آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
مصاحبه جدید بیگ ای
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (171)

Image result for big e and kofi

مصاحبه جدید بیگ ای

متن در ادامه مطلب



بیگی لنگستون در مصاحبه با Tmz Sports گفته: جیم راس کمک شایانی در طول این سالیان برایم انجام داده جیم راس باعث شد در سال 2009 شانس حضور در FCW رو پیدا کنم و بعدش هم به WWE اضافه بشم


در طول این 6 سال با گروه اوسوز خیلی مسابقاتی رو تجربه کردیم و بنظرم حریفان سنتی ما بودند یه هماهنگی خاصی بین نیودی و اوسوز در مسابقات حاکم هست و هر وقت با این تیم مسابقه دادیم خیلی لذت بردیم ؛ در آینده هر سه عضو تیممون هم هم نظره مقابل گروه اندیسپیوتد ارا هم قرار بگیره و ما مدت هاست که این رویا رو خواهانیم و خیلی به رخداد این اتفاق خوش بینیم

میک فولی بعد خبر کوفی کینگستون ، نسبت به مصدومیتش ، بهم توصیه کرد که اگر جنبه دیگری از شخصیتم رو پیاده کنم و در حالتی جدی و بی رحمانه در قالب انفرادی عمل کنم ، میتونم به جاهای بزرگی برسم و از اعتمادش به من ، ممنونم

هیچ کشتی گیری مانند قرار گرفتن مقابل براک لزنر نخواهد بود که بتونه منو راضی کنه و من اول از همه چیز میخوام تجربه ای که فقط معدودی از نفرات بدستش میارند رو کسب کنم و مقابل لزنر قرار بگیرم ، فارغ از هر اتفاقی که قرار باشه بیفته


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش