آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 14 اوریل 2023
  • بازدید : (732)

Azteca 7 Smackdown 28 De Agosto 2009 (Parte 1) - Vídeo Dailymotion


نتایج کامل اسمکدان 14 اوریل 2023

متن در ادامه مطلب


زین و کوین به رینگ میان. زین میگه که  تنها دو هفته از یکی از تاریخی ترین شب های تمام دوران می گذرد. او به بردشون در رسملنیا اشاره میکنه و میگه بلادلاین انگار ذهنشون درگیر هست که فرصت واکنش به این اتفاق را نداشتند. اونز هم میگه ما قهرمان بلامنازع تگ تیم هستیم. ما برای بردن کمربندها تلاش کردیم و حالا از آنها دفاع خواهیم کرد. او میگه میدونم که اوسوز برای یک مسابقه مجدد سراغمون میان.

سیکوا و اوسوز میان و میگند شما دو هفته قهرمان بودید و ما برای دو سال. پس از تحت فشار بودن چیزی نمیدونند. زین میگه اره شما هر شب مجبور بودید بابت کارتون، به رینز گزارش و جواب بدید. جی به زین هشدار میده که باهاشون کل کل نکنه چون بدون سیکوا هم میتونند روی زین و اونز رو کم کنند و حتی کمربند تیمی رو پس بگیرند. جی میگه هیچ شکافی در بلادلاین وجود نداره. وقتی که ما کمربندها رو بگیریم شما دوباره به هم خیانت میکنید.

زین میگه که ای کاش در هر کاری به اندازه ی دروغ گفتن به خودتون خوب بودید. طوری رفتار نکنید که انگار باخت شما برای رینز تاثیری نداشته. اما میبینم که اماده هستید و بهتره بیایید جلو. بلادلاین میرند رینگ رو محاصره میکنند. ناگهان مت ریدل از یک گوشه، به سولو سیکوآ حمله می کند. هر دو تیم درگیرمیشند. گروه زین برنده درگیر شدند


لس آنجلس نایت در مقابل خاویر وودز

لانایت یک سابمیشن میزنه اما وودز رها میشه. لانایت اعتراض میکنه و وودز از پرت شد حواس او استفاده میکنه و لانایت رو رول میکنه و تمام

برنده: خاویر وودز


گروه امپریوم در پشت صحنه هستند که وودز در حال نواختن ترومبون میاد. کایزر به مزاحم شدن وودز اعتراض میکنه و میخواد درگیر بشه. گونتر جلوی دعوا و میگیره و میگه اگر میخواهید احترام گذاشتن رو به وودز یاد بدی، در رینگ حلش کن. وودز میگه که او برای مدت طولانی قهرمان بوده و حالا او احساس می‌کنه که بیش از حد آماده است تا عنوان خودش رو به دست بیاره.

 

ریدل، زین و اونز در پشت صحنه هستند. زین از ریدل به خاطر کاری که انجام داده تشکر می کنه و به او می گوید که سولو خطرناک است. اونز هم به ریدل می گوید که مراقب باشه. ریدل به آنها می گوید که هر دو درست می گویند. اما او برای امشب آماده است.


دامیان پریست، رئا ریپلی و دومینیک در پشت صحنه هستند. گزارشگر به درگیری زلینا با دومنیک و ریپلی در برنامه قبلی اشاره میکنه. پریست میگه که ری و گروه اسکوبار نباید درگیر کارهای ما میشدند.


روز داوری به رینگ میان. پریست راجب بد بونی حرف میزنه و میگه اگر او می‌خواهد در برنامه بعدی شرکت بکنه حرفی نیست، اما اگر دوباره مزاحم روز داوری بشه همه میدونند که چه اتفاقی می‌افته. سی ام پانک نیوز. او بعدش تصویری از بدبونی نشون میده و ریپلی به بد بونی میخنده و تصویر به صورت اهسته تکرار میشه. گروه اسکوبار میان با روز داوری درگیر مینشد تا بریم سراغ مسابقه بعدی


اسکوبار مقابل پریست

اسکوبار با یک شیرجه انتحاری روی پریست در بیرون رینگ فرود میاد. ریا پای اسکوبار را می گیره. پریست  به رینگ برمیگرده. زلینا به ریپلی حمله میکنه.  پریست، سود اف  هیون رو روی اسکوبار میزنه و کاور میکنه.

برنده: دامیان پریست


بعد مسابقه، روز داوری خواست اسکوبار رو بزنه که ری به کمکش اومد. ری رفت روی دومنیک 619 بزنه که روز داوری، دومنیک رو برداشتند و رفتند

 

بلادلاین در پشت صحنه هستند. هیمن میگه که به تازگی با رومن تماس گرفته است. او می گوید که ریدل فقط سولو را شرمنده نکرد، بلکه تمام خانواده آنها را شرمنده کرد. سیکوا به هیمن قول میده که مشکل رو حل میکنند.


راکوییل رودریگز و لیو مورگان قهرمانان جدید تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای در رینگ حضور دارند. لیو میگه که آنها خوشحال و مفتخر هستند که به کمربند قهرمانان جدید تگ تیم رسیدند. راکوییل میگه که میخواد بابت این پیروزی، از مورگان تشکر بکنه. راکوییل از فداکاری لیو میگه و تشکر میکنه و لیو میگه که  همیشه امده همچو کارهایی هست. سی ام پانک نیوز. سونیا دویل همراه چلسی گرین میاد. سونیا به برد لیو و راکوییل ایراد میگیره و میگه اگر لیتا اونجا بود نمیتونستید ببرید و ما به عنوان یک تیم خوب، در این موقعیتها نادیده گرفته شدیم. چلسی هم حرف او رو نتایید میکنه. چلسی ادام پیرس رو مسئول این موقعیت میدونه. اونا کمی برای هم کور میخونند و قرار میشه که سونیا راجب این وضعیت با پیرس حرف بزنه. لیو و راکوییل میگند شما میخواهید از پیرس مسابقه تیمی بگیرید. بعدش راکوییل و لیو به تیم مقابل حمله کردند و موفق شدند اونا رو وادار به عقب نشینی بکنند.

 

ناکامورا برای مسابقه به رینگ میاد. مدکاپ موس در پشت صحنه ادعا میکنه که ناکامورا برای او حریف بزرگی نیست.


مدکاپ موس مقابل ناکامورا

ناکامورا حریف را روی طناب دوم قرار می ده و با یک جرمن سوپلکس به او ضربه می زند. ناکامورا کینشاسا میزنه و بعدش میره برای پین.

برنده: شینسوکه ناکامورا


بعد مسابقه، مدکاپ خواست ناکامورا رو بزنه اما ناکامورا حواسش  بود و او رو از بیرون کرد.

 

اسکارلت با یک دسته کارت در پشت صحنه است و روی یکی از کارتها، چهره ناکامورا هست.


واکینگ رایدرز در پشت صحنه به ریکوشی و استرومن حمله میکنند


سیکوا مقابل ریدل

قبل از شروع مسابقه، هیمن گفت که یک اعلامیه تاریخی دارد. او میگه با رینز حرف زده. دو هفته بعد از امشب، مسابقه ی تیمی برگزار خواهد شد. او معتقد هست که زین و اونز کمربندها رو در اون مسابقه خواهند باخت. او میگه رینز برای اون اتفاق داره بیصبری میکنه.

مسابقه شروع میشه و حین مسابقه، دوستان هر دو حریف، در بیرون رینگ درگیر میشند. ریدل با یک پرش روی بقیه؛ دعوا رو تموم میکنه. او دوباره بالا میره اما سیکوا یه ضربه بهش میزنه. سیکوا بعدش ساموان اسپایک رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده سیکوا


بلادلاین بعد مسابقه ریدل رو زدند و بعدش اونز و زین خودشو رو به ریدل رسوند تا حالش رو بررسی کنند.


تمام

 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/01/26 و 20:56 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش
    من نمیتونم وارد رزبلاگ بشم ( وارد میشم رمز رو میزنم ولی نمیاره تا بخوام پست بزنم
    چکار کنم

    پاسخ :
    حتما بازم به روز رسانی کردند. ارشیا هم چند روز قبل همین مشکل رو داشت اما دو روز بعدش رفع شد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش