آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
رابطه کاریه ترپیل اچ و ریکوشی
  • بازدید : (425)

رابطه کاریه ترپیل اچ و ریکوشی 

متن در ادامه مطلب 

یریکیشی  اخیراً با مصاحبه کرده  در مورد طیف گسترده ای از موضوعات قبل از رویال رامبل ۲۰۲۲ صحبت کرده است. در طول آن، قهرمان سابق بین قاره ای در مورد رابطه خود با تریپل اچ صحبت کرد: ریکوشت گفت: «من فکر می‌کنم حتی از روزهای «NXT» و احتمالاً قبل از آن، تریپل اچ همیشه یکی از طرفداران من بوده است. او کاری را که من انجام می دهم دوست دارد و از آن قدردانی می کند. نه تنها این، بلکه او این سبک را نیز دوست دارد، و شاید برای او به طور خاص، آن را بیشتر دوست داشته باشد. در هر صورت، رابطه [ما] از روز اول بسیار خوب بوده است. ما همیشه تا آنجایی که ارتباط برقرار می‌کند بسیار باز بوده‌ایم، و اگر ایده یا چیزی داشته باشم، می‌توانم در مورد آن با او صحبت کنم.))
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیرمحمد ۳ گفته: امیرمحمد ۳ می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/05 و 17:17 دقیقه ارسال شده.

    زیباست که بعد از این همه سال پانک نیوز همچنان سرپا و فعاله
    زمان ما شایان نویسنده اصلی سایت بود اگه اشتباه نکنم و حافظم درست یاری کنه
    چه مسابقات استوری لاین نویسی که نداشتیم
    امیدوارم موفق باشید🌹

    پاسخ : سلام داداش. خوش اومدی. خوبه که بروبچ قدیمی از این سایت یاد میکنند. امیدوارم همه موفق باشید
    پاسخ : ممنون ما خوشحالیم شما بعد این همه سال هنوز ما را دنبال میکنید ایشالله ماهم پیشرفت میکنیم فعلا درگیره درس هستیم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش