آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 17 مارس 2023
  • بازدید : (711)

WWE SmackDown - Wikipedia

نتایج کامل اسمکدان 17 مارس 2023

متن در ادامه مطلب


کودی به رینگ میاد و میگه میخواهید موضوع صحبت چی باشه؟ او میگه من احترام زیادی برای رینز قایل هستم. منتظرم در راو ببینمش و در رسلمنیا شکستش بدم. او بعدش اونز رو به رینگ دعوت میکنه. اونز میاد و چندان مشتاق صحبت نیست. کودی میگه باید راجب زین حرف بزنیم.

خود زین هم وارد سالن میشه. کودی به دوران اشنایی با اونز اشاره میکنه. او میخوادکه متحد بشند. کوین میگه ایا حرفهایی که زین گفته بود رو شنیدی. زین میگه من مایلم حرفهای تو رو بشنوم اونز. ما چندین بار راهمون جدا شد اما دوباره دوست شدیم. منتها این بار نشد. میخوام دلیلش رو بگی. اگه لازمه من رو بزن تا عقده ات برطرف بشه و دوبار رفیق شیم. کوین مایل نیست و میخواد بره. کودی او رو تشویق به اشتی میکنه و میگه این چیزی هست که مردم میخوان. زین هم برای اشتی کردن دلیل میتراشه و میگه لازم نیست رفیق جون جونی بشیم و کافیه برای شکست دادن بلادلاین همکاری کنیم. اونز بازم رد میکنه و از کودی بابت تلاشش تشکر میکنه. او میره.


در پارکینگ اونز داره سوار ماشینش میشه. زین میاد میگه حتی اگر نخواهی با من حرف بزنی من لازمه یک چیز رو بهت بگم. من دوستت دارم.

کوین چیزی نمیگه. او سوار میشه و میره.


ریپلی و دومنیک مقابل اسکوبار و زلینا

زلینا روی ریپلی کراس بادی میزنه. بعدش نی رو اجرا میکنه. زلینا با کمک طناب، یک هوریکانرانا روی دومنیک میزنه. ریپلی به زلینا ریپتاید میزنه و کاورش میکنه.

برنده ریپلی و دومنیک


دومنیک بعد از مسابقه، هال اف فیم شدم ری مستریو رو مسخره میکنه. او پدرش رو به خاطر تنها گذاشتن خانواده بازم سرزنش میکنه .

ری مستریو در پشت صحنه هست. او به رینگ میاد. دومنیک میگه پس بالاخره بعد از شبها اومدی. ری از ریپلی میخواد که تنهاشون بزاره تا پدر و پسر حرف بزنند. ریپلی میره.

دومنیک میگه حالا با هم توی رینگ هستیم. زمانی که بهت نیاز داشتم کجا بودی؟ سی ام پانک نیوز. دومنیک همچانن داره او رو سرزنش میکنه اما ری حرفش رو قطع میکنه. ری میگه بله من بهترین بابای دنیا نبودم. در مراسمهای مهم کنارت نبودم اما دوستت دارم. تلاش من برای ساختن یک زندگی بهتر برای شما بود. تمام اون امکانات خوبی که داشتی من فراهم کردم. اگر تلاش نمیکردم اسممون نابود میشد. من حالا هال اف فیم هستم و چیزی بهتر از بودن تو در کنارم در صحنه اون برنامه نیست. اگر یک بچه مثل تو من رو برای مسابقه به چالش میکشید، من حتما کنارش میزدم. اما تو پسرم هستی. مبارزه با تو برام راحت نیست. من هرگز با تو مبارزه نمیکنم. دومنیک میگه داری از پسرت فرار میکنی. او پدرش را یک ترسو خطاب میکنه.


راکوییل و مورگان مقابل تگان نوکس و امما

امما به طرف راکوییل حمله میکنه. راکوییل رد میده و به امما تجادا بمب میزنه. مورگان تگ مییره و به امما ابلیویون میزنه. او امما رو پین میکنه.

برند راکوییل و مورگان


شارلوت توی رینگ هست و میگه برخی چیزها عوض شدند و بعضی چیزها نه. وقتی بچه بودم فلیر یک قهرمان بود و رودز یک چلنجر. الان هم اونجوری هست. دارم به هفتمین رسملنیای دوران فعالیتم میرم و همیشه یک ستاره بودم. بدون فهرمان بودن ستاره نمیشم. برای ستاره بودن باید شکستش بدم. ریپلی سه سال قبل مقابلم ناکام بود. او باید بدونه که خیلی چیزا عوض شده.

ریپلی همرا دومنیک میاد و میگه تو حق داری. من تو رو انتخاب کردم نه بیانکا رو. برای انتخابم دلیل داشتم. من کسی هستم که وقتی به پشت صحنه میرم همه از من میترسند. من خطرناکم و همه از من میترسند به جز تو. ریپلی به افتخارات شارلوت اشاره میکنه و میگه منتها در رسملنیا من ستاره و قهرمان میشم و تو میفهمی که باید از من بترسی. دومنیک برد ریپلی رو قطعی میدونه. شارلوت میخواد او رو بزنه اما ریپلی با شارلوت درگیر میشه. دعوا ادامه داره تا اینکه مامورا میان سواشون میکنند.


زین در پشت صحنه میگه که شبهای بدی داشته. مثلا اونز که مثل برادرش بود او رو ول کرد و رفت. جی هم او رو قبلا زده. زین میگه اماده اتفاقات بد بعدی هستم.


لانایت مقابل وودز

لانایت نک بروکر اجرا میکنه. او صورت حریف رو به کف رینگ میکوبه. بعد میره برای پین اما موفق نمیشه. لانایت میخواد سوپلکس بزنه اما وودز او رو رول میکنه و تمام

برنده وودز


لانایت پیش ری مسترو میره و میگه بزار برم حساب دومنیک رو برسم. ری به لانایت یه ضربه میزنه تا مخالف بودنش رو نشون بده.


مکینتایر مقابل شیمس

مکینتایر گلاسکو کیس میزنه. شیمس با هدبات جواب میده. اونا به همدیگه بوت میزنند. در این لحظه گانتر و گروهش میان. گانتر میگه بالاخره کدومتون برنده شدید. مکینتایر و شیمس بلند میشند اما گروه گانتر اونا رو میزنند

برنده بدون نتیجه


بعد از مسابقه، گروه گانتر شیمس و مکینتایر رو زدند

تصویر پیرس رو در صفحه سالن داریم. او میگه گانتر در رسلمنیا مقابل مکینتایر و شیمس مسابقه سه طرفه سرکمربندش خواهد داشت


جی اوسو درون رینگ هست که زین میاد. زین میگه تو خواسته بودی که بیام. سی ام پانک نیوز. میخواهی چیکارکنی. جی میگه من از تو خوشم نمی اومد. بهت اعتماد نداشم. نمیخواستم در گروه باشی. منتها همه دوستت داشتند به جز من. همیشه دفاع از گروه رو ظیفه خودم دونستم. منتها تو به ما خاینت کردی. تو همیشه عضو ناتنی گروه بودی. حالا یک راه داری. زین میگه من از روز خاصی فقط یک را حل داشتم. من گروه شما رو دوست داشتم اما مجبور بودم همیشه ثابتش بکنم. تو هم فقط از دست خودت عصبانی هستی. تو از خیانتم ناراحت نستی. ناراحتی هستی که چرا خودت رینز رو نزدی. جی به زین حمله میکنه اما زین رد میده. جیمی به کمک جی میاد. زین از پس او هم برمیاد. جی با پله فلزی به زین حمله میکنه . اونز به کمک زین میاد. اونز اوسوز رو شل و پل میکنه و بعدش زین رو بغل میکنه.

کودی در پشت صحنه با دیدن این صحنه لبخند میزنه.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش