آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
جان سینا مقابل آستین تیوری یک مسابقه با چند معما
  • بازدید : (691)


جان سینا مقابل آستین تیوری 

یک مسابقه با چند معما 


متن در ادامه مطلب


 لطفا یکی نتایج ان ایکس تی رو بفرسته ممنون میشم.


خب این روزا که اعلام شده جان سینا در رسلمانیا هالیوود یا همون رسلمانیا ۳۹ حضور دارد.حالا قطعا ما در این رویداد به احتمال ۹۹ درصد شاهد تقابل آستین تئوری و جان سینا خواهیم بود.چند روز پیش یک سوتی در اومد اونم لو رفتن اینکه تیوری مچ حذفی چمبر رو می بره (زیاد پیگری نمی کنیم چون قبلا پست زده شده،)


پس قطعا مچ سر کمربند یونایتد استیس هست پس اینجا یک سوال خیلی بزرگ مطرح میشه خب قطعا باید جان سینا برنده این مچ باشه چون سینا بعد از سه سال دوباره در رسلمانیا حضور دارد و کمپانی باید از افتضاح که در آخرین مچ جان سینا در رسلمانیا انجام داد یعنی مقابل بری وایت رو باید درست کنه.


اما اگر سینا برنده بشه و  صاحب تایتل باشه باید به صورت فول تایم در شو ها حضور پیدا کنه اما جان سینا در مصاحبه گفت که من در سال ۲۰۲۳ به صورت کاملا فول تایم نیستم اما من رو در بیشتر Ppv ها خواهید دید پس این حرف نشون میده که تیوری اصلا با سینا مچ نمی ده یا کمربندش رو قبل از رسلمانیا از دست میده 


حالا نظر شما چیه؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/27 و 0:54 دقیقه ارسال شده.

    خودم پاک کردم ولی دقت کردی باگ پیدا کرده کمی سایت رفته رو مخ

    پاسخ : اوکی،
    بخاطر ارتقای سیستم رزبلاگ هست.

  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/26 و 20:27 دقیقه ارسال شده.

    یاشار میتونی این پسته من رو پاک بزنی؟

    پاسخ : آره فقط رمزت رو بگو برات پاک کنم هر کدوم رو می خوای.

  • رینز  گفته: رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/26 و 14:04 دقیقه ارسال شده.

    اگه تئوری برد چی؟

    پاسخ : اگر مچ به طور رسمی ثبت بشه احتمال برد تیوری 0% هستش.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش