آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
بری وایت درخواست قطع همکاری با دبلیو دبلیو ایی را داد
  • بازدید : (393)


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2ZZeI4ZLYiH9bRKgD3-5yZB3zczMcS6akstMnbXU&s=0

بری وایت درخواست قطع همکاری با دبلیو دبلیو ایی را داد

متن در ادامه مطلب



نویسنده:

محمدرضا 


بعد ازکنار رفتن وینس مکمن از کادر مدیریتی دبلیو دبلیو ایی، برنامه ریزی شو ها به دست ترپل ایچ و استفانی مکمن رسید. هانتر موفق شد نظر بعد وایت رو جلب کنه و باهاش قرداد ببنده. درحالی که همگان انتظار داشتیم بعد از پایان مچ درو مکینتایر و رومن رینز در کلش ات د کستل دیبوت بری وایت رو ببینیم ولی تا اکستریم رولز باید صبر میکردیم .


بعد از مسابقه ریدل و رولینز، بری وایت با ظاهری جدید برگشت. او در شو اسمکدان 30دسامبر2022 رسما اولین مسابقه وایت بعد بازگشتش مقابل ال ای نایت ثبت شد(البته در شو تلویزیونی در لایو ایونت هم مقابل هم قرار گرفتند) بعد از اون خبر رسید وینس مکمن به کمپانی بازخواهد گذاشت با این تفاوت که هیچ تصمیمی در نحوه برگزاری شوها نخواهد گرفت و به این دلیل که میخواهد سهام کمپانی بفروشه پابه این عرصه گذاشت.


به هر حال برگشت وینس به مذاق برخی از سوپر استارها از جمله بری وایت خوش نیامده و در خواست قطع همکاری داده است چرا که بر این باور هستند وینس مکمن باری دیگر به سمت مدیریت شوها باز خواهد گشت حال باید دید در اینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.


نکته:

تاریخ رویداد های aew در هیچ منابعی ندیدم کلا aew کم رویداد برگزار میکنه تا شو های هفتگی بیشتر دیده بشن


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • بلادلاین گفته: بلادلاین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/10/21 و 9:14 دقیقه ارسال شده.

    خیلی متشکرم بابت پیگیریتون

  • مهران  گفته: مهران می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/10/20 و 22:42 دقیقه ارسال شده.

    همه میگن وینس مکمن بد است و تریپل اچ خوبه، سوپر آستارها بخاطر اون قید رفتن را زدن و امثال این حرف ها. زاویه دید را عوض کنید. از قدیم گفتن در یک اقلیم، بیشتر از یک پادشاه، نمی گنجد.
    تک تک کشتی گیرها می خواند کمربند داشته باشند و نفر اول باشند، همچین چیزی نمیشه، مدیر هر احدی باشه، قرار نیست همه تاپ وان باشند و این وسط، یه سری کشتی گیر ساز خودشون را می زنند. آره، مکمن مدیریت سلیقه ای داشت اما معنی این نیست که همه خوبی ها برای هانتر و همه بدی ها پای مکمن. هانتر هم نمی تونه همه را راضی نگه داره و مطمئن باشید خیلی ها جدا میشن.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش