آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نزدیکتر از همیشه به پایان دوران بلادلاین
  • بازدید : (505)
نزدیکتر از همیشه به پایان دوران بلادلاین

نزدیکتر از همیشه به پایان دوران بلادلاین

متن در ادامه مطلب


اول از همه ترجمه حرف هایی که بلادلاین در مین اونت اسمکدان به هم زدن را نگاه کنید و بخوانید.


1_رومن رینز، پاول هیمن و سولو به رینگ اومدن و رومن گفت کنتاکی من رو تصدیق کنید


2_بعد جی اومد، رومن گفت جوابت چیه؟ جی گفت تو به من بگو، بین من و پاول هیمن کی رو انتخاب میکنی؟؟


3_ رومن رینز گفت، این ادم (هیمن) مرد دانای منه، تو وقتی رئیس قبیله شده میتونی هرکسی رو خواستی کنار خودت داشته باشی، ولی این ادم باعث شده این تیم تا اینجا بیاد و ما کنار هم باشیم


4_ اینجا جیمی اومد، گفت هی جی، تو حرف اینا رو باور میکنی؟؟ تو این چرتو پرتا رو باور می‌کنی؟ من برادرت هستم


5_رومن گفت باز شروع شد، داستان داداشی و این حرفا، شما ده ساله تیم هستید که باعث شد تهش تو رسلمنیا باشید، ولی دو سال با منی و مین ایونت رسلمنیا شدی


من بال پروازم، ولی اون داره تو رو پایین میکشه، تو آینده فوق‌العاده‌ای جلوی خودت داری، من بهش گفتم، تو رئیس بعدی هستی، ولی تو نمیدونی با داداش دوقلوت رئیس قبیله باشی


 میدونی واقعیت چیه؟؟ هی مرد دانا، وقتی ما جی رو به عنوان دست راست انتخاب کردیم، کی باهاش مشکل داشت؟؟ پاول همین به جیمی اشاره کرد و گفت معذرت میخوام، رومن گفت پاول هیمن مشکلی نداشت، خودش این پیشنهاد رو داد و به جیمی نگاه کرد


6_جی برگشت سمت جیمی و گفت این درسته؟ تو مشکل داشتی؟ این درسته؟؟ جیمی گفت اره، درسته


7_جی گفت: پس همه این مدت تو بهم شک داشتی؟ من از رومن انتظار ندارم ولی از تو انتظار ندارم، تو فکر میکنی بیشتر میفهمی؟ برادر بزرگه برای خودش تصمیم میگیره؟؟


 من همیشه هوات رو داشتم، ما دوتا می‌تونستیم جلو رومن بایستیم، اقای همه چی دون، داداش بزرگه، همه هی میگن به حرف برادر بزرگت گوش کن


میدونی چیه، موقعی که تو عقب کشیدی، من رفتم مین ایونت، من مسابقه میدادم، تو کجا بودی؟؟


 میدونی چیه؟ ( بعد از این جی به رینز سوپرکیک زد و اتفاقات بعد آن رخ داد.) 


این که اوسوز از بلادلاین جدا شدن اتفاق عجیبی نبود ولی این که داستان بلادلاین به این زیبایی روایت بشه برای من عجیب بود چرا که در پرو رسلینگ ساختن همچین فکشن و روایت داستانی محال بود و هیچوقت انتظار این رو واقعا نداشتم.


رومن رینز یک کشتی‌گیر فوق‌العاده هست و هیچکس نمی‌تواند منکر این قضیه بشه چرا که هم میک اسکیلز (کار با میکروفون) خوبی داره و هم ری اکت عالی به اتفاقات داره و همچنین در به نمایش گذاشتن حرکات به زیبایی عمل میکنه. ولی حالا من این حرف ها رو راجب رینز زدم تا به این نکته اشاره کنم که رینز یکی از اشخاص تاثیرگذار این داستان بود چرا که هر کس دیگری جای رینز بود نمی‌توانست اندازه رینز به این زیبایی دیالوگ ها را بیان کنه و ری اکت های خوبی را اجرا کنه و میشه گفت که رینز با اجرای خارق‌العاده این داستان و رییس قبیله بودن توانست تایتل رین اش را جاودانه و تاریخی بکنه و این تایتل رین را از حالت کسل کننده در بیاره.


حالا این رینز برای راحت بودن در و ایجاد آرامش نیاز به یک نفر داره که کارهای مهم و پشت صحنه را انجام بده و آن شخص کسی نیست جز پاول هیمن.

پاول هیمن همیشه به عنوان یک منیجر فوق‌العاده عمل کرده و همیشه به عنوان یکی از مهمترین اشخاص کمپانی در همه رویداد ها حاضر بوده و همیشه ام به درستی فیلمنامه اش را اجرا کرده.

پاول اینبار در داستان بلادلاین فراتر از یک منیجر عمل کرد و با اجرایی که هم درون رینگ و هم در پشت صحنه داشت توانست نشون بده که واقعا لیاقت این همه اعتماد را داشته.

پاول بعضی وقت ها حرف های رینز را به دیگر اعضای بلادلاین انتقال میداد و بعضی وقت ها هم به این اعضا فرصت بزرگ شدن را میداد ( منظورم از بزرگ شدن این هست که وقتی یکی مثل رینز در تخت پادشاهی هست دیگر اعضا باید بزرگ بشن تا برسن به اون تاج و تخت پادشاهی)

این فرصت ها می‌توانست چلنج تایتل های متخلف برای این اعضا باشد از قبیل کمربند های تگ تیم یا کمربند یونایتد استیت و دیگر مسابقات...

پاول مثل یک بلندگوی برای بلادلاین بود که همیشه سعی بر این داشت که اعضا رو تا جای امکان پیش هم نگه داره ولی بعضی وقت ها که رینز از دست اعضا عصبانی میشد به پاول می‌گفت که فلان حرف رو از طرف من بزن

(یکی از همین حرف ها این بود که رومن رینز و سولو سیکوآ در مقابل کوین اونز و سمی زین در نایت آف چمپیونز قرار میگیرند و اسوز دیگر بر سر کمربندهای تگ تیم مسابقه نمیدند چرا که رینز عصبانی شده بود که اوسوز دو بار یه اونز و زین باختند.)

در کل پاول اکثر اوقات به بلادلاین وفادار بود و همیشه مثل یک بلندگو اعضا را از همه‌چیز خبردار میکرد و جز نزدیکترین افراد به رینز هم بود.


اوسوز همیشه هرکاری میکردند که رینز در مسابقات پیروزی بشه و کمربندهای جهانی را پیش خودش نگه داره و در واقع میشه گفت که در بیشتر مسابقات رینز آنها دخالت داشتند و به سود رینز کار می‌کردند.

اونها در دوران تایتل رین رینز بزرگتر از همیشه شدند و جفت کمربندهای تگ تیم جهانی را به همراه خودشون داشتند و در بین تگ تیم ها پادشاهی میکردند که البته این هم باید گفت که رینز باعث شد که کمربند تگ تیم راو را بگیرند ( در مسابقه اوسوز در مقابل رندی اورتن و ریدل رینز دخالت کرد و باعث شد که اوسوز‌ قهرمان کمربندهای تگ تیم شو راو بشند و همزمان کمربند تگ تیم اسمکدان را هم پیش خود داشته باشند.) و همچنین اوسوز‌ تایتل رین طولانی هم داشتند که در این دوران تگ تیم های مختلفی را از سر راه برداشتند.

و در اون دوران بلادلاین کمربندهای زیادی را به همراه داشت و مین راستر مردان را جارو کرده بودند.


اوسوز در رسلمنیا باختند و کمربندهای تگ تیم را از دست دادند و چند روز بعد از رسلمنیا در شو اسمکدان باز هم به اونز و زین باختند تا دستشان به کمربندهای تگ تیم نرسد.
بعد از این قضیه رینز از دست آن ها عصبانی شد و گفت که دیگر نمیخواد اوسوز با اونها مسابقه بدند و اینبار من و سولو با اونها (اونز و زین) سر کمربندهای تگ تیم مسابقه میدیم.
این تصمیم رینز جیمی رو عصبانی کرد و در چند شو با هم این دو نفر فیس تو فیس شدند که جی مخالف این کار بود.
در نایت آف چمپیونز جیمی به رینز دو سوپرکیک زد و استارت جدایی بلادلاین از آنجا رقم خورد و رینز و سولو در اون مسابقه به اونز و زین باختند و نتوانستند کمربندهای تگ تیم را به دست بیاورند.
در شو اسمکدان بعد از نایت آف چمپیونز رینز به سولو گفت جیمی رو بزنه و سولو این کار رو کرد و بعد از رینز به همراه سولو و پاول هیمن رینگ را ترک کردند و جی و جیمی در رینگ ماندند و به رینز نگاه می‌کردند.
بعد از آن رینز به پاول هیمن گفت که به جی فرصت بده که یا در بلادلاین بمونه و یا مثل جیمی از فکشن بره و همچنین رینز گفت که اگر جی در بلادلاین بمونه میتونه بعد از من رییس قبیله بعدی باشه.

جی در شو اسمکدان دیشب که اومد اون حرف‌هایی رو که در اول مقاله گفتم رو به رینز زد و بعد از آن هم که جیمی اومد و دیدیم که جی آوای پرمو به حرف رینز باور کرد ولی بعد از آن برگشت و به رینز سوپرکیک زد و همچنین به همراه جیمی به سولو و رینز سوپرکیک زدند و از فکشن جدا شدند و این پایانی بر بلادلاین بود. 


نمیشه گفت بلادلاین تمام شد و دیگر وجود ندارد ولی با رفتن کسانی مثل سمی زین و جی و جیمی اوسو بلادلاین بیشتر از هر موقع دیگری نزدیک به پایان هست و میشه گفت کم کم رومن رینز به پایان این پادشاهی نزدیک هست و این تایتل رین به تاریخ انقضا اش نزدیک شده و یک جورایی رینز باید در پایان این تایتل رین تاریخی به تنهایی تمامی کارها را انجام بده.

بلادلاین فراتر از یک فکشن بود و میشه گفت که به زیبایی یک فیلم سینمایی اثرگذار بود. 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/03/29 و 15:18 دقیقه ارسال شده.

    داستان واقعا زیبایی بود فکر کنم کم کم میخوان کمربندهای قهرمانی رومن رینز رو به یکی دیگه بدن، یه سوال چرا رومن رینز الان 3 تا کمربند داره؟ تاجایی که میدونم دو تاش برای قهرمانی راو و اسمکدان بود، سومی چیه؟

    پاسخ : تا پایان تایتل رین رومن رینز هر سه تا کمربند رو همراه داره

    ولی کمربند اصلی اون کمربند طلایی هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش