آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59763 amir1383
14150 48877 rey
34 1395 sam
20515 58418 rey
10807 48267 sam
نتایج کامل راو 26 ژوئن 2023
  • بازدید : (659)
Custom raw logo, fuori 87% affare considerevole -  www.bhuntuthecollection.com


نتایج کامل راو 26 ژوئن 2023

متن در ادامه مطلب


به درگیری دومنیک و کودی مرور میشه


ریپلی و دومنیک توی رینگ هستند. ریپلی میگه که کودی یک بازنده هست و دومنیک این رو به زودی ثابت میکنه. کودی میاد و میگه میدونم که جمله دومنیک برای گفتن چی هست. او میخواست به مردم خوشامد بگه. دومنیک عصبانی میشه. ریپلی به کودی میگه تو نمیتونی تصور بکنی که دومنیک چقدر خطرناک میتونه بشه. کودی میگه دومنیک مثل شخصیت داستان گربه در کلاه ترسیده. دومنیک میخواد درگیر بشه که ریپلی میگه بیا بریم. کودی میگه پریست مثل تو فرار نمیکنه. دومنیک برمیگرده اما درگیر نمیشه. فقط انگشت تهدید سمت کودی میگیره و میره.

کودی میگه ببیند که دومنیک داره میره. اینها نشان دهنده ی جرات او هستند؟ میخوام در مانی این دبنک دومنیک ثابت بکنه که پسر پدرش هست یا نازنازی مامان.


ریکوشی مقابل ناکامورا
ریکوشی دراپ کیک میزنه. او بعدش روی طناب میره. او یک اشاره به نشان مانی این دبنک میکنه و بعدش شاتینگ استار رو اجرا میکنه و میره برای کاور
برنده ریکوشی


به درگیری گونتر و ریدل مرور میشه. ریدل دنبال مصاف با گونتر هست.


در پشت صحنه گزارشگر از ریدل میپرسه که ایا به چالش کشیدن گونتر کار درستی هست. کایزر میاد و بابتاین چالش به ریدل هشدار میده. ریدل میگه تو یکی حرف نزن که قبلا شکستت دادم. کایزر میگه دیگه نمیتونی. ریدل باهاش درگیر میشه. گونتر هم به کمکش میاد و دوتایی ریدل رو میزنند.

 

دومنیک و ریپلی پیش پیرس میان و دومنیک میگه میخوام تلافی توهین کودی رودز رو سر یکی خالی بکنم و مسابقه میخوام. پیرس میگه فکر خوبیه. دومنیک میگه بعدا بهت میگم که کی حریف باشه.


روندا روزی مقابل راکوییل

راکوییل در گوشه رینگ یک اسلم میزنه. او میره تا الیو بزنه اما بیزلر روندا رو از مسیر او کنار میکشه.

موگان میاد با بیزلر سرشاخ میشه. روزی هم میاد ناگهان راکوییل رو کاور میکنه

برنده روزی


تصویر بالور رو داریم که میگه رولینز خیال کرده من همون ادم هفت سال پیش هستم اما من الان خیلی بهتر شدم. او فکر میکنه من کم اوردم اما من قویتر شدم. او در سامراسلم 2016 شانه ام رو مصدوم کرد. اما من بازم بردمش. اون موقع برای 22 ساعت تونستم قهرمان بمونم. اینا بد نیستند اما رولینز توی رویم خندید و روی زخمم نمک پاشید. من عقده ای نشدم اما رولینزخودش باعث این وضعیت شد. الان همه اهنگ و لباس مسخره رولینز رو تحسین میکنند اما در مانی این دبنک همه چیز رو از او میگیرم تا قهرمان سنگین وزن بشم.


رولینز رو در پشت صحنه میبینیم. او کمی بعد به رینگ میاد و با مردم خوش و بش میکنه. کارملو هایز کنار رینگ هست و رولینز از اینکه هایز او در هفته گذشته حمایت کرده تشکر میکنه. ست میگه من و هایز نقاط مشترکی داریم. مثلا هر دو سر کمربندمون مبارزه میکنم. ست از هایز میخواد تا حواسش به کوربین باشه. سی ام پانکنیوز. رولینز میگه منم قراره در لندن با بالور سرشاخ بشم. قبلا از او پرسیدم که قراره با کدام بالور روبه رو بشم. من جوابم رو در هفته گذشته گرفتم. بالور نه تنها در اینجا دنده های من رو خرد کرد. بلکه تا ان ایکس تی هم اومد تا حالم رو بگیره. قراره مصاف ما در مانی این دبنک باشه اما از حرف زدن خسته شدم و میخوام بالور بیاد تا همینجا کار رو تمام کنیم.

مردم منتظر بالور هستند اما او نمیاد. رولینز میگه متاسفانه او پیداش نمیشه. او باهوشترین ادمی هست که دیدم. خودش رو پشت یک گروه قائم کرده و فکر میکیه که انتقام اون اتفاقی رو که هفت سال پیش رخ داد رو میگیره. من مطمئن نیستم که در مانی این دبنک چه اتفاقی میافته. فقط میتونم بگم که بهترین نسخه ی بالور، نمیونه به خوبی بهترین نسخه ی من باشه. این حقیقت تلخی هست که بالور باید بفهمه.

بالور ناگهان با صندلی به رولینز حمله میکنه و مثل راو قبلی او رو میزنه. رولینز صورتش خونریزی میکنه و بالور میره.

 

چامپا در پشت دلیل حمله اش به دمیز رو شرح میده و میگه من برای نه ماه گذشته مصدوم بودم. در این مدت دمیز یه احوالپرسی خالی از من نکرد. قبلا مردم به من هشدار دادند که حواسم به ریاکاری این مارمولک باشه. منم اومدم و انتقام گرفتم. قبلا براش نیروی کمکی بودم اما حالا دنبال هدف خودم میرم.


دمیز در پشت صحنه هست


چامپا مقابل دمیز

دمیز قبل از مسابقه به چامپا حمله کرد و مسابقه برگزار نشد


دومنیک مقابل توزاوا

توزاوا رفت روی طناب اما دومنیک او رو به حاشیه کوبید. بعدش دومنیک رفت بالا و یک فروگ اسپلش روی حریف زدو تمام

برنده دومنیک

 

گروه وایکینگ رایدرز در پشت صحنه هستند و میخوان حال گره الفا اکادمی رو بگیرند. والهالا میگه این فکر خوبیه.


گروه امپریوم دارند در پشت صحنه حرف میزنند که زین و اونز میان. اونا سر ریدل بحثشون میشه و این بحث منجر به ثبت مصاف زین در برابر گونتر میشه.


خانمهایی که قراره در مسابقه مانی این دبنک زنان باشند توی رینگ هستند. بیلی فرصت توضیح به گزارشگر رو نمیده و میگه همه میدونند این چه نوع مصافی هست. بیلی بابت برد خودش کوری میخونه. زلینا با او موافق نیست و بعد از تحسین کردن بکی، ایراد میگیره که تریش هم که هرگز در این نوع مصاف نبوده، این بار قاطی مسابقه هست. زلینا در نهایت خودش رو برنده میدونه

بیلی به او میخنده. وگا میگه وقتی من و اسکوبار هر دو تا کیف رو بردیم، معلوم میشه. تریش بعدش شروع به کوری خونی میکنه و شانس خودش رو صد در صد میدونه. او علیه بکی حرف میزنه و میگه میخوام ببینم بکی بعد کارهایی که براش کردم، بالاخره از من تشکر میکنه. بکی به تریش حمله میکنه و به دنبالش همه با هم دست به یقه میشند تا این بخش تمام بشه.


کارملو در پشت صحنه هست و میگه رولینز من رو به راو دعوت کرده و من همیشه میخوام مثل او باشم. او اماده هست تا بازم حال بالور رو بگیرهو  برای دفاع از کمربندشم اعلام امادگی میکنه.


ریپلی در پشت صحنه به بکیم یگه که بهتره کیف مانی این دبنک رو نبری چون بعدش اگر بخواهی  روی من کش کنی، اخرین کاری هست که توی این کمپانی انجام میدی. سی ام پانک نیوز. بکی میگه وقتی من قهرمان بودم همیشه از کمربندم دفاع میکردم اما تو فقط یک بار سرش مسابقه دادی.

 

گونتر مقابل زین

زین میره تا حیلوا کیک بزنه. کایزر حواس داور رو پرت میکنه. وینسی یک ضربه به زین میزنه. گانتر هم روی زین پاوربمب میزنه و تمام

برنده گونتر


اونز و ریدل بعد از مسابقه به امپریوم حمله کردند و امپریوم عقب نشینی کرد.


گیبل در پشت صحنه به خاطر شرارت وایکینگ رایدرز پیش اوتیس و دوپری گلایه میکنه. دوپری میگه اون والهالای جادوگر این تاثیر رو روی اونا داشته. گیبل از اوتیس چاره جویی میکنه و اوتیس میگه باید قتل عام بشند.

 

ناتالیا در پشت صحنه برای ریپلی کوری میخونه و میگه میخوام با ریپلی مبارزه کنم و مصافمون سر کمربندش باشه.


بالور مقابل کارملو هایز

کارملو شیرجه زد اما بالور جا خالی داد. هایز یک رول انجام داد که ناموفق بود. بالور دراپ کیک زد و بعدش رفت بالا و کوپ د گریس رو اجرا کرد و پایان

برنده بالور


کودی رودز در پشت صحنه کلا میگه که نمیخواد گروه روز داوری وجود داشته باشند. او به اعضای گروه  ایراد میگیره و میگه اگر بین مردم بودم حتما اونا رو هوو میکردم. او بابت مانی این دبنک هم کوری میخونه.

 

کودی رودز مقابل پریست

کودی میخواد کودی کاتر بزنه. ریپلی حواس داور رو پرت میکنه. دومنیک مانع از حرکت کودی میشه.

پریست سود اف هیون رو میزنه و پین میکنه اما کودی تسلیم نمیشه. دومنیک بازم میخواد دخالت کنه. کودی پریست رو سمت او هل میده. او بعدش کودی کاتر رو اجرا میکنه. او بعدش با اجرای کراس رودز کار را تمام کرد

برنده رودز


دومنیک بعد مسابقه به کودی حمله کرد و گفت در مانی این دبنک میبینمت.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش