آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل و بررسی شو دینامیت 12 ژانویه
  • بازدید : (165)
نتایج کامل و بررسی شو دینامیت 12 ژانویه

نتایج کامل و بررسی شو دینامیت 12 ژانویه

متن در ادامه مطلب



1_پیج ماکسلی را با یک لاریات و یک باک شات لاریات کاور کرد و پیروز شد. پس از پایان مسابقه، پزشک AEW ماکسلی را در رینگ چک کرد. به نظر می رسید که ماکسلی اصلا حواسش نبود.

بررسی مسابقه:

یک شروع عالی برای شو دینامیت را دیدیم که هر دقیقه اش دیدنی بود. مسابقه حرکات مختلف مانند جرمن سوبلکس و پاول درایور و سوپر سوپلکس را دیدیم که بدون حتی یک اشتباه به تمیزی اجرا شدن.

ماکسلی در این مسابقه از فینیشر خودش یعنی فیوچر شات دیدیتی استفاده کرد ولی پیج کیک اوت کرد که واقعا آن لحظه باعث شد مسابقه چند برابر بهتر بشه. در دو دقیقه پایانی ما می‌دیدیم دکه هر دو البو هایی را به هم میزنن و در بعضی مواقع هم به همدیگر هد میزدند که فکر کنم در آن موقع سر ماکسلی خون اومد. بعد از اجرا این حرکات پیج یک کلوزلاین سنگین به‌ جان زد و بعد از آن فینیشر خودش یعنی باک شات لاریات را روی ماکسلی اجرا کرد و او را پین کرد و برنده مسابقه شد.

زمان مسابقه خوب بود و هر دو کشتی گیر توانستند با آرامش کشتی بگیرند.

با این اوصاف فکر کنم درگیری هنگمن پیج و ماکسلی ادامه دار باشه و باز هم با هم مسابقه بدن.

من که واقعا دوست دارم درگیری آنها طولانی باشه و جذاب چون که اون ها میتوانند یک سه گانه خوب خلق کنند.

نمره مسابقه= 4 از 5 


2_  آدام کول بازمی گردد


  تونی شیوانی در رینگ حضور دارد و آدام کول را معرفی کرد. او با تشویق شدید به داخل رینگ آمد. او سپس همه را با استوری تایم آدام کول بای بای آشنا کرد. او گفت که خبرهای خوب و بد دارد. کول گفت که او همیشه می خواست یک کشتی گیر حرفه ای باشد و این کار را در AEW انجام می دهد. کول گفت که مصدوم شدن باعث شد بفهمد که چقدر دلش برای پرو رسلینگ تنگ شده او ادامه داد و در مورد مسائلی که در چند ماه گذشته داشت صحبت کرد و به حمایت هوادارانی که از او داشته اشاره کرد و گفت که این برای او ارزش جهانی داشته است. او از هواداران تشکر کرد. کول سپس گفت که خبر بد برای رختکن AEW است، زیرا آدام کول بازگشته و جایی نمی رود. او گفت که هنوز تمام نشده است و تا زمانی که بهترین در AEW نشود متوقف نخواهد شد. او در پایان گفت که یک آدام کول جدید امشب متولد شده است و یک روز او در بالای کوه خواهد بود.

بررسی صحبت های آدام کول: 

ما دیدیم که کول بعد از ۶ ماه برگشت و از شر مصدومیت خلاص شد. از هواداران بخاطر حمایت هاشون از او تشکر کرد و گفتش که یک روز به بالای قله میرسه.

آدام کول قبل از مصدومیت از یانگ باکس جدا شد و با اون ها درگیری داشت که یکجور میتوان گفت که کول شاید درگیری با آنها را ادامه بده یعنی ما در آینده شاهد مسابقه آندسپویتد ارا و د الیت باشیم بر سر کمربند های تریوس تگ تیم که واقعا مسابقه جذابی میشه.

همچنین شاید ما او را در رینگ با شخصیت فیس و یا همون محبوب ببینیم چرا که از هوادار ها خیلی تشکر کرد.



3_جنگل بوی و هوک قهرمان FTW بر بیگ بیل و لی موریارتی پیروز شدند.

جنگل بوی با سابمیشن اس تی آف روی لی موریارتی باعث شد که او تپ اوت کند و جنگل بوی و هوک پیروز بشوند.

بررسی مسابقه: 

یک مسابقه متوسط رو به ضعیف را دیدیم که فقط برای پر کردن وقت شو بود و نه چیز دیگر.

ولی عملکرد هوک در مسابقه خیلی خوب بود و ما دیدیم در زدن سابمیشن های مختلف و قفل کردن های مختلف ماهر هست.

نمره مسابقه= 2 از 5 


  مصاحبه ای پشت صحنه بود که در آن رنه یانگ با دانهاوزن، اورنج کسیدی و برنده جدید گلدن گلوب پل والتر هاوزر صحبت کرد که جایزه خود را با او داشت و گفت که این جمعه در Rampage آن را به نمایش خواهد گذاشت. هاوزن سپس از کسیدی پرسید که آیا همه چیز با بهترین دوستان خوب است یا نه و کیسی گفت بله، همانطور که ترنت و چاک تیلور وارد شدند و هر دو موافقت کردند.


  رنه یانگ در پشت صحنه درب رختکن The Elite درب رختکن بود و گفت که از سال 1988 تا کنون این بهترین هفت گانه ای بود که دیدیم. 


4_کونوسوکه تاکشیتا قبل از مسابقه بعدی وارد میدان شد. سپس موسیقی ورود MJF به صدا درآمد و او وارد رینگ شد. MJF کونوسوکه تاکشیتا را Take-A-Shit-A صدا زد ، اما MJF گقت که تاکشیتا باید برایان دنیلسون رو امشب شکست بده. تاکشیتا به MJF گفت که زیاده روی نکن وگرنه .... را میبوسد و سپس او را هل داد و از او خواست که رینگ را ترک کند. MJF سپس گفت که مردم فکر می کنند او نمی تواند 60 دقیقه با دنیلسون دوام بیاورد. سپس گفت برو از مادرانشان بپرس و از دوست دخترانشان بپرس چقدر می تواند دوام بیاورد. اما بر خلاف دنیلسون، او تماماً به دنبال شانه زدن به تشک و کوبیدن موش است. MJF سپس Ken Jeong را صدا کرد و به The Hangover اشاره کرد و سپس به کمدی ناموفق خود دکتر Ken اشاره کرد که شش سال پیش ساخته شد. MJF سپس فردی پرینز جونیور را صدا کرد. MJF به او گفت که از زمانی که در سال 1996 به دنیا آمده است، او همه چیز را به یاد نمی آورد و فردی را اسکوبی-دوبی-دوچبگ نامید. MJF در پایان گفت که مسابقه مرد آهنی برگزار نخواهد شد. موسیقی برایان دانیلسون ضربه خورد و او به رینگ آمد، در حالی که MJF از رینگ بیرون رفت و از دست دنیلسون فرار کرد.


5_برایان دانیلسون کونوسوکه تاکشیتا را شکست داد


 دانیلسون ضربات زیادی را به صورت تاکشیتا زد و به او سابمیشن ریگال استرچ زد و تاکشیتا بیهوش شد و دنیلسون برنده مسابقه شد.

بررسی مسابقه: 

یک مسابقه فنی را مشاهده کردیم که هر دقیقه قشنگ تر میشد و اصلا مسابقه کسل کننده نبود.

برایان دنیلسون چندین بار تا برنده شدن مسابقه رفت ولی با مقاومت تاکشیتا رو به رو میشد و نمیتوانست او را تسلیم کند. همچنین تاکشیتا هم ۲ بار می‌توانست دنیلسون را شکست بدهد ولی دنیلسون با کیک اوت های سر موقع باعث شد که مسابقه ادامه پیدا کنه.

دنیلسون چندین سابمیشن را اجرا کرد که یکی از یکی عجیب تر بود این که دنیلسون روی زدن سابمیشن و مسابقه فنی و تکنیکال استعداد داره کاملا معلومه و او هر روز داره پیشرفت میکنه و اصلا هیچ افتی در او قابل مشاهده نیست. 

عملکرد تاکشیتا هم خوب بود و با زدن سوبلکس و جرمن سوبلکس چندین بار هواداران را وجد آورد.

نمره مسابقه= 4/25 از 5 


 رنه یانگ با جویس رابینسون پشت صحنه بود. او از او پرسید که می‌خواهد در AEW چه کاری انجام دهد. رابینسون به رنه گفت که او در AEW است تا نامش سر زبون ها باشد. او سپس داربی آلین را برای قهرمانی TNT این جمعه شب در Rampage چلنج کرد.


6_جیمی هایتر قهرمان جهان زنان AEW و دکتر بریت بیکر سارایا و تونی استورم را شکست دادند.

بریت بیکر از پشت با چوبی که شیدا وسط رینگ فرستاده بود تونی استروم را زد و بعد از آن جیمی هیتر فینیشرش که کلوزلاین هست را به استروم زد و او را کاور کرد و همراه با بریت بیکر برنده مسابقه شدند.

بررسی مسابقه:

یک مسابقه خوب را در بخش زنان دیدیم که واقعا سرگرم کننده بود و به هیچ وجه حتی یک ثانیه اش هم ضعیف یا قابل ندیدن نبود. 

هر ۴ کشتی گیر عالی بودن ولی سارایا و جیمی هیتر فوق‌العاده بودند و چندین بار با حرکات مختلف مسابقه را زنده نگه داشتند.

پایان مسابقه هم طوری بود که میشود درگیری آنها را ادامه داد و مسابقات زیباتری از آنها دید.

نمره مسابقه= 3/25 از 5 


7_گروه کریس جریکو وارد رینگ شدند


 J.A.S. همه با ژاکت های طلایی مشابه جریکو به رینگ آمدن و جریکو گفت این هفته بزرگی برای J.A.S بود. او به حضور در نبرد PWG لس آنجلس اشاره جریکو سپس گفت که تای و آنا در دعوای خیابانی خود پیروز شدند و اکشن آندرتی را به لیگ‌های کوچک بازگرداندند و سپس ریکی استارکس را شکست دادند.

 ریکی استارکس و اکشن آندرتی حرف JAS را از صحنه قطع کردند. استارکس گفت که آنها هنوز ایستاده اند، در حالی که جریکو سپس حرفش را قطع کرد و آندرتی را با الیور یتیم کوچک مقایسه کرد. سپس آندرتی حرف جریکو را قطع کرد و به او گفت که ساکت شود وگرنه چوب بیسبال خود را به سمت ... می اندازد. آندرتی سپس گفت که چرا گوارا نمی تواند همسرش را کنترل کند، حتی دست های خودش را که به سمت... تای کونتی بود. ریکی استارس در ادامه هاگر را یک احمق روستایی نامید که هنوز لبهایش را غنچه می‌کند. هاگر به استارکس گفت که به صورتش سیلی خواهد زد. استارکس سپس به هاگر گفت که چهارشنبه آینده به هاگر نشان خواهد داد که کی به کی سیلی میزند.

بررسی پرمو: 

یک متن فوق‌العاده و یک اجرا فوق‌العاده از جریکو و ریکی استارس باعث دیدنی شدن این پرمو شد و میشه گفت جان تازه ای به درگیری آنها داد.

تیکه های که استارس به اعضای گروه جریکو انداخت عالی بود و باعث شد که همه تعجب کنند.

و در کل میشه گفت که این بخش هم جز بهترین های این شو دینامیت بود.


در مین اونت شو دینامیت:

8_الیت موفق شد دث ترانگل را شکست دهد و قهرمان جدید AEW World Trios شود

 کنی امگا از بالای نردبان به ری فینیکس وان وی آنجل را زد و سپس از نردبان بالا رفت و کمربند ها را برداشت و برای بار دوم همراه یانگ باکس قهرمان کمربند های تریوس تگ تیم شدند.

بررسی مسابقه: 

یک هفت گانه خوب و تکمیل که همه چیز داشت زیبایی_ خشن بودن_ حرکات ریسکی_ زمان بندی خوب مسابقات و چیز های دیگر.

این مسابقه در دقایق اول دوباره مثل مسابقات قبل با سرعت زیاد شروع شد و هر حرکتی را که به همدیگر میزدند را بی پاسخ نمیراشتند و بلافاصله یک حرکت دیگری را به همدیگر میزدند.

لحظه های دیدنی زیادی داشتیم در این مسابقه از هوری کن رانا بگیر تا پرش کنی اومگا روی میز خالی و خرد شدن میز یا پرش های مت و نیک جکسون و همچنین ری فینیکس که در هوا پرواز میکردند.

مسابقه با این که خوب بوک شده بود ولی یخورده به هم ریخته بود و دقیق نمی‌دونستم که کی به کی هست و این اتفاق فقط در ثانیه هایی در اول و ثانیه هایی در اواسط مسابقه رخ داد.

همچنین پایان مسابقه خیلی خوب بود و‌ کنی اومگا با زدن وان وی آنجل به ری فینیکس و بالا رفتن از نردبان مسابقه را تمام کرد و قهرمان جدید کمربند های تریوس تگ تیم شدند.

نمره مسابقه= 4/5 از 5 


نتیجه گیری شو: 

یکی از بهترین قسمت های دینامیت را در چند‌ ماه اخیر دیدیم که مسابقات و پرمو های های خوبی داشت. ما در پرمو گروه کریس جریکو و ریکی استارس دیدیم که متن هایی که رد و بدل میکردند بسیار در سطح بالایی بود. همچنین من به 3 مسابقه در این شو 4 ستاره و یا بالاتر دادم که نشان دهنده این هست که تونی خان میدونه که شو ها میتوانند باعث پیشرفت کمپانی AEW بشه و دقیقا داره مسابقات و پرمو های خوبی را برای شو دینامیت بوک می‌کنه طوری که واقعا میشه گفت اندازه یک پی پر ویو جذابیت داره.


نمره شو دینامیت= 9/25 از 10  


شما میتوانید نظرتون رو درباره اتفاقات این شو دینامیت به ما بگید و با هم درباره این اتفاقات گفت وگو کنیم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمدرضا گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/10/22 و 23:32 دقیقه ارسال شده.

    شو زیبایی بود
    ولی متاسفانه تونی خان طبق سلیقه شخصی برنده میکنه کشتی گیرها مثل وینس مکمن
    یعنی اینکه از هرکی خوشش بیاد پوش میده هرکی خوشش نیاد پوش نمیده
    مین ایونت اصلا نگاه نکردم چون باخت جان ماکسلی حداقل پیج و تونی استورم برام قابل هضم نبود

  • صدرا گفته: صدرا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/10/22 و 22:41 دقیقه ارسال شده.

    سلام ممنن از سایتتون میشه لطفا تم سانگ ام جی اف ر بزارید با برایان دنیلسون

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش