آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
لیست مسابقات احتمالی پی پرویو بکلش 2023

دانلود بکلش 2022 | دبلیو دبلیو ای مدرن


لیست مسابقات احتمالی پی پرویو بکلش 2023

متن در ادامه مطلب


نویسنده: محمدرضا


بدبانی و ری مستریو vsروز داوری
مصاف برای تایتل تیمی راو و اسمکدان
اوسوزvsسمی زین و کوین اونز(قهرمان)

مصاف برای تایتل زنان راو
آسکاvsبیانکا بلیر(قهرمان)

مصاف برای تایتل یونایتد استیس
مت ریدلvsآستین تیوری(قهرمان)

بری وایت vsبابی لشلی

تریش استراتوسvsبکی لینچ

 مصاف برای تایتل بین قاره ای
گانتر vsال ای نایت

کودی رودزvsبراک لزنر(احتمال زیاد)

ریا ریپلیvsشارلوت فلیر
ریمچ رسلمنیا


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/01/28 و 8:09 دقیقه ارسال شده.

    داش راستش ساعت ۸ و نیم اومده بودم سایت باگ بود نیومد من کلا ولش کردم ولی اگه امشب ساعتی رو انتخاب کنی من با کمال میل قبول میکنم

    پاسخ : لطفا در نظر خصوصی در یک پست قدیمی برام اون مطلبی رو که میخواهی بگی بنویس. ممنون

  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/01/26 و 7:43 دقیقه ارسال شده.

    حله

    پاسخ :
    ارشیا من الان انلاین هستم. اما باید برم. ساعت نه ونیم دوباره انلاین میشم
    پاسخ : خوب انگار نیستی داداش
    پیام بزار تا بعدا بحرفیم. بای

  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/01/25 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    اتفاق خاصی نمیوفته باید بزاریم برای سامراسم که پایان قهرمان تیوری و رومن و بیانکا هستش 👌
    راستی مهدی خواستم یه چی بهت بگم ولی بعدا هر جا شد بهت میگم اگه میخای آیدی تل یا روبیکا بهت میدم

    پاسخ : میتونی فردا ساعت هشت و نیم شب، در پشتبانی انلاین پیدام کنی داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش