آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61125 amir1383
14150 49939 rey
34 1454 sam
20515 59770 rey
10807 49645 sam
دفترچه خاطرات رسلینگ
  • بازدید : (197)
دفترچه خاطرات رسلینگ

دفترچه خاطرات رسلینگ 

متن در ادامه مطلب


نویسنده: محمدرضا 


دفترچه خاطرات رسلینگی من



در این مقاله قصد دارم یه خاطره از زمانی که برای اولین بار با دنیای پرو رسلینگ آشنا و دنبال کردم بیان کنم 


سال2008یا2009بود دقیقا یادم نیست مدرسه دوران راهنمایی همین حول وهوش بودم یادمه بازی فوتبال منچستر یونایتد وچلسی فوتبال داشت پخش میشد جایی مهمانی رفته بودیم خونه یکی اقوام تا رسیدیم خونه خواستیم فوتبالو ببینم دیدم تیم محبوب اون زمانم (چلسی)دو هیچ باخته همون موقعه داداشم کانال رو عوض کرد گذاشت کشتی کج خوب یادمه یکی از مسابقات آندرتیکر بود نمی دونم رسلمنیا بود یا ایونت دیگه بیاد ندارم چون اون موقعه خیلی ناراحت بودم هم بازیو نمیتونستم ببینیم هم داداش کانال رو عوض کرد اون زمان خوزه مورینیو سرمربی چلسی بود تیمی که با اسین دروگبا وجان تری یک تیم رویایی بود کمتر تیمی میتونست شکستش بده ولی شانس بد ما باخت خیلی ناراحت بودم و کم سن وسال زدم زیر گریه.


گذشت و گذشت بعد از اون کم کم از مسابقات کشتی کج خوشم اومد اولین مسابقه که تو عمرم دیدم مبارزه بین آندرتیکر وکین دو برادر ناتنی تو قفس هل این اسل بود یادمه اسمکدان اون موقعه ها جمعه پخش میشد(که بعد طی سال های2014.2015همین هول حوش سه شنبه هم پخش میشد)خلاصه اسمکدان جمعه شب ما شنبه می دیدم خیلی کیف می کردیم هر هفته دیدن جان سینا کین ادج باتیستا وخیلی های دیگه قند تو دل آدم آب می‌کرد باور نمی کنید بعد یکماه شوها یا پی پرویو ها برگزارش هایبرت می دیدم چه لذتی داشت انگار برامون تازگی داره (اون موقعه مثل الان نبود گوشی هوشمند .آیفون چیزی باشه شاید هم بود ما قدرت خرید نداشتیم نمیدونستیم چی چی هست تنها دارایی ما یه گوشی نوکیا بود که باgprsجاوا فقط میتونستم بریم سایت اخبار ونتایج بخونیم در همین حد خلاصه بگذریم

اولین کسی واقعا فنش شدم جان سینا بود طی سال های2009تا2013 جان سینا بهترین کشتی گیر دنیای پرو رسلینگ بود از درگیریش سر کمربند سنگین وزن بگیر تا درگیری با باتیستا و دراک و گروه پرجمعیت نکسوس که میشه ازش یه کتاب نوشت

اونقدر عاشق جان سینا بودم حتی پوستر هاشو هم روی در دیوار میزدم گذشت وگذشت بعد هیل ترن سی ام پانک ودرگیریش با آندرتیکر علاقه ام به پانک بیشتر شد تا اینکه سال2014پانک ازwweرفت وما اونو ندیدیم بعد از اون رولینز و رومن رینز ازشون خوشم می اومد نه اینکه هوداران تعصبی شون باشم نه فقط بخاطر اینکه کاراکتر جذابی داشتن پاشیدن ماده سبز رنگ که توی کیف رولینز توسط دین امبروز گذاشته شده بود تادرگیری تیم سینا و تیم هیئت مدیره همش خاطره بود

کاراکتر بیگ داگ رومن رینز جذاب بود درگیریش با روسف دمیز وخیلی های دیگه

طی سال های 2017هیچ چیزی نداشتم که شوهارو ببینیم یا نتایج رو بخونم اون موقعه دانشجو بودم هفته ای یکبار میرفتم کافی نت اون دست خیابون نتایج شوها میخوندم(تو وب پانک نیوز) صاحب مغازه هر سری میرفتم هیچی ازم نمی‌گرفت اگر هم میگرفتم خیلی کم در حد هزار تومان دو تومان یکی دو سال بعد دوران کرونا شروع شد از موقعه من تا پانک نیوز مشغول فعالیت شدم داداشم یک گوشی موبایل بهم داد مدل گوشی سونی z1بود (مدل قدیمی)دیگه لازم نبود برم هزینه ای بابت رفتن به پشت سیستم کافی نت شوهابدم یا نتایج رو بخونم (دوران فعالیتم تو پانک نیوز تو اوج کرونا هرچند سخت گذشت ولی خوش گذشت بهترین دوران فعالیتم بود چون خاطرات شیرینی‌ برام رقم خورد) 2019از برند ان ایکس تی خوشم اومد مسابقات جذابی به نمایش می گذاشتن هر هفته می دیدیم حتی یه دقیقه اش رو از دست نمی دادم از آدام کول خوشم اومده بود فکشن آندسپیوتد آرا در نوع خودش جذاب بود گل سر سبد مسابقات شون میشه به نبرد های جانی گارگانو و آدام کول اشاره کرد که عالی بودن

سال2020شد تو اوج ویروس کرونا پی پرویو سامراسلم رومن رینز هیل ترن کرد تماشاگران مجازی هم برای خودش اوضاع بود چون مجازی بود تماشاگران درون منزل شکلک یا عروسک میزاشتن جلو دوربین گاهی وقتها سوژه خنده میشد 2021شروع شد به اواسط سال رسیدیم ولی همچنان رومن رینز به تایتل رین ادامه می‌داد از اون سمت aewداشتیم که باجذب ستاره های دبلیو دبلیو ایی جان تازه ای گرفته بود همچنین بازگشت سی ام پانک بعد از هفت سال تو شو رمپیج خیلی برام دلنشین بود یکسال گذشت2022 وینس مکمن از حرفه خود کناره گیری کرد دامادش جایگزین او شد ترپل ایچ روی کار اومد بنده بعد اون که آن ایکس تی تغییر جهت داد بهnxt2.0شد باهاش حال نکردم یه جورایی بیشتر الیت فن شدم بیشتر مسابقات aewرو می دیدم با بازگشت ترپل ایچ ورق برگشت همه میخواستن به دبلیو دبلیو ایی بیان در زمان وینس این قضیه کاملا برعکس بود اکنون سال2023به سر می‌بریم هم الیت دنبال میکنم هم wweرو 

ولی آنچه گذشته می دیدیم بدون هیچ وسیله ارتباطی وهوشمندی اونم با یکماه تاخیر کجا واین که امروزه با سریع ترین پردازش اطلاعات امکانات فراوان میبینم کجا...


یادش بخیر


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش