آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
مهلت اخر به کپی کار


اخیرا یک نفر با کپی کردن مطالب سایت ما دنبال دردس بود.

متن در ادامه مطلب


من مدیر سایت هستم. اخیرا یک نفر با کپی کردن مطالب سایت ما دنبال دردسر برای خودش بود.

من بر اساس تجربه، گذاشتم تا او به اندازه کافی مدرک دستم بده. اولین نفر هم نیست که این اشتباه بزرگ رو کرده. از تمامی کامنتهاش  و مطالب کپی شده اسکرین شات گرفته شده. طرف نمیدونه که رزبلاگ ای پی دقیق و شهر محل زندگی او رو برای من نشون میده. 

این مدارک رو برای پلیس فتا ارسال میکنم. تا اخرشم هم پای پرونده جزایی طرف در دادسرا هستم. اگر شک داری از خودت بپرس چرا کسی جرات کپی کردن از پانک نیوز رو نداشته. همچنین سرنوشت کسانی که قبلا سعی کردند از سایت ما کپی کنند ثبت شده. موضوع به خودت محدود نمیشه. ای پی توسط فتا تا در خانه ات پیگیری و پای پدرت هم به پرونده باز میشه. 

موفق باشی


بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Abolfazl گفته: Abolfazl می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/03 و 23:48 دقیقه ارسال شده.

    حالا طرف بدبخت کیه؟😁

  • رینز گفته: رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/02 و 18:35 دقیقه ارسال شده.

    واقعا سایت عالی دارید که دارن ازتون کپی میکنند

  • مانی گفته: مانی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/02 و 1:45 دقیقه ارسال شده.

    واقعا برای کسایی که اسکی میرن متاسفم شما زحمت میکشید ولی اونا لاشخوری میکنن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش