آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 7 اگوست 2023
  • بازدید : (680)

RAW | Brands of the World™ | Download vector logos and logotypes

نتایج کامل راو 7 اگوست 2023

متن در ادامه مطلب


 کودی رودز وارد رینگ می‌شود و با بلند شدن شعار «کودی» لبخند می‌زند. رودز برای آنها ژست می گیرد. رودز شنبه گذشته در سامراسلم در برابر براک لزنر پیروز شد. رودز می‌گوید، "خب، مینیاپولیس... در مورد چه چیزی می‌خواهی صحبت کنی؟" رودز می‌خواهد در مورد جانوری که پنجه‌هایش را اینجا تیز کرده بود صحبت کند؛ در مورد براک لزنر. رودز این امتیاز را داشته که در مقابل هیولا بایستد و از او جان سالم به در ببرد. اما اتفاقی که بعدش افتاد، هرگز نمی توانستم تصورش را بکنم.

تصویری از دست دادن براک لزنر و کودی رودز در سامر اسلم نشان داده شده است. رودز میگه صبح امروز با مادرم در موردش صحبت کردم. به او گفتم که شوکه شده بودم. او گفت: « براک لزنر من را تصدیق کرد.. رودز می‌گوید پس از سامراسلم، احساس می‌کند در صدر جهان است. رودز احساس می کند که می تواند هر کسی را در جهان شکست دهد.


ست "فریکین" رولینز راهی رینگ می شود.  رودز و رولینز مقابل یکدیگر در رینگ ایستاده اند. جمعیت آهنگ رولینز را با صدای بلند می خوانند. سی ام پانک نیوز. رولینز فریاد می زند: «مینیاپولیس، به دوشنبه نایت رولینز خوش آمدید!» رولینز به سابقه رویا رویی خودش با کودی رودز اشاره میکنه و میگه آیا درست شنیدم است که رودز گفت که احساس می کند می تواند هر کسی را در دنیا شکست دهد. اگر اینطور است، چرا با هم مبارزه نکنیم؟

گروه روز داوری وارد میشند.

پریست می گوید که ما راو رو در اختیار داریم. روز داوری تعیین می‌کند که چه مصافهایی برای کمربندهای قهرمانی انجام بشه. خصوصاکه مانی این دبنک هم دست ماست. ما ریپلی و دومنیک رو به عنوان قهرمانان مهم در گروه داریم. شاید کار رودز با لزنر تمام شده اما دومنیک هنوز با رودز مشکل داره. دومنیک میتونه از کمربندش دفاع بکنه اما رولینز چی؟

دومنیک میخواد حرف بزنه اما ناگهان فین بالر از پشت به رولینز حمله می کند. دومنیک هم با رودز سرشاخ میشه. زین به کمک کودی میاد. درگیری لحظاتی ادامه داره و فیسها موفق میشند حال هیلها رو بگیرند.

رودز می گوید برای حل کردن مشکل میتونیم مسابقه بدیم. قرار میشه که مسابقه گروهی مقابل هم داشته باشند.



به مسابقه ی گانتر و درو مک اینتایر در سامراسلم مرور میشه. شود.


اوایل امروز، ریکوشی به آدام پیرس، به خاطر تقلب لوگان پل در سامراسلم شکایت کرد. 

چاد گیبل، مت ریدل و توماسو چامپا هم میان و پیرس می‌گوید قصد دارد یک مصاف چهارطرفه برگزار کنه تا حریف بعدی گونتر روشن بشه. گیبل می‌گوید من درسی به گونتر خواهد میدم که هرگز فراموش نکنه.



ریکوشی در مقابل مت ریدل در مقابل توماسو سیامپا در مقابل چاد گیبل

ریدل به سیامپا بروک کیک میزنه. گیبل یک شیرجه روی انها اجرا میکنه. هر چهار مرد نقش زمین میشند. گیبل از جایش بلند می شود و با ریدل درگیر میشه. گیبل یک کیک می زنه و بعدش میخواد فینیشر اجرا کنه اما چامپا با حرکت فیموس به ریکوشی ضربه میزنه. گیبل بالاخره موفق میشه روی چامپا فینیشر بزنه و کاورش کنه.

برنده گیبل



گانتر که مسابقه را تماشا می کند در پشت صحنه پوزخند میزند. گیبل با پسر کوچکش را که کنار رینگ هست، جشن پیروزی میگیرد


کودی رودز در پشت صحنه در حال صحبت با سامی زین است که رولینز میاد سراغشون. رولینز می‌گوید که او میخواد مسابقه گروهی بده اما نمیخواد که با رودز در یک گروه باشه. زین می‌گوید می‌دانم که ممکنه باهم مشکل داشته باشید اما میتونیم کنار هم حال روز داوری رو بگیرم. روز داوری کوین اونز را هم مصدوم کرده. رودز می گوید که این فکر خوبی هست.  رولینز سرش را پایین می‌اندازد و قبول میکند. او میره و زین میگه حس خوبی نسبت به رولینز ندارنم.


به مصاف جی و روینز در سامراسلم مرور میشه


دمیز در پشت صحنه منتظر عکسبردار است. عکاس می گوید باید صبر کند. عکاس مشغول گرفتن عکس از لانایت هست و این دمیز رو ناراحت میکنه.


سه هفته پیش، توماسو چیامپا به برونسون رد حمله گرد و  این باعث دیکیو شدن مصاف شینسوکه ناکامورا شد.

شینسوکه ناکامورا در مقابل برونسون رید

رد روی طناب میره اما ناکا بهش نی میزنه. ناکامورا یک کینشاسا اجرا میکنه اما رد مانع از تکمیل حرکت میشه. رید میره برای زدن پاوربمب اما ناکا جاخالی میده. رد برای زدن سونامی روی طناب می رود، اما ناکامورا با یک کینشاسا به او جواب میده. ناکا حرکت رو تکرار میکنه و میره برای پین

برنده ناکامورا


اوایل امروز، یکی از مقامات پزشکی به آدام پیرس گفت که راکوییل رودریگز هنوز برای مسابقه آماده نیست. رودریگز با نارحتی به این اخبار گوش میده.


بکی لینچ راهی رینگ می شود. نیمه قرمز و نیمه بلوند است.


ماکسین دوپری با تلفن صحبت می کند. لودویگ قیصر به سمت او می رود. قیصر می‌گوید که می‌خواهد به چاد گیبل تبریک بگوید و به او اطلاع دهد که گونتر منتظر است تا با او مسابقه بده.

دوپری میگه بهتره از اینجا بری. قیصر شروع به مسخره کردن گروه گیبل میکنه. اوتیس میاد و با قیصر چشم تو چشم میشه و او رو به چالش میکشه. قیصر قبول میکنه.


به درگیری بکی با زویی و تریش مرور میشه

بکی لینچ در رینگ هست. لینچ از تلاش چند ماه گذشته میگه و بی نتیجه ماندن اون تلاشها رو گوشزد میکنه. او خسته است، اما همچنین امیدوار است و آماده است تا ادامه بده. او به مصاف اینده خودش با تریش اشاره میکنه و میگه در اون مسابقه زویی کنار رینگ نخواهد بود.


زوئی استارک میاد و حرفش را قطع می کند. استارک می‌گوید که تریش قبلاً لینچ را شکست داده است، منم همینطور. استارک می گوید لینچ از او می ترسد. لینچ میگه میدونم کارت خوبه و برای اینکه سریع پیشرفت کنی رفتی سراغ تریش. منتها آنقدر احمقی که متوجه نمی شوی استراتوس تو را تنزل میده. استارک می‌گوید تو از اینکه استراتوس تو رو شکست داد ناراحتی.

شاینا بازلر میاد و حرف اونا را قطع می کند. لینچ می گوید بازلر عصبانی به نظر می رسد. بازلر میگوید اول باید ببینی چه بلایی سر روندا روزی اوردم. بازلر می‌گوید می‌داند که در اصل به این مهمانی دعوت نشده بود، اما گمونم استارک بین حرفاش به من کنایه زده.. استارک می گوید بازلر بدترین کیسه بوکس تمام دوران است. لینچ پیشنهاد میده تا هر دو مسابقه ای داشته باشند.


آدام پیرس میاد و مصاف شاینا بازلر در مقابل زوئی استارک را اعلام می کند.


فین بالا در پشت صحنه با جی دی مک دونا صحبت می کند. دامیان پریست می آید و به مک دونا می گوید که بره چون روز داوری باید با هم حرف بزنند. بالاور می گوید مک دونا می تواند بماند. پریست می پرسد بالور امشب کجا بود که بقیه بیخبر گذاشته.. قرار نبوده تو با رولینز سرشاخ بشی. من در سامراسلم آمده  بودم تا کمکت کنم. با این حال، حتی با کمک من، تو شکست خوردی. بالور پریست را به خاطر باخت خودش سرزنش می کند. آنها با هم چشم تو چشم میشند و ریپلی میاد. او میخواد که رفقاش ارام باشند. مک‌دونا می‌گوید اینجا جای او نیست، اما اگر پریست از شر کیف مانی این دبنک خلاص بشه، مشکلات حل بشند. مک دونا میره. پریست میخواد دنبالش بره و دعوا کنه که ریپلی مانع میشه.


زوئی استارک در مقابل شاینا بازلر

استارک بازلر را به رینگ بازمیگرداند اما بیزلر روی استارک سابمیش میزنه. زویی رها میشه. استارک بلند میشه و بیزلر بهش اسلم میزنه. او میره برای کاور

برنده بیزلر


بایرون ساکستون با شینسوکه ناکامورا در پشت صحنه حضور دارد. ناکامورا می گوید از اینکه مردم سر راهش قرار می گرفتند خسته شده، اما حالا پیروز شد و مسیر خودش را خواهد ساخت. سی ام پانک نیوز. صدایی شنیده میشه و بعدش میبینیم که مک دونا به زین حمله کرده. مامورا میان مک دونا رو میبرند.


اوتیس مقابل لودویگ قیصر

قیصر یه ضربه به صورت اوتیس میزنه. اوتیس قیصر را میگیرد و به او پانچ میزنه. اوتیس در گوشه رینگ به زدن حریف ادامه میده. قیصر خودش رو از دست او رها وینسی میاد دخالت کنه که اوتیس یه ضربه به او میزنه. بعدش میخواد سوپلکس اجرا کنه که گونتر وارد رینگ میشه. قیصر بلند میشه و یک کیک به اوتیس میزنه و کاورش میکنه

برنده قیصر


قیصر و وینسی اوتیس را میزنند و گیبل برای کمک به اوتیس میاد. گروه امپریوم میرند

کودی رودز و  رولینز، از اتاق درمان خارج می شوند. گزارشگر می پرسد که آیا سامی زین می تواند مسابقه بدهد.رودز به رولینز اجازه می دهد مصاحبه را انجام دهد و می رود. رولینز می گوید که پزشکان میگند نه. رولینز نمی‌داند که می‌تواند به رودز اعتماد کند یا نه، بنابراین ممکن است که مصاف ما 3 به 1 یا بدتر از آن باشد. شینسوکه ناکامورا میاد و حمایتش رو اعلام میکنه. رولینز میگه روی تو حساب میکنم.

دمیز درون رینگ هست و از بی احترامی لانایت گلایه میکنه. لانایت وارد میشه. نایت به بتل رویال سامراسلم اشاره میکنه و بعدش میخواد با دمیز دست بده اما دمیز او رو لایق دست دادن با خودش نمیدونه. دمیز بعدش شروع به ایرادگیری از نایت میکنه. نایت از دمیز میخواد که مشکل رو شخصی نکنه. دمیز میگه رفتارخودت باعث شد تا موضوع شخصی بشه. نایت میگه مشکل کمپانی این هست که روی افراد نالایقی مثل تو سرمایه گذاری میکنه اما روش من فرق داره. اگر میخواهی موضوع شخصی باشه، منم بدم نمیاد تا مبارزه با تو رو تبدیل به پله پیشرفتم بکنم. میز و نایت درگیرمیشند و نایت روی میز بی اف تی میزنه و میز روی رینگ میافته.


وایکینگ رایدرها با والهالا راهی رینگ می شوند.


وایکینگ رایدرز در مقابل خاویر وودز و کوفی کینگستون

اریک تگ می گیره و به کوفی نی میزنه. اریک میخواد پاوربمب بزنه اما کوفی بهش اجازه نمیده. کوفی سر راهش یک ضربه هم به ایوار میزنه. وودز تگ می‌گیره  کوفی قبل از بیرون رفتن یک تربل این هیون به اریک میزنه. وودز میاد و لیمت بریک رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده کوفی و وودز


بکی لینچ با بایرون ساکستون در پشت صحنه حضور دارد، اما شاینا بازلر صحبت انها را قطع می کند. بازلر می گوید که به کمک لینچ نیازی نداشت و بدش نمیاد با لینچ مسابقه بده. لینچ می گوید که مشتاقانه منتظر هستم.


وودز و کوفی در پشت صحنه بابت بازگشت خودشون خوشحالند


گروه روز داوری دارند وارد میشند و معلوم هست که تنشی بین بالور و پریست وجود داره. ریپلی در گوش دومنیک توصیه هایی ارائه میده. ناگهان راکوییل به ریپلی حمله میکنه. ریپلی از پس او برمیاد اما لیری و هارتول هم میان با ریپلی درگیر میشند که با دخالت کارمندا دعوا ختم به خیر میشه.


به مصاف بیانکا در سامراسلم مرور میشه. بعد از برد بیانکا، ایو اسکای روی او کش کرد و کمربند زنان اسمک رو برد


مسابقه تیمی 6 نفره

فین بلور، دامیان پریست، و دومینیک میستریو در مقاب کودی رودز، شینسوکه ناکامورا، و رولینز

رودز به صورت پریست لگد میزند و یک کودی کاتر اجرا میکند. دومنیک میستریو پین را می شکند. ناکامورا میاد و دومنیک را از رینگ بیرون می اندازد. پریست یک کیک به ناکامورا میزنه. رولینز پریست را از رینگ بیرون می کشه. رولینز برای یک شیرجه انتحاری روی طناب میره، اما بالور او رو پایین میکشه.

رودز برای کراس رودز آماده می‌شود، اما ریپلی حواس داور را پرت میکند. پریست با کیف مانی این دبنک به رودز حمله میکنه. سامی زین از پشت به پریست حمله می کند. بلور با کیف به رولینز ضربه می زند، اما رولینز حرکت رو رد میکنه. رودز کراس رودز میزنه و بالور رو کاور میکنه.

برندگان: ناکامورا، رولینز و رودز


رودز، رولینز، ناکامورا و زین در رینگ ایستاده اند.  رودز سعی می کند با رولینز جشن بگیرد، اما رولینز به او اعتماد ندارد. زین بازوی هر دوی انها را به نشانه برد بالا میبره اما رولینز خود را کنار می کشد. رولینز و رودز سپس دست می دهند و جشن می گیرند.

 

ناگهان شینسوکه ناکامورا به ست رولینز کینشاسا میزنه. در حالی که رودز و زین گیج و ناراحت به نظر می رسند، ناکامورا می رود. 


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش