آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 19 دسامبر 2022
  • بازدید : (469)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTEv-Pn4bgiqOKoNymsURrUrUbjQM9B7Qx5s7jbRbY&s=0


نتایج کامل راو 19 دسامبر 2022

متن در ادامه مطلب


حتما در نظرسنجی بهترینهای سال 2022 در همین وب شرکت کنید


همین و رینز درون رینگ هستند. رینز میگه راو برنامه اونز هست. اونز میخواد با سینا مقابلم مسابقه بده اما او برای شکست دادن من به بیشتر از سینا نیاز داره. او باید تمام کشتی گیران را بیاره. ما جایی نمیریم و باهاش سرشاخ میشیم تا وقتی که اونز متوجه جایگاهم بشه.


زین، سایکو و اوسوز در پشت صحنه دارند دونفر رو میزنند و به نظر میرسه که یکیشون علی هست.


بالور و پریست مقابل تیم استریت پروفیتز

حین مسابقه دومنیک و ریپلی خواستند دخالت بکنند اما توزاوا باهاشون کل کل کرد. او روی دومنیک جوهر پاشید اما ریپلی توزاوا رو زد. حواس بالور به این صحنه بود که فورد رفت و بالور رو رول کرد و تمام.

برنده استریت


ریپلی بعد از مسابقه یه سیلی به توزاوا زد و او را برای مسابقه به چالش کشید


ریپلی مقابل توزاوا

ریپلی خواست فینیشر بزنه اما توزاوا حرکت رو رد داد. او ریپلی رو به گوشه رینگ فرستاد و بهش شولدر زد. او سر راهش یک ضربه هم به دومنیک زد. توزاوا روی طناب رفت تا سنتون بزنه اما ریپلی جلوش رو گرفت و بعدش با اجرای ریپتاید موفق شد حریف رو کاور کنه

برنده ریپلی


پیرس در پشت صحنه به گزارشگر میگه که مشکل لشلی حل شده و او میتونه دوباره در برنامه باشه. پیرس میخواد بره که یه کارمند میاد و میگه یه مشکل داریم.


زیگلر، بنجامین و الکساندر در پشت صحنه شل و پل شدند و نقش زمین هستند. پیرس میاد اونجا. زیگلر بلند میشه و میگه بلادلاین ما رو زدند


گلووز و اندرسون مقابل الفا اکادمی

گیبل رفت مونسالت بزنه. سی ام پانک نیوز. اندرسون از گلووز تگ گرفت و هر دو روی گیبل مجیک کیلر زدند و تمام

برنده اندرسون و گلووز


بعد مسابقه، گروه رینز اومدند و گلووز و اندرسون رو زدند


پیرس همراه یک عده از کارمندها یه رینگ میاد. اوسوز بهش میگند ما هستیم که اینجا رو اداره میکنیم. زین هم میگه مردم مشکلی با کار ما ندرند. زین میگه ما اینجا هستیم تا به سینا نشون بدیم که چه بلایی میتوانیم سرش بیاریم. اوسوز هم میگند همه در این کمپانی دو دسته هستند اما ما یکدست و متحد هستیم. گروه رینز دارند میرند که استایلز بهشون حمله میکنه اما بقیه مانع از درگیری میشند.


به برد بلیز در راو گذشته مرور میشه و همچنین تاثیر لحظه ای تصویر وایت روی بلیز نشون داده میشه


استایلز در پشت صحنه عصبانی هست و پیرس بهش میگه بعدا به موضوع زین رسیدگی میکنم


بیانکا در پشت صحنه به بلیز میگه که نمیتونم بهت اعتماد کنم. بلیز میگه قبلا وایات من رو تبدیل به یک دیو کرد اما من درمان شدم و الان خودم هستم. من با شماها دوست شدم اما کنارش میخواهم قهرمان هم بشم. بیانکا میگه قبلا دیدم که وایات چیکارا میتونه بکنه. بلیز میگه الان مشکلت وایت نیست. بلکه من هستم. بلیز میخواد بره که بازم تصاویر مربوط به وایات پخش میشه. بلیز سر راهش یک گلدان رو میشکنه


لدر مچ

دمیز مقابل لومیس

کیف پول در بالای رینگ اویزان شده

لومیس داشت بالا میرفت که برنسون رد اومد و جلوش رو گرفت. او بعدش یک نردبان اماده کرد و به میز کمک کرد تا بره بالا. دمیز کیف پول رو برداشت و برنده شد

برنده دمیز


رولینز رو در پشت صحنه میبینیم


زین مقابل استایلز

سایکو اومد دخالت بکنه اما استایلز باهاش درگیر شد. زین به استایلز حمله کرد اما ایجی او رو به میزکوبید. استایلز، زین رو به رینگ اورد و اما سایکو اومد و به ایجی ساموان اسپایک زد. زین هم با اجرای تندر بمب موفق شد استایلز رو کاور کنه

برنده زین


بعد مسابقه پیرس اومد و با کیک، سایک و زین رو از رینگ بیرون انداخت


رولینز به رینگ میاد و میگه به برنامه من خوش امدید. امشب گروه رینز همه رو زدند اما اینجا واسه اونا نیست و اینجا برنامه من هست. تیوری میاد با رولینز چشم تو چشم میشه. تیوری میگه اینجا هیچ چیز برای تو نیست. تو گفتی که کمربند امریکا برای راو هست و حالا قهرما این کمربند اینجاست. دوران من ابدی هست. این شروع کار هست. چه خوشت بیاد و چه نه، تو داری این تشکیلات را به من میبازی. من همه چی رو ازت میگیرم.

رولینز میگه کریسمس مبارک. حالا بهتره سخت نگیری مگرنه اینکه بخواهی مثل لشلی توبیخ بشی. تیوری رولینز رو فقط یک ادم خوش شانس میدونه که بقیه هواش رو داشتند. ست میگه تو چرا عصبانی هستی؟ به هر حال تو بزرگ شدی. دیگه اقای سلفی بگیر و بچه بابا نیستی. الان قهرمان امریکا هستی اما هرگز نمیتونی مثل من باشی. تیوری میگه تو موقعیت زیاد داشتی اما خیلیها رو خراب کردی. منم نمیخوام مثل تو باشم. میخوام در بلندترین نقطه باشم. تو هم نهایتش روزی به این نتیجه میرسی که فقط موفقترین عضو گروه د شیلد بودی. رولینز میگه من هنوزم در قله هستم اما تو داری اشتباه میکنی. من خود قله هستم. من خود اورست هستم. کمربند مرد رو نمیبسازه.مرد هست  که به کمربند ارزش میده. حالا نشون بده چند مرده حلاجی.


رولینز بعدش به اوسوز در کنار رینگ اشاره میکنه و به تیوری میگه فعلا کار دارم و با تو بعدا بحث میکنم. تیوری میره. اوسوز به ست حمله میکنند. اونز به کمک رولینز میاد. درگیری ادامه داره تا اینکه پیرس همراه مامورا میاد و صحنه رو اروم یکنند. رولینز بعدش میگه از دیدن اونز خوشحال شدم. اونز میگه همه میخوان ببینند که ما چطوری اوسوز رو ناکار میکنیم.


بکی در پشت صحنه میگه که بیلی نوچه هاش رو فرستاد تا من رو بزنند اما من روشون رو کم کردم. حالا میخوام بیلی با تمام وجود بیاد جلو. او بعدش برای بیلی کوری میخونه و میگه یک به یک یا سه به یک، من از پس شما برمیام.


بیلی مقابل بکی لینچ

دوستان بیلی حواس داور رو پرت کردند تا بیل با یک تلوزیون کوچک، بکی رو بزنه. بیلی بعدش رز پلنت رو اجرا کرد و رفت برای پین

برنده بیلی


اوسوز در پشت صحنه هستند


اونز پیش رولینز میره و ست بهش میگه خوبه که قراره دوباره همکاری کنیم. اونز میگه اره بعد اخرین همکاریمون تو خواستی موقعیتم رو در رسملنیا ازم بگیری. رولینز انکار میکنه. اونز کمی از لباس رولینز تعریف میکنه و بعدش میگه الان باید روی اوسوز تمرکز کنیم.


اوسوز مقابل رولینز و اونز

اونز خواست استانر بزنه که جیمی رد داد و بهش سوپر کیک زد. اونز هم حرکت رو بلاک کرد و با کیک بهش جواب داد. اونز رفت برای پاور بمب اما موفق نشد. اونز حرکت رو تکرار کرد و این بار جیمی نقش کف رینگ شد. اونز رفت برای پین.

برنده اونز و رولینز


بعد مسابقه زین و اونز کمی به هم خیره شدند اما زین لبخند زد و رفت.


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • MOX گفته: MOX می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/10/01 و 17:21 دقیقه ارسال شده.

    هفته‌ی قبل نه همین هفته که داره میاد رو نزاشتید.
    ضبط شدست اسمک این هفته بخاطر تعطیلات کریسمس و راو هم منتخب راو سال 2022 رو میده.عجیبه خبر ندارید

    پاسخ :
    میدونیم ضبط شده هست. خودمون قبلا خبرش رو دادیم. منتها هفته قبل دوتا نتیجه برای اسمک نوشتم. یکیش برای این هفته بود. چرا پوشه نتایج رو مرور نمیکنی تا پستش را ببینی؟

  • MOX گفته: MOX می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/09/30 و 8:19 دقیقه ارسال شده.

    اسپویل اسمکدان رو کی میزارید؟

    پاسخ : گمونم هفته قبل زدیم. نگاهی به نتایج شوها بنداز.

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/09/29 و 9:35 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی
    اگر تونستی در نظرسنجی بهترین های سال شرکت کن و در هر بخش ۲ تا رو انتخاب کن.

    پاسخ :
    چشم عزیزم. حتما امروز نظر مینویسم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش