شانه هایش می گذارد اما نمیتونه حرکت را اجرا کنه. ری دوباره او را روی طناب دوم می اندازد و با 619 به او ضربه می زند. بعدش یک شیرجه میزنه و میره واسه پین

برنده و قهرمان جدید : ری مستریو


رومن همراه پل هیمن و سولو سیکوآ می آید.

رینز در وسط رینگ می ایستد و به جمعیت نگاه می کند. او به جمعیت در کلگری می گوید که او را تصدیق کنند. رومن از هیمن می پرسد جیمی کجاست و هیمن به او می گوید که نمی داند. رومن می پرسد که آیا او را دیده یا با او صحبت کرده است. هیمن به او می گوید که او را ندیده است، او امروز صبح با او صحبت کرد و جیمی مشکلی نداشت.

جیمی را در کنار رینگ می بینیم که کاملا مشکی پوشیده است. او وارد رینگ میشود و مردم علیه او شعار میدند.

رومن به جیمی می‌گوید که نگران هواداران نباشد. رومن می گوید من به جیمی مدیون شدم. هر چی میخواهی بگو تا در عوضش بدم. مثلا اگر او یک ماشین جدید می خواهد، حلش میکنم. و یا یک قایق تفریحی

جیمی می گوید از رومن چیزی نمی خواهد. کاری که او در سامراسلم انجام داد هیچ ربطی به رومن نداشت. رومن گیج به نظر می رسد و می گوید من می تونم هر کاری بکنم. مثلا میتونی دست راستم باشی و یا یک مصاف مهم برات ترتیب بدم.

موسیقی جی پخش میشه.

جی وارد رینگ می شود و با جیمی روبرو می شود. جی به جیمی می‌گوید که میخوام دلیل خیانت رو بدونم.

جیمی به جی می گوید که او کاری را که دوست داشت. اگر تو رومن را شکست می دادی، رئیس قبیله می شدی. بعد چه اتفاقی برای اوسوها می افتد. او نه تنها رئیس قبیله می شد، بلکه قدرتی به دست می آورد که او را شبیه رومن می کرد. یعنی فاسد میشدی. من نمیتوانستم ببینم که تو هم مثل رومن تبدیل به یک احمق دروغگو و خودخواه شدی.

جیمی به جی می‌گوید که اگر نمی خواهی با من صحبت کنی، خوب است. حتی اگر بخواهی بهم کیک بزنی مهم نیست. مهم اینه که من دوستت دارم.  رومن به جی می گوید که به جیمی کیک بزند. جی سرش را تکان می دهد و پشتش را به جیمی برمی گرداند. جیمی رینگ را ترک می کند.

رومن شروع به خندیدن می کند. او می گوید ایا به تو نگفتم که با احساساتت داری تصمیم میگیری. امشب مربوط به او و برادرش نیست. این شب در مورد یک چیز است، سه سال است که اینطور است. او به جی می گوید که او را تصدیق کند. جی یک ضربه به صورت رومن میزنه. 

سولو به جی حمله می کند. او برای اسپایک ساموایی می رود اما جی رد میده. جی به سولو سوپرکیک میزنه.  رومن با سوپرمن پانچ  به جی حمله میکنه. بعدش میخواد اسپیر رو اجرا کنه. جی با سوپرکیک و اسپیر به او جواب میده.

جی میکروفون را برمیداره و می گیرد و جیمی را دوباره به رینگ دعوت میکنه. جیمی میاد بغلش کنه که جی به او هم سوپر کیک میزنه.

جی به دوربین نگاه می‌کند و می‌گوید که از گروه بلادلاین و اسمکدان بیرون میره.

با این بخش برنامه تمام میشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/24 و 1:39 دقیقه ارسال شده.

    کلاازwweرفت یعنی استعفادادش رفت

    پاسخ :
    اگرم بره نمایشی هست. یعنی بازم برمیگرده

  • uso گفته: uso می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/22 و 0:09 دقیقه ارسال شده.

    تو خود اسمکدان گفت از اونجا هم میره حالا نمیدونم شاید استوریه

  • uso گفته: uso می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/05/21 و 17:17 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید جی گفت کلا از دبلیو دبلیو ای مبره

    پاسخ :
    شاید اما در متن نوشته بود که از اسمکدان میره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش