آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
بررسی

تصویر اصلی را ببینید


اینطور که معلومه یه نفر داره در بخش انجمن خرابکاری میکنه. توی همین پست میخوام نظر همه رو در این مورد بخونم. یک بار برای همیشه اون نویسنده ی جاسوس رو اخراج میکنم. واقعا مسخره هست که توی یک سایت که فقط برای تفریح سالم مردم ایجادکردیم، یه نفر بیاد کولی بازی در بیاره. خنگ خدا قراره چی گیرت بیاد؟


بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین ونوم گفته: حسین ونوم می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/28 و 16:06 دقیقه ارسال شده.

    یادش به خیر
    یه زمان همه فروختنمون به کسی که تالار گفتگو رو پاک کرد و پای من گذاشت

  • ممدیستریو گفته: ممدیستریو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/27 و 15:47 دقیقه ارسال شده.

    ن باو من چطور امکانات بدم بهش
    خودت داده بودی
    یه سال پیش
    کارش خوب نبود بعد ماهم برکنارش کردیم اونم از رو حسادت و عصبانیت داره اینکارا رو میکنه

    پاسخ : بله یادم اومد. باشه من امکانات رو ازش گرفتم . حله

  • سینا نصیری گفته: سینا نصیری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/26 و 21:24 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی خوبی. من خودم برگشتم سر انجمن. شب تو پشتیبانی باش باهات کار دارم

    پاسخ : سلام
    فعلا لینک پشتبانی رو گم کردم. همینجا بنویس داداش
    پاسخ : الان در پشتبانی هستم

  • ممد گفته: ممد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/26 و 17:20 دقیقه ارسال شده.

    سلام داش
    ممدیستریو هستم
    دو نکته
    نکته اولی اینکه شرمنده من خیلی کم پست میزنم. چون این روزا درگیر درسامم که برای بعد عید راحت باشم. سعی میکنم وقتی وقت گیر اوردم پست بزنم ( البته هرموقع خبر دستم میرسه یاشار زودی میزنش دمش گرم )
    نکته دومی این فرد همون مهدی میستریو هستش. مدیر و نویسنده سابق انجمن

    پاسخ : سلام داداش. عیب نداره. اخر سالی همه ما سرمون شلوغ هست
    خوب تو به مستریو امکانات دادی یا خودش قبلا عضو بود و امکانات داشت در انجمن؟

  • مختار لزنر گفته: مختار لزنر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/25 و 23:43 دقیقه ارسال شده.

    داداش ما تعداد نویسنده هامون تو سایت زیاد نیستن همشون رو هم ما خوب می‌شناسیم حالا کی داره اینکار رو میکنه واقعا عجیبه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش