آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 22 می 2023
  • بازدید : (1681)

Wwe Raw Logo PNG Images | PNG Cliparts Free Download on SeekPNG


نتایج کامل راو 22 می 2023

متن در ادامه مطلب

کامل شد


با مرور به درگیری کودی رودز و لزنر، در پارکینگ، برنامه شروع میشه

تصویر هیمن رو داریم که میگه او هیچ دخالتی در درگیری لزنر و کودی نداشته و این بخشی از اتفاقاتی هست که میتونه در نایت اف چمپیونز برای کودی بیفته. هیمن بعدش میگه دوباره به راو اومده تا مطالبی رو روشن کنه. همین میگه در نایت اف چمپیونز رویداد مهمی رخ میده و رینز و سولو کمربند تیمی رو از زین و اونز میگیرند و اوسوز هم این مسابقه رو تماشا میکنند. هیمن حضور مردم در اخرین راو قبل از نایت اف چمپیونز رو خوشامد میگه. زین و اونز وارد میشند. هیمن با دیدن اونا رینگ رو ترک میکنه و زین میگه پس هیمن کجا رفت. من برای مسابقه بزرگ مقابل سولو و رینز اماده هستم. قبلا هم کوری های خودم رو برای رینز خوندم.

اونز میگه که رینز در راو قبلی، پیروزی احتمالی خودش مقابل ما رو به خاندانش تقدیم کرد اما من پیروزی خودمون رو به تگ تیم واقعی اونا یعنی اوسوز تقدیم میکنم. زین میگه ما امشب یه کار دیگه هم داریم. گروه امپریوم میان که با زین و اونز درگیر بشند. ریدل به کمک فیسها میاد و امپریوم عقب نشینی میکنه.

گزارشگر در پشت صحنه میگوید که کودی احتمالا اسیب دیده و در نایت اف چمپیونز نخواهد بود. پیرس میاد و میگه فعلا پزشکها دارند اوضاع کودی رو بررسی میکنند و خبرش رو بعدا میگند.

ریکوشی مقابل برونسون رد

رد بیرون رینگ بود که ریکوشی به رینگ برش گردوند. ریکوشی رفت روی طناب اما رد مانع شد. رد اسپلش و پاور اسلم زد. رد بعدش روی طناب رفت و با اجرای تیسونامی رفت برای پین

برنده رد


اپولو کروز در پشت صحنه هست و بابت وضعیت کودی ابزار تاسف میکنه و بابت بازگشت خودش هم خوشحاله. دومنیک و ریپلی میان و دومنیک مدعی هست که الان نوبت مصاحبه با ریپلی هست. گزارشگر میگه نه من دارم با کروز حرف میزنم. دومنیک میگه مگه کروز کی هست. کروز میگه همون ادمی که تو دوست داری جای او باشی. دومنیک اعتنایی نمیکنه و ریپلی شروع به کوری خونی بابت مسابقه خودش در نایت اف چمپیونز میکنه. کروز میگه بهتره نوبت مصاحبه من رو نگیرید. دومنیک و ریپلی کمی باهاش بحث میکنند و قرار میشه دومنیک با کروز مسابقه بده.


کوری خونی رولینز رو داریم که میگه در نایت اف چمپیونز مقابل استایلز خواهد برد


بالور و پریست در پشت صحنه هستند و بالور میگه که ناکامورا تاوان دخالت در کارم رو پس خواهد داد


کندلیس لیری مقابل زویی استارک

کندلیس حریف رو که بیرون بود به رینگ اورد. نیکیک راس کنار رینگ بود و رفت کندلیس رو بغل کرد. زویی هر دوشون رو هل داد. زویی بعدش حریف رو به رینگ اورد و بهش زد360 زد و تمام

برنده استارک


لزنر به رینگ میاد و میگه که کودی امشب و همچنین در چمپیونز نخواهد بود. اما من شما رو نا امید نمیکنم. الان نفس کش طلب میکنم تا یک مسابقه ببینید. کودی با دست باند پیچی شده میاد. پیرس و کارکنان سعی دارند کودی رو منصرف کنند. کودی با براک درگیر میشه و براک او رو میزنه.


وایکینگ رایدرز مقابل الفا اکادمی

ماکسین و والا، هر برای الفا کنار رینگ بودند اما با هم بحثشون شد. حواس الفا اکادمی به اونا بود. ایوار روی طناب رفت تا حرکت مشترک بزنند. اریک گیبل رو بلند کرد اما گیبل کیک زد. سی ام پانک نیوز.  گیبل اجازه حرکت بعدی رو به حریفان نداد و اریک رو رول کرد.

برنده الفا اکادمی


گزارشگر در پشت صحنه، پشت در اتاق کودی هست. کمی بعد کودی، پیرس رو از اتاق بیرون میکنه و میگه راحتم بزار.


تصویر ماهال رو داریم که گروه ایندوس شر رو تحسین میکنه و میگه ما طوفان هستیم



بالور مقابل ناکامورا

ناکامورا وسط مسابقه یه نی به پریست زد تا دخالت نکنه. بعدش با رایت هند و کلوزلاین، پرست رو از نفس انداخت. بالور به ناکا، دراپ کیک زد. بعدش کوپ د گریس رو اجرا کرد و ناکا پین شد.

برنده بالور

 

دویل مقابل راکوییل

دویل رایت هند زد. راکوییل با بیگ بوت بهش جواب داد. راکوییل سنتون رو هم اجرا کرد. او دویل رو بلند کرد و بهش تجادا بمب زد و کاورش کرد.

برنده راکوییل


بعد مسابقه، دویل و گرین به راکوییل حمله کردند که شوتزی به کمک راکوییل اومد


یک داور در پشت صحنه با پیرس هست و پیرس میگه درباره کودی در اخر امشب تصمیم میگیریم. تریش میاد و میگه ایا بهتر نیست که مراسم امضای قرارداد بین من و بکی، غیر حضوری باشه. پیرس میگه امشب خیلی اتفاقها افتاده و نیازی به همچو مراسم غیر حضوری نیست.


امضای قرارداد

بکی میاد و قرارداد رو امضا میکنه و بعدش تریش وارد میشه. تریش میگه من برخلاف تو خونسر و ارام هستم چون خیلی از این مراسمها داشتم. اما تو از صدقه سری من، چند تا از این قراردادها گیرت اومده. میتونی بعدش بری و در یک غذاخوری ایرلندی جشن بگیری.

تریش خودش رو شماره یک میدونه و میگه حالا فکر کن اگر در چمپیونز ببرمت چطور میشه. بعدش باید برگردی به گوشه تاریک خودت. تریش بکی رو دارای نقاط ضعف میدونه. بعدش قرارداد رو امضا میکنه و به بکی میگه این اخرین قراردادی هست که امضا کردی. بکی شروع به حرف زدن میکنه و میگه تو ترسیدی. بکی چند تا تیکه و ناسزا بار تریش میکنه و میگه من مثل تو نیستم. سی ام پانک نیوز. او تریش رو به خاطر اشتباهاتش سرزنش میکنه و میگه در چمپیونز کاری میکنم که صدای سگ بدی.

تریس میز رو سمت بکی هل میده و میره


پیرس در پشت صحنه تلفنی راجب وضعیت کودی با مسئولین مشورت میکنه


شوتزی که بعد مصاف راکوییل به کمک راکوییل رفت تا دویل و گرین کتکش نزنند، در پشت صحنه کنار راکوییل هست. او میگه من به راکوییل کمک کردم چون براش ارزش قائلم. راکوییل میگه انگار یک هم تیمی خوب برای خودم پیدا کردم


دومنیک مقابل اپولو کروز

دومنیک حواس داور رو پرت کرد و ریپلی کروز رو به حاشیه کوبید. کروز بیرون رینگ ولو شد. داور شروع به شمارش کرد. کروز در شماره نه برگشت. دومنیک بهش اسپلش زد و پینش کرد.

برنده دومنیک

گروه امپریوم مقابل زین، اونز و ریدل

اونز به گونتر سوپرکیک زد. ریدل هم گونتر رو هل داد روی میز. زین اون طرف، کایزر رو از رینگ انداخت بیرون. وینسی به زین کلوزلاین زد اما زین با حیلوا کیک جوابش رو داد. اونز بعدش سنتون بمب رو اجرا کرد و گونتر رو کاور کرد.

برنده گروه زین


تریپل اچ پیش کودی میره و میخواد که یک تصمیم منطقی بگیره. کودی هنوز دنبال مسابقه هست. اچ میگه از نظر پزشکی اجازه نداری. وقتی بهت نگاه میکنم، میبینم که از این وضعیت ترسیدی. کودی میگه من نمیترسم. اچ میگه یک پزشک تو رو معاینه میکنه و فقط وقتی او تایید بکنه، تو میتونی در چمپیونز باشی. کودی عصبانی میشه اما اچ سر حرفش هست.

اچ به دوران مصدومیت خودش اشاره میکنه و کودی میگه اره میدونم چقدر سخته اما خیلی بد میشه اگر در چمپیونز نتونم برم توی رینگ. مردم فکر میکنند که عرضه نداشتم. اچ برای دلدادری دستی به شانه او میزنه و میره.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش