آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
تحلیل رویال رامبل مردان 2023: نمایشی خاطره‌انگیز
  • بازدید : (328)
تحلیل رویال رامبل مردان 2023: نمایشی خاطره‌انگیز

تحلیل رویال رامبل مردان 2023: نمایشی خاطره‌انگیز

متن در ادامه مطلب



صنعت پرو رسلینگ در این سالیان دراز بارها شاهد شگفتی های زیادی بوده و یکی از اون ها مسابقه رویال رامبل هست و نوع آن مسابقه.

همیشه فصل رسلمنیا از رویال رامبل شروع میشود و ما منتظر هستیم تا ببینیم که چه کسی برنده رامبل می‌شود تا به مین اونت رسلمنیا برود و سر کمربند جهانی مسابقه دهد.

ولی امسال ما شاهد این بودیم در مسابقه‌ای جذاب و نفس‌گیر کودی رز موفق شد با حذف کردن گونتر برنده رامبل شود تا فرصت قهرمانی جهان را در رسلمنیا به دست بیاورد.

ولی حال من میخوام تمامی اتفاقات رویال رامبل مردان امسال رو مورد بازبینی قرار بدم تا ببینیم واقعا این رامبل جز بهترین رامبل های تاریخ بوده یا نه.


برای این که رامبل خوبی را داشته باشیم نکات زیادی وجود دارد ولی سه تا از مهمترین نکات داشتن سوپرایز و داشتن لحظات خوب و همچنین زیبا بودن مسابقه در تمامی دقایق هست.

در رامبل مردان ما دو تا از این سه را داشتیم و فقط سوپرایز ها بودند که زیادی هیجان آور نبودند.

برای مثال بازگشت لوگان پاول اصلا جذاب نبود و در ادامه آمدن بوکرتی و حذف شدن او در کمتر از یک دقیقه باعث ناراحتی من شد.

ترپیل اچ برای این که رامبل مردان حوصله سر بر نباشد از دو راهکار مهم استفاده کرد: 1_ چینش کشتی گیران بر حسب فیودی که با هم دارند و 2_ حذف کردن کشتی گیران در موقع مناسب البته برای اکثر کشتی گیر ها خوب بود ولی بعضی وقت ها خوب نبود مانند حذف براک لزنر توسط بابی لشلی در کمتر از ۳ دقیقه در حالی که ما می‌توانستیم دقایق بیشتری از درگیری آنها را تماشا کنیم.

البته این رو باید گفت که از تمامی امکانات کشتی گیران در این رامبل استفاده نشد و ما ما می‌توانستیم شاهد حرکات بیشتری از فین بالور و دامیان پریست و برون استرومن و.... باشیم.

اما حالا بخوایم در مورد ترتیب بندی ورود کشتی گیران صحبت کنم باید بگم که باز هم ترپیل اچ نسبتا خوب کار کرد ولی در اواخر مسابقه و با ورود کودی رز به عنوان نفر آخر باعث شد که ما بفهمیم که کودی برنده رامبل میشه.

ولی باز ترپیل اچ با بوک نبردی نفس‌گیر در میان گونتر و کودی باعث شد شاهد لحظات خوبی باشیم و کودی به صورت جذابی برنده رامبل بشه تا این که به صورت ساده برنده رامبل بشه.

در بخش بعدی باید گفت که عملکرد ریکوشی و گونتر و ست رالینز و کودی و همچنین شیمس و مکینتایر در مسابقه عالی بود و شاهد صحنه های قشنگی از این افراد بودیم.

اگر مسابقه را به بخش های مختلف تقسیم کنم و اگر بخوام بگم که کدام بخش جذاب تر و قشنگ بود قطعا میگم تمامی مسابقه چرا که اصلا احساس نمیکردم که لحظه ای مسابقه رو به افول رفته باشه و این همان چیزی هست که یک رامبل باید داشته باشه و اون این هست که در تمامی لحظات باید سرگرم کننده باشد.

باید گفت که قطعا این رامبل رو باید دید چرا که تریپل اچ تمامی کارهایی را که بالاتر گفتم انجام داد تا یک رامبل کامل را شاهد باشیم ولی در بعضی نکات اشتباهاتی انجام داد مانند ترتیب بندی ورود کشتی گیران که فقط مواردی بدین شکل بود ولی در کل ترتیب بندی خوبی دیدیم و همچنین نبود سوپرایز خوبی که ما را به هیجان بیاورد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش