آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 2 ژوئن 2023
  • بازدید : (954)

טוויטר  WWE בטוויטר:


نتایج کامل اسمکدان 2 ژوئن 2023

متن در ادامه مطلب


کلیپی از فعالیت رومن رینز در سالهای اخیر نشان داده میشه. هیمن درون کلیپ، توضیح میده که در 35 سال گذشته، کسی نتونسته رکورد رینز رو بزنه.

 

 تیوری به رینگ میاد


همچنان به کریر رینز مرور میشه


تیوری در درون رینگ با مردم خوش و بش میکنه و میگه امشب خاص هست چون جشن حفظ تایتل برای رینز رو داریم. من بدم نمیاد که اون کمربندها رو از رینز بگیرم و با کمربند امریکا ترکیب کنم. تیوری شروع به کوری خونی راجب اینده میکنه و میگه ممکنه منم یک جشن برای حفظ کمربندم داشته باشم. من برای همیشه قهرمان امریکا می مونم. بعدش از تیم پریتی دیسلی میخواد که بهش ملحق بشند.


تیم پریتی دیسلی میان و میگند خوشحالیم که برای گرفتن حال گروه براواینگ کمکت کردیم. اونا تیوری رو بهترین قهرمان امریکا میدونندو اماده ادامه همکاری هستند.


تیوری و پریتی دیسلی مقابل گروه براولینگ

شیمس به تیوری، کلوزلاین میزنه. تیوری بلند میشه و حریف به به حاشیه هل میده. بعدش تیم پریتی دیسلی با هم یک حرکت مشترک روی هلند مینزند. هلند کشتی گیر قانونی رینگ هست. تیوری از پریتی دیسلی تگ میگیره و هلند رو که هنوز نقش زمین هست، کاور میکنه.

برنده گروه تیوری



به درگیری اوسوز و زین و اونز با بلادلاین مرور میشه


هیمن در پشت صحنه هست. او به سیکوا توصیه میکنه که مراقب دخالت اوسوز در جشن رینز باشند. هیمن میخواد در این مورد با پیرس هم هماهنگ بشه.


استایلز در پشت صحنه به گلووز و اندرسون میگه که امروز تولدم هست. سی ام پانک نیوز. او مسولیت باختش در چمپیونز رو قبول داره. او بعدش میخواد که رفقاش حواسشون به تیم هیت رو باشه.


بازم کلیپی از رینز داریم


اندرسون،گلووز و میا ییم مقابل بی فاب و تیم هیت رو

گلووز یک کیک به ادونیس میزنه. او یک ضربه هم به تاپ دولا میزنه. گلووز،روی ادونیس البو اجرا میکنه. او پس از اجرای اسلم، به اندرسون تگ میده. اندرسون و گلووز روی حریف مجیک کیلر میزنند و تمام

برنده اندرسون و گلووز

بعد مسابقه، یک درگیری کوچک پیش امد و گروه استایلز برنده درگیری بودند


هیمن پیش پیرس میره. پیرس میگه امروز نیروی امنیتی رو در اطراف شما دو برابر کردم تا اوسوز دخالت نکنند. هیمن خوشحال میشه و میره


میزگرد گریسون والر.

والر بعداز از خوش و بش با مردم، مهمانش رو که اسکا باشه، دعوت میکنه. اسکا میاد. به مصاف او مقابل بیانکا در چمپیونز مرور میشه. اسکا با دیدن این کلیپ میخنده و میگه حالا من قهرمان هستم. گریسون به نزدیک شدن مانی ایند بنک اشاره میکه و میگه بقیه خانمها دنبال اون کیف هستند و بعدش بیانکا میتونه تو رو به چالش بکشه. اسکا فقط یک فریاد میکشه و میخنده. ایو اسکای هم که ژاپنی هست وارد سالن میشه و شروع به بلند صحبت کردن به ژاپنی با اسکا میکنه. بیلی میاد و میگه اسکای میگه بعد از مانی این دبنک و مصافهای اینده، یکی از اعضای گروه ما صاحب کمربند زنان اسمک میشه. شوتزی و بعدش اوانز وارد میشند و هر دو، مدعی بردن کیف مانی این د بنک هستند.

زلینا هم میاد و میگه همه من رو دست کم میگیرند. من میخوام به این کار ادامه بدید تا من خانم مانی این دبنک بشم. گریسون خداحافظی میکنه تا بحث جمع و جور بشه. خانمها به مشاجره ادامه میدند و اسکا میگه هیچ کدوم از شما برای بردن در برابر من اماده نیست. ناگهان بیانکا میاد با اسکا درگیر میشه. کارکنان میخوان سواشون بکنند اما بیانکا به هر حال اسکا رو میزنه.


به درگیری کوربین و کارملو هایز مررو میشه. پیرس و کامرون گریمز دارند این کلیپ رو میبینند و کامرون میگه دفعه بعد که کوربین به ان ایکس تی بیاد، خودم اوضاع رو اداره میکنم.



لیسی اوانز مقابل زلیناوگا

اوانز چین لاک رو اجرا میکنه. او بعدش نی میزنه. سی ام پانک نیوز. زلینا خودش رو جمعو جور میکنه و حریف رو د رگوشه رینگ گیر میندازه. او هد لاک میزنه. او با اجرای کد رد میره برای کاور.

برنده زلینا


بازم کلیپ رومن رو داریم


اسکوبار در پشت صحنه به زلینا بابت رسیدن به مصاف مانی این دبنک تبریک میگه و ری مستریو امیدوار هست که اسکوبار و زلینا اقا و خانم مانی د بنک در کمپانی باشند.


فورد مقابل لانایت

فورد روی طناب میره اما لانایت بهش اجازه ی اجرای حرکتی رو نمیده. فورد کمی بعد دوباره میره بالا تا فروگ اسپلش بزنه. لانایت جا خالی میده. لانایت بی اف تی میزنه. فورد با رول کردن بهش جواب میده. لانایت هم متقابلا او رو رول میکنه و تمام

برنده لانایت


تریپل اچ به رینگ میاد. بازم کلیپی از رومن داریم.

جشن هزارمین روز قهرمانی رینز

اچ کنار یک میز هست که روش، کمربندی رو با پارچه پوشوندند. اچ میگه گاهی در عرصه های ورزشی، شاهد ستاره هایی هستیم که همیشه حرفشون بین مردم می مونه. مثل محمدعلی کلی و مایکل جردن. حالا ما رینز رو داریم که برای هزار روز قهرمان بوده و راجیش در دوران نوه هاش هم صحبت خواهند کرد.


رینز همراه سولو و هیمن میاد. اچ هزارمین روز قهرمانی رینز رو تبریک میگه. بعدش به عنوان هدیه، از کمربند جدید رونمایی میکنه. این کمربند شکل تازه ای از کمربندهایی هست که رینز داره. ساختار جدید این کمربندها، هیمن رو غافلگیر میکنه. اتش بازی برای جشن شروع میشود. رینز کمربند رو به سولو نشون میده. اچ کمربند رو به دور کمر رینز میبنده و میره. مردم شعار میدند و رینز میگه تمام کائنات من رو باور کنند.

اوسوز میان. جیمی میره با رینز چشم تو چشم میشه. جی عقب ایبستاده. رینز به جی میگه که جیمی رو بزنه و ببره. جی سردرگم هست. جیمی خیلی مصمم ایستاده. رینز دستورش رو تکرار میکنه اما جی کاری نمیکنه و فقط نگران هست. رینز برای بار اخر، دستور رو تکرار میکنه. جیمی به حرف میاد و میگه جی به حرفت گوش نمیده چون تو اخیرا برادر خوبی نبودی. جیمی مدعی هست که دیگه نمیخواد عضو گروه باشه. جیمی راجب برادری حرف میزنه و میگه یک برادر، همخون خودش رو کتک نمیزنه و بهش خیانت نمیکنه. جیمی بعدش از سیکوا میخواد که رینز رو ترک کنه چون به زودی رینز از او سوء استفاده خواهدکرد.

رینز میگه اگر کسی برای اوسوز ارزشی قائل هست، به خاطر من هست. حالا سیکوا خودش تصمیم میگیره که طرف کی باشه. سیکوا میگه من رینز رو باور دارم اما اوسوز هم داداشهای من هستند. او کنار اوسوز میایسته. جیمی به رینز میگه حالا میخواهی تنهایی رئیس یک قبیله خالی باشی؟ رینز میگه خفه شو اما جیمی هم سر او داد میکشه. رینز و جیمی دارند درگیر میشند که جی مانع میشه. او اونا رو دعوت به اشتی و اتحاد میکنه. جیمی میگه جی حق داره. ما میتونیم دوباره گروه باشیم اما بیایید همگی با هم گروه رو اداره کنیم. رینز کمی فکر میکنه و بعدش جیمی رو بغل میکنه. اوسوز از این اتحاد خوشحالند اما رینز ناگهان میگه نه. به دنبالش، سیکوا به جیمی، اسپایک میزنه. اوسوز غافلگیر شدند. جی به وضعیت جیمی رسیدگی میکنه. سیکوا همراه هیمن و رینز میره.

هیمن به رینز میگه الان تکلیف جی چی میشه. رینز میگه او هم پیش ما برمیگرده.


 تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ارشیا  گفته: ارشیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/03/13 و 13:50 دقیقه ارسال شده.

    داش به نظرت من لینک های دانلود راو و اسمک و الیت ( داینامیت) رو بزارم از این به بعد چون سایت ما لینک دانلود نمیزاره .

    پاسخ :
    بله. اگر بزاری عالی میشه

  • Ariaرینز گفته: Ariaرینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/03/13 و 12:23 دقیقه ارسال شده.

    اسمکدان کامل دیشبو از کجا دان کنم هیچ سایتی برا دان کردن نزاشته؟؟

    پاسخ :
    برو یوتوب داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش