آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 30 ژوئن 2023
  • بازدید : (1021)

WWE Friday Night SmackDown Results for May 13, 2022 - Wrestling News | WWE  and AEW Results, Spoilers, Rumors & Scoops


نتایج کامل اسمکدان 30 ژوئن 2023

متن در ادامه مطلب


به داستان بلادلاین مرور میشه. بعدش گزارشگر میاد و مصاف زیر رو اعلام میکنه.


پریتی دیسلی مقابل زین و اونز

زین یک سوپلکس به ویلسون میزنه. او اماده زدن حیلوا کیک میشه. پرنس میاد دخالت بکنه که اونز بهش اجازه نمیده. زین حیلوا کیک رو اجرا میکنه و ویلسون رو میبره برای کاور

برنده زین و اونز

 

به درگیری هلند و سولو مرور میشه


تصویر هلند رو داریم که یک مصاف با سولو از پیرس میخواد. پیرس میگه تو با تیوری مسابقه میدی و اگر برنده بشی بهت تایتل شات میدم


ریج هلند مقابل استین تیوری

ریج سوپلکس میزنه. بعدش ارم سوپلکس رو اجرا میکنه. هلند حریف رو بلند میکنه اما تیوری رها میشه. تیوری پانچ میزنه و حریف رو به سمت طنابها هل میده. او با اجرای دراپ کیک به کار پایان میده

برنده تیوری


تیوری به زدن هلند ادامه داد تا اینکه شیمس به کمک هلند اومد و تیوری عقب کشید

 

بازم به درگیری بلادلاین مرور میشه

 

کایرون کراس همراه اسکارلت هست و میگه من با سه حرکت استایلز رو پین میکنم. اگر میخواد، چالش رو قبول بکنه.


بیلی مقابل شوتزی

زلینا در پشت صحنه داره تماشا میکنه

شوتزی حریف رو به گوشه رینگ هل میده. بعدش اسلایسید برید میزنه. او میره برای کاور اما اسکای پای بیلی رو روی طناب میزاره و کاور قبول نمیشه. شوتزی به اسکای حمله میکنه. بیلی میاد و روی شوتزی رز پلانت رو اجرا میکنه و تمام

برنده بیلی

 

لوگان پل در مانی این دبنک مردان خواهد بود

 

به حمله اوسوز به سیکوا در برنامه قبلی مرور میشه


شوتزی در پشت صحنه به اسکای و بیلی حمله میکنه اما اونا کتکش میزنند و بیلی یک بخش از موهای او هم میبره و میگه تو موجود عجیبی هستی.


میزگرد گریسون والر

والر میاد و میگه تا 24 ساعت دیگه، مانی این دبنک برگزار میشه. مهمان ما یکی از سریعترین شرکت کنندگان در اون مصاف هست. او لوگان پل رو معرفی میکنه. پل میاد و گریسون میپرسه داشتن مانی دبنک و امکان کش کردنش روی هر قهرمانی چه حسی میتونه داشته باشه. سی ام پانک نیوز. پل میگه از مردم میخوام که من رو هوو نکنند چون من میخوام مبارزه کنم. وقتی کیف رو بردم، یا روی ست کش میکنم تا باهاش بیحساب شم و یا کارم رو با رینز تمام میکنم. به هر حال، تا کمربندی دور کمرم نباشه بیخیال نمیشم.

لانایت وارد میشه و میگه به تو موقعیتهایی دادند اما تو هوو میشی اما من با اینکه بهم موقعیتی داده نشد، دارم تشویق میشم. شاید در شبکه های اجتماعی معروف باشی اما توی رینگ چیزی نیستی. همه میگند ستاره ی اینجا منم. پل و لانایت شروع به ایراد گرفتن از هم دیگه میکنند تا اینکه اسکوبار وارد میشه. او میگه اومدم یک چیز رو روشن کنم اونم اینکه دارندگان مانی این دبنک در گروه من خواهند بود. منظورش خودش و زلینا هست. بوچ هم میاد به پل حمله میکنه و به دنبالش کشتی گیران با هم درگیر میشند و این بخش به پایان میرسه.


بوچ مقابل اسکوبار مقابل لانایت

لانایت کمر اسکوبار رو به حاشیه میکوبه و با پل چشم تو چشم میشه. اسکوبار یک سوساید داو به پل میزنه. او بعدش یک کیک روی لانایت اجرا میکنه و به کمر بوچ هم ضربه میزنه. بوچ با پانچ بهش جواب میده. بوچ بعدش بیتر اند روی اسکوبار اجرا میکنه و تمام

برنده بوچ


بعد مسابقه حریفان سعی کردند نردبان رو بالا برند و کیف مانی دبنک رو به صورت نمادین بردارند که بوچ موفق بود.


استایلز در پشت صحنه علیه کراس کوری میخونه و میگه من حاضرم با او مسابقه بدم


بیانکا اماده هست تا مصاف اسکا و شارلوت رو ببینه


اسکا مقابل شارلوت

فلیر روی حریفش بک سوپلکس میزنه. سی ام پانک نیوز. اسکا از رینگ بیرون میره. بیانکا میپره طرف اسکا و او رو کتک میزنه. داور مسابقه رو با دیکیو تمام یکنه

برند با دیکیو اسکا

 

بعد مسابقه، درگیری بین بیانکا با دو کشتی گیر دیگه ادامه داشت و بیانکا موفق شد شارلوت رو هم بزنه


رینز همراه هیمن و سولو میاد.

رینز از اوسوز میخواد که بیان و حرف بزنند. او میگه شما من رو ادمی خودخواه میدونید. اما من بهترین دوران هستم. من به اوسوز اهمیت میدم. من بهشون موفعیتهای عالی زیادی دادم 

منتها بدترین چیز، خانواده ای هست که به شما خیانت میکنه. میخوام به شما فرصت تازه ای بدم.

این کاری هست که یک پدر میکنه. او به فرزندانش فرصت دوباره میده. فقط کافیه که اوسوز بیان و عذرخوای کنند

اوسوز میان و میگند دیگه همه چی خراب شده. کار از عذرخواهی گذشته و فقط باید عاقب این جریان روشن بشه. اگر رینز ببازه چطور میشه. او اخرین بار، سه سال قبل کاور شد. منتها فردا، او دوباره پین میشه. او میبازه. بعدش نمیتونه رئیس باشه. البته ما هم نمیخواهیم رئیس باشیم. منتها کسی هست که میتونه این کار رو انجام بده.

رینز به سولو نگاه میکنه و میخنده. سولو هم لبخند میزنه. رینز میگه بهتره اوسوز ساکت باشند. این کار شوخی نیست. جی میره به طرف رینز. رینز بهش هشدار میده اما جی هلش میده. جیمی هم به رینز سوپر کیک میزنه. رینز و سولو علیه اوسوز دست به یقه میشند و رینز اوسوز رو میزنه. کارکنان میان سواشون کنند که جی یک اسپلش روی همه میزنه و رینز و سولو همراه کارکنان نقش زمین میشند. گروه بلادین نابود شد.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش