آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 24 جولای 2023
  • بازدید : (645)

WWE RAW Logo by ProWrestlingRenders on DeviantArt


نتایج کامل راو 24 جولای 2023

متن در ادامه مطلب


گروه روز داوری را در رینگ هستند. دامیان پریست، رئا ریپلی و فین بالور بدون دومینیک میستریو در رینگ حضور دارند. دامیان پریست فریاد می زند که همه برای روز قیامت برخیزند. رئا ریپلی می گوید که آنها نه تنها دوشنبه شب راو اجرا می کنند بلکه آنها همه کمپانی را اداره می کنند. فین بالور از خود به عنوان قهرمان بعدی سنگین وزن جهان یاد می کند. او می‌خواهد نشان دهد که هفته گذشته چه کرده است.

ویدئو: پیروزی دومینیک میستریو در ان ایکس تی نشان داده میشود.


ریپلی می‌گوید این افتخار اوست که به دومنیک خوش‌آمد می‌گوید. دومینیک میستریو به رینگ می آید و روز داوری را در آغوش می گیرد. میستریو می‌گوید که او قهرمان آمریکای شمالی است، او برای نشان دادن عظمت خود، تصاویری را نشان میدهد که مروری بر کریر او هست.


دومنیک خودش رل قهرمانان خطاب میکند. کوین اونز و سامی زین صحبت هایش را قطع می کنند.

کوین اونز به سامی زین می گوید اگر اشتباه می کند او را اصلاح کند، اما روز داوری هفته گذشته همینجا بودند و ما حالشون رو گرفتیم. می خواهم مطمئن بشم که چنین رویایی را ندیده ام. اونز فریاد می زند که هیچ کس به حرف های دومینیک میستریو اهمیت نمی دهد. بهترین کاری که دومنیک می تواند انجام دهد این است که دهانش را برای همیشه ببندد.


میستریو فریاد می زند که تو حق نداری به من بی احترامی کنی زیرا من اکنون یک قهرمان هستم. سامی زین می گوید میستریو درست می گوید که به او بی احترامی می شود، اما این فقط به این دلیل است که هیچ کس در اینجا به او احترام نمی گذارد. زین ایده ای برای جلب احترام دارد. زین پپیشنهاد میده که دومنیک با یکی از اونا مسابقه بده. دومنیک میگه باشه اما مسابقه سر کمربند خواهد بود.


یک فاصله داریم

بکی لینچ راهی رینگ می شود.


بکی لینچ در مقابل زوئی استارک

استارک برای زدن یک اسپلش آماده می شه. لینچ از مسیر او کنار میره. استارک او را رول می کند، بکی کیک اوت میکنه. بکی دیز ارم هیر میزنه . استارک رها میشه. استارک برای یک شیرجه اماده میشه اما بکی بهش منهندل اسلم می زند و تمام

برنده: بکی لینچ


ویدئو: هفته گذشته در راو، براک لزنر قبل از پذیرفتن چالش سامر اسلم، با یک صندلی به کودی رودز حمله کرد.

«کابوس آمریکایی» کودی رودز در پشت صحنه نشان داده می شود.


 کودی رودز به سمت رینگ می رود. رودز وارد رینگ می شود. رودز از تماشاگران می‌خواهد که برای لحظه‌ای کوتاه او را معذور کنند. رودز برمی‌گردد و به جمعیت نگاه می‌کند. او میگه لزنر من رو جلوی مادرم کتک زد. این جزو برنامه من برای سال 2023 نبود. رودز تحت تاثیر قرار گرفته است. شما در مورد براک لزنر صحبت می کنید. لزنر حتی پنج مبارزه حرفه ای نداشت اما قهرمان UFC شد. لزنر هرگز فوتبال بازی نکرد اما به یک تیم NFL راه یافت. لزنر را می توان «آقای. سامر اسلم.” نامید.

با این حال، مادرم، میشل رودز، تحت تأثیر قرار نگرفت. سی ام پانک نیوز. این همان خانمی است که تری فانک را تماشا کرد که گلوله های آتشین را به صورت پدرم پرتاب کرد. مادرش می داند که براک لزنر اشتباه کرده است. اشتباه لزنر این نبود که او را جلوی چشمان مادرش کتک زد. اشتباه براک این بود که رودز را زنده گذاشت.
رودز می خواهد لزنر را در سامراسلم شرمنده کند. تعداد زیادی از مردم پشت صحنه هستند که از اینکه او می‌خواهد لزنر را شرمنده کند وحشت دارند. آنها فکر می کنند او دارد به خرس ضربه می زند، اما او به صورت خرس سیلی می زند. رودز می‌خواهد لزنر را در سامراسلم شکست دهد، زیرا این چیزی است که او لیاقتش را دارد. وقتی پیر شدم و به حرفه‌ام فکر کردم، شاید متوجه می‌شوم که دوران فعالیتم زیبا نبوده است، اما فصل آخر را در این داستان می‌نویسم. در سامراسلم، او به این کار پایان خواهد داد.

به مصاف ریکوشی و لوگان پل در برنامه گذشته مرور میشه

جکی ردموند با ریکوشت در پشت صحنه حضور دارد. او درباره آمدن لوگان پل به راو می پرسد. ریکوشی می‌گوید که آن‌ها کارهایی برای حل و فصل خواهند داشت. هر چه او می خواهد به لوگان پل بگوید، امشب میگه


سامی زین و کوین اونز به رینگ می آیند. 



زین مقابل دومنیک

میستریو میره فروگ اسپلش بزنه اما زین بهش نی میزنه. زین در گوشه رینگ یک ضربه به دومنیک میزنه. ریپلی و پریست به اونز حمله میکنند و حواس زین پرت میشه. دومنیک فورا میاد و زین رو کاور میکنه.

برنده دومنیک


کوین اونز در اتاق درمان هست. 


به داستان بلادلاین مرور میشه


شینسوکه ناکامورا پشت صحنه است. ریکوشی می آید و می پرسد آیا لوگان پل را دیده است یا خیر، ناکامورا او رو ندیده است. توماسو چیامپا میاد و به ناکامورا هشدار می دهد که در مسابقه اش مقابل برونسون رید دخالت نکند. ناکامورا چیزی نمی گوید.


دومینیک میستریو، در پشت صحنه همراه با دامیان پریست و ریا ریپی هست.  آپولو کروس و توزاوا سر راه اونا هستند و کنار نمیرند. پریست میگه به خاطر این کار امشب مقابل ما مسابقه دارید.

 

برونسون رید در مقابل توماسو چیامپا

ناکامورا میاد دخالت بکنه.  چامپا میره تا به ناکامورا هشدار بده.  برونسون رد از پشت به او حمله میکن و حرکت سونامی بزرگ رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده برونسون رد



تصویری از رئا ریپلی نشان داده می‌شود که به قهرمانان تگ تیم زنان ، راکل رودریگز و لیو مورگان حمله می‌کند. زانوی رودریگز در این حمله آسیب دید. چلسی گرین و سونیا دیویل قهرمان مسابقات قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای شدند.

بایرون ساکستون با لیو مورگان در پشت صحنه حضور دارد. مورگان می گوید راکل رودریگز آسیب دیده است، اما او بهبود می یابد. مورگان می گوید ریپلی فکر می کند هر کاری می تواند انجام دهد. او آخرین کسی است که ریپلی را شکست داده است. او ممکن است مورد ضرب و شتم قرار گیرد، اما بازم عقب نمیکشه.

 

تصویر چلسی گرین و سونیا دیویل رو داریم. آنها خوشحال نیستند که سوال گزارشگر در مورد ریپلی هست. ریپلی میاد و اونا پس میکشند. ریپلی می‌گوید به راکل رودریگز و لیو مورگان هشدار دادم که سر راهم نباشند اما آنها گوش ندادند.

رولینز را در دفتر آدام پیرس میبینیم.


لیو مورگان در مقابل رئا ریپلی

در حالی که لیو مورگان داره وارد سالن میشه، ریپلی به او حمله میکنه. تا مورگان به خودش بیاد، ریپلی او رو شل و پل میکنه و میگه برو از دوران اسیب دیدگی لذت ببر


مسابقه برگزار نشد

 

لیو مورگان در پشت صحنه از درد گریه می کند.


چاد گیبل، اوتیس و ماکسین دوپری از آکادمی آلفا پشت صحنه هستند. گیبل می گوید هیچ کس نمی داند مسابقه "قوانین وایکینگ" چیست. ماکسین دوپری والهالا را برای یک مسابقه به چالش می کشد.


ریکوشی وارد رینگ می شود. او می پرسد لوگان پل کجاست؟ او می داند که پل در پشت صحنه نیست. لوگان پل به اینجا تعلق ندارد. پل به کارش در کمپانی اهمیت نمیدهد اما ریکوشی زندگی اش را صرف این کمپانی کرده. ریکوشی پل را برای مصاف در سامراسلم به چالش میکشه. پل از پشت سر میاد و بعد از کوری خونی، به ریکوشی حمله میکنه اما ریکوشی بهش فینیشر میزنه و میگه در سامراسلم میبینمت.


جکی ردموند با شاینا بازلر در پشت صحنه حضور دارد. او درباره رابطه روندا روزی و بیزلر میپرسه.

بازلر می‌گوید که از شنیدن اسم روندا خسته شده. آنها باید این موضوع را بدون حرف حل و فصل کنند. آنها این موضوع را به زبانی که روندا روسی می‌فهمد حل می‌کنند. در سامراسلم، او با روندا روسی مبارزه خواهد کرد.


لوگان پل در حال قدم زدن در پشت صحنه است که بایرون ساکستون او را متوقف می کند. پل می‌گوید هفته آینده به راو می‌آید تا ریکوشی را از بین ببرد.


دامیان پریست در مقابل آپولو کروز

پریست میره برای زدن برای چوکسلم می رود، اما کروز رد میده. کروز نی میزنه و بعدش اینزیگری رو اجرا میکنه. پریست با البو بهش جواب میده سابمیشن اجرا میکنه. بعدش میره برای سود اف هیون و تمام

برنده پریست


بکی لینچ در پشت صحنه هست. او می‌گوید حالا که مصافم در برابر تریش ثبت شده، دلیلی برای جنجال سازی ندارم. تا وقتی برنده نشم دست بردار نیستم.


وایکینگ رایدرز در پشت صحنه هستند. والهالا می گوید که چالش احمقانه ماکسین دوپری را می پذیرد. او به ماکسین می‌گوید که با خدایان مشورت کند زیرا به آنها نیاز خواهد داشت.


گانتر مقابل مکینتایر


گروه ایمپریوم در رینگ هستند.  درو مک اینتایر وارد می شود. مک اینتایر می‌گوید شنیدم که گانتر چه چیزایی گفته. من آماده مبارزه هستم. گانتر می‌گوید مک اینتایر به من جرات می دهد. گانتر می‌گوید که من به کمربند بین قاره ای اعتبار دادم. او کمی به شکستهای مکینتایر اشاره میکنه و در نهایت چالش رو قبول میکنه.


مک اینتایر می‌گوید اگر بخواهد در مورد رسلمنیا صحبت کند، در مورد رسلمنیا صحبت خواهند کرد. هنگامی که او و شیمس برای اولین بار ملاقات کردند، او 19 ساله بود و شیمس 42 ساله بود. آنها رویای یک مسابقه انفرادی را در رسلمنیا داشتند. آنها یک مسابقه انفرادی به مدت 10 دقیقه در رسلمنیا داشتند. زمانی که آنها در ضعیف ترین حالت خود قرار گرفتند، گونتر از فرصت استفاده کرد. با این حال، در سامراسلم، مصاف ما یک به یک خواهد بود. گونتر متوجه خواهد شد که چرا او را "برگزیده"، "روان‌شناس" و "جنگجوی اسکاتلندی" نامیده‌اند. پس از سامر اسلم، "قهرمان بین قاره ای جدید" خواهد بود.

 

لودویگ قیصر در مورد نحوه صحبت مک اینتایر هشدار میده

مک اینتایر می گوید که او واقعاً قیصر را دوست دارد. او جذاب هست. قیصر هیجان انگیزتر از گونتر است. قیصر باید رهبر امپریوم باشد. قیصر میگه من به بی احترامی تو به ایمپریوم گوش نمی دهم. مک اینتایر پیشنهاد مصاف با قیصر رو میده.

 

لودویگ قیصر مقابل درو مک اینتایر

مک اینتایر گلاسکو کیس میزنه. قیصر بیرون میافته. کمی بعد مکینتایر کلیمور کیک میزنه. قیصر یک ضربه به صورت او میزنه.

قیصر آپرکات و انزیگیری اجرا میکنه و میره روی طناب. مک اینتایر بهش کلیمور میزنه و میره برای پین

برنده مکینتایر


گانتر بلافاصله وارد رینگ می شود و با سوپلکس آلمانی به مک اینتایر ضربه می زند. جیووانی وینچی مک اینتایر را نگه می‌دارد تا گانتر به پای او اسیب بزنه.

ریدل به کمک درو میاد. او و درو موفق میشند گروه امپریو رو وادار به عقب نشینی بکنند


جکی ردموند با روندا روزی در پشت صحنه حضور دارد. روسی می گوید بازلر نمی تواند او را به مبارزه دعوت کند اما من چالش را می پذیردم.


فین بالور راهی رینگ می شود.

بلور می‌گوید آدام پیرس قرار بود برای امضای قرارداد نظارت کنه، اما او درگیر همه هرج و مرج ناشی از روز داوری است. جمعیت شروع به خواندن آهنگ رولینز می کنند. بالر می گوید او و رولینز حرفه ای هستند و می توانند این قرارداد را امضا کنند.

رولینز راهی رینگ می شود. رولینز خودکار را برمی دارد و قرارداد را امضا می کند. رولینز برگه را می چرخاند و قبل از اینکه بنشیند و پاهایش را روی میز بگذارد، قرارداد را به سمت بلور هل میده. بلور قبل از اینکه با عصبانیت به رولینز نگاه کند، خودکار را می گیرد و به آن فکر می کند. رولینز می‌گوید بالور آنچه را که همه مدت‌ها می‌دانستند، کشف کرده است. شانس بالور برای خروج از سامراسلم به عنوان قهرمان سنگین وزن جهان کاملاً صفر است. البته معجزات هر روز اتفاق می افتند. اگر بالور مرد بهتری باشد، برنده میشود. بعدش ممکنه دیمیان پریست، کش کنه.

رولینز به بلور می گوید که سامر اسلم روز تاج گذاری روز قیامت نخواهد بود. سامر اسلم پایان روز داوری خواهد بود.

 

بالور به رولینز لبخند می زند و قرارداد را امضا می کند. مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان در سامراسلم رسمی شد. بالور می گوید رولینز فکر می کند که بسیار باهوش است و همه چیز را کشف کرده است. رولینز فکر می کند که این مکان را اداره می کند، اما روز داوری هم اکنون دوشنبه شب راو اجرا می کند. رولینز می گوید که بالور چه ببره و چه ببازه، بازنده میشه


بالور می گوید هفت سال است که دارم می بازم. گروه روز داوری میان. بالور می‌گوید همه اینها تقصیر رولینز است. مثل یک خارش هفت ساله است. در سامراسلم، کارت رو تلافی میکنم.

 

رولینز به روز داوری حمله میکنه. زین به کمک رولینز میاد اما موفق نمیشند. روز داوری رولینز را محاصره میکنند. بعدش همگی فینیشر خودشون رو روش اجرا میکنند و بالور میگه که در سامراسلم قهرمانی رولینز تمام میشه.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش