آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایچ کامل اسمکدان 24 مارس 2023
  • بازدید : (1177)

WWE Debuting New Set At SmackDown


نتایچ کامل اسمکدان 24 مارس 2023

متن در ادامه مطلب


اسمکدان با مرور به بخش زین و اونز شروع میشه.


کایزر مقابل کودی رودز

کایزر یک رول انجام میده اما نتیجه نمیگیره. او کلوزلاین رو امتحان میکنه اما کودی بهش اجازه حرکت رو نمیده. کودی به حریف کودی کاتر میزنه. او بعدش با اجرای کراس رودز میره برای پین

برنده کودی رودز


سیکوا و همین مقابل ورودی میان و هیمن میگه کودی یه عذرخواهی طلبکار هست. هیمن شیوه معرفی کودی توسط مجری رو درست نمیدونه و کودی رو به عنوان حریف رینز و همچنین برنده مسابقه امشب اعلام میکنه. هیمن به مسابقه اخیر سیکوا و رودز اشاره میکنه و میگه حالا که در نبرد در برابر سولو زنده موندی وقتش هست که در اسمکدان اینده با رینز رو در رو بشی.

کودی میگه فکر میکنی خوشحالم که مانع از خونده شدن اهنگم توسط مردم شدی؟ ایا تو میخواهی من مسابقه رو رد بکنم. من الان با امادگی کامل کشتی نمیگیرم اما عملکردم خوب بوده. منتها حس میکنم که رینز اماده نیست. کودی میکروفن رو میندازه و میریم سراغ بخش بعدی.



شارلوت به رینگ میاد. او از اینکه از اعتبار سابق خانواده اش برای کنایه زدن به او استفاده میکنند شاکی هست و میگه این کنایه ها ناشی از ترس هست. منتها اینجا بر اساس ترس ساخته نشده بلکه بر اساس احترام داره کار میکنه. منم از ریپلی نمیترسم. شارلوت میگه در این هفت سال از هر اجری که به طرفم پرت شد برای ساختن خانه ای در اینجا استفاده کردم. شارلوت به میراث خانوادگی خودش افتخار میکنه و با این حرفها بخشش تموم میشه.


زین و اونز در پشت صحنه دارند با هم گپ میزنند.


ری مستریو به رینگ و قبلش با دختر و همسرس در کنار رینگ خوش و بش میکنه


لانایت مقابل ری مستریو

ری یک دراپ کیک میزنه و میره برای 619. لانایت بهش اجازه نمیده. ری دوباره حریف رو هل میده روی طنابها. این بار دومنیک پای ری رو میگیره و مانعش میشه. سی ام پانک نیوز. لانایت هم میاد ری رو رول میکنه.

برنده لانایت


دومنیک بعد مسابقه گفت که حالا چیزی رو که میخوام بهم میدی؟ میخواهی دوباره فرارکنی یا چالش رو میپذیری؟ ری با اشاره انگشت به دومنیک میگه که بس کنه و بعدش میره.


دومینیک به پدرش می‌گه که مثل همیشه فرار میکنی. دومینیک از مادرش می پرسهد که ازدواج با چنین بازنده رقت انگیزی چگونه است. این ترسو نمی تونه در مقابل پسر خودش بایستد. دومینیک به کنار رینگ می رود و به مادر و خواهرش نزدیک می شود. او میگه آیا مادرش می‌دانست که با یک مرده ازدواج کرده است؟ او هر شب آنجا می نشست در حالی که پدرش او را ترک می کرد. این او را به یک مادر مرده تبدیل می کند. خواهرش دومنیک به او چشم غره میره. دومینیک او را احمق خطاب می کنه. مادر دومنیک، میکروفون را از دستانش می‌گیرد، اما دومنیک آن را پس می‌گیرد و  فریاد می‌زند که «خفه شو».

 

مورگان و راکوییل برای دیدن مسابقه بعدی به کنار رینگ میان


شوتزی و ناتالیا مقابل ایکسیا لی و اونز

شوتزی یک سوساید داو روی اوانز میزنه. بعدش ناتالی و شوتزی به صورت مشترک حرکت هرت استک رو روی لی میزنند. ناتالی بعدش شارپ شاتر رو اجرا میکنه و لی تسلیم میشه.

برنده شوتزی و ناتالیا


بیزلر و روندا روزی به سالن میان و میگند خیلیها از ما شاکی هستند چون ما زدیم اونا رو ناکار کردیم. روندا میگه بهتره تغیر روش بدیم چون اینطوری احترامی به دست نیاوردیم. بیزلر میگه ما در رسملنیا مسابقه داریم و بقیه رو اونجا میبینیم.


مکینتایر به رینگ میاد


تصویر ری رو داریم که به خاطر مشاجره دومنیک با مادرش، رفته و به دومنیک مشت زده

 

پیرس میاد و مراسم امضای قرارداد رو اعلام میکنه.

شیمس با ریج هالند و بوچ روی صحنه میاد. او میگه همه تعجب می کنند که چرا او اینقدر از درو مکینتایر عصبانی است. تصور کنید 15 سال برای رسیدن به یک هدف خاص کار کنید. سپس تصور کنید که به بهترین دوست خود آن هدف خاص را بگویید و او سعی کند آن را از شما بدزدد. این دوستی است که شما کارهای زیادی برای او انجام دادید. سی ام پانک نیوز. حالا تصور کنید که فرصتی برای شکست دادن آن شخص در بزرگ‌ترین برنامه وجود دارد.

 

درو مک اینتایر به شیمس میگه که این شرم‌آور است که شیمس به این کار ادامه می‌دهد. انگار  شیمس نمی توانه که مشکل شخصی و کاری را از هم تشخیص بده. من شکستت دادم و می دونم که می تونم گانتر را شکست بدهم. تاریخ نشان داده که شیمس نمی توانه.

پیرس میگه شما یک هفته بعد میتونید مبارزه کنید اما الان فقط امضا لازم داریم. شیمس و درو امضا میکنند.

گانتر به رینگ میاد و می‌خواهد که این مسابقه را توضیح بده. او میگه این دو می‌تونند همدیگر را پین کنند و من شکست بخورم. پیرس میگه اگر نمیخواهی پس بکش. گونتر با عصبانیت امضا می کنه. گونتر میگه هر کاری که برای حفظ کمربندش در رسلمنیا انجام میده.  من درو مک اینتایر، شیمس و حتی برولینگ بروتز را شکست میدم. ناگهان بوچ به گانتر حمله می‌کنه. گونتر از پیرس می‌خواهد که مسابقه ای با بوچ براش بزاره.

گانتر مقابل بوچ

گروه شیمس و درو کنار رینگ شاهد مسابقه بودند. وسطمسابقه، مکینتایرو شمیس د رکنار رینگ درگیر دندو هلند هم قاطی اونا شد. درون رینپ همکانتر به بوچ کلوزلاین زد. او با اجرای لست سموفونی رفت برای کاور

برنده گونتر

 

درو شیمس هر کدام بعد مسابقه یک ضربه به گانتر زدند و بعدش به هم خیره شدند


تیم استریت پروفتیز از اینکه در مسابقه تیمی در رسملنیا ممکنه باشند هیجان زده هستند. استرومن و ریکوشی میان و سر این موضوع باهاشون کل کل میکنند


 اونز به رینگ میاد. او به مردم خوشامد میگه و زین رو به عنوان مهمانش معرفی میکنه. زین میاد و تشویق میشه. اونز می پرسد که آیا خوب معرفی ات کردم. زین میگه که او یک معرفی بزرگ نمیخواست. اونز میگه که جمعیت عاشق زین هستند. زین می پرسه آیا می توانیم در مورد رسلمنیا صحبت کنیم؟ زین می‌خواهد رومن رینز و بلادلاین را از بین ببرهد. زین می پرسد که آیا اونز متوجه می شود که در آستانه انجام چه کاری هستند؟ آنها با هم در مونترال از هیچ شروع کردند و در آستانه کسب قهرمانی تیمی در رسلمنیا هستند. این فقط یک رسلمنیا نیست. این رسلمنیا امسال احساس متفاوتی دارد. اونز میگه بله، این رسلمنیا متفاوت است. به همین دلیل من چیزی برای زین دارم. مدتی قبل تو ازگرفتن پیراهن بلادلانی خوشت اومد و حالا من پیراهنی برای تیم خودمون دارم. اونز از پیراهن تیمی خودشون رونمایی میکنه. زین خوشش میاد. زین پیراهن رو میپوسه و مردم براشون شعار میدند.

زین و کوین همدیگه رو بغل میکنند اما اوسوز یهو میان اونا رو میزنند. درگیری مدتی ادامه دار و اخرش اونز با صندلی میاد روی اوسوز رو کم میکنه.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش