آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59725 amir1383
14150 48840 rey
34 1394 sam
20515 58322 rey
10807 48236 sam
نتایج کامل راو 5 دسامبر 2022
  • بازدید : (452)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxUP4BwzKO8N1v45KmUJaUz5ay7EoEN4N5fD_-Lpg&s=0


نتایج کامل راو 5 دسامبر 2022

متن در ادامه مطلب


اوسوز بازم همراه زین و سایکو میان. اونا میگند که مسابقه تیمی لغو شده چون ریدل و الیاس درگیر زندگی شخصی هستند. اونا بعدش خودشون رو به عنوان بهترین تیم معرفی میکنند.

ریدل میاد و به نبودن الیاس اشاره میکنه و میگه فکر نمیکردم از مبارزه بترسید. زین به ریدل هشدار میده که مراقب حرفاش باشه و اوسوز رو تحسین رو میکنه. ریدل میگه من هنوزم میتونم شانسم رو برای بردن کمربندها امتحان کنم.

او اعلام میکنه که یک هم تیمی داره و بعدش اونز وارد میشه.


مسابقه برای کمربند تیمی

اونز و ریدل مقابل اوسوز

ریدل یک بوت به جی میزنه. جیمی تگ میخواد اما ریدل هلش میده.  جی به ریدل سوپرکیک میزنه. جیمی میاد و همراه برادش روی ریدل حرکت وان دی رو  میزنند و تمام

برنده اوسوز

 

بعد مسابقه یک درگیری بود که اونز مقابل اوسوز بهتر عمل کرد اما بقیه اعضا به کمک اوسوز اومدند و ریدل رو هم زدند


ریپلی همراه روز داوری در پشت صحنه هست و میگه امشب که مقابل اسکا و بکی ببرم، کله گنده زنان کمپانی میشم.

تصویر ریدل رو داریم که دارند میبرنش بیمارستان


جی بی ال در یک گوشه سالن ورق بازی راه انداخته و لومیس هم میاد تو مسابقه شرکت کننده و جی بی ال قبول میکنه.

بیلی دارد وارد سالن میشه که بکی از یک گوشه پیداش میشه و شروع به خط و نشون کشیدن برای هم میکنند. بیلی مدعی هست که بکی هرک اری رو فقط برای خودش میکنه و اهمیتی به مردم نمیده.

بکی هم به افتخارات اخیر گروه بیلی اشاره میکنه و میگه امیدوارم مسابقه ات رو ببری تا بعدا تک به تک مسابقه بدیم.


بکی میخواد بره که ریپلی میاد کی باهاش چشم تو چشم میشه.


مسابقه سه طرقه

ریپلی مقابل اسکا مقابل بیلی

ریپلی روی بیلی یک کننون بال میزنه اما بیلی ار مسیرش کنار میره. ریپلی برخورد بدی با زمین داره. بیلی اسکا رو رول میکنه اما موفق نمیشه. اسکا دراپ کیک میزنه. بیلی خودش رو جمع و جور میکنه و با اجرای رز پلنت میره برای کاور

برنده بیلی


ریپلی عصبانی بود و اسکا رو زد


رولینز به رینگ میاد و میگه در راو اینده مقابل لشلی مسابقه میدم تا حریف تیوری برای کمربند امریکا روشن بشه. او بعدش از مردم میخواد که خوش بگذرونند و اهنگش رو بخونند.

لشلی میاد و میخواد بدونه رولینز چه حرفهایی برای گفتن داره. او به رولینز هشدار میده که مراقب حریفش باشه. رولینز باخت لشلی در برابر لزنر رو یاداوری میکنه تا روحیه او رو خراب بکنه. لشلی میگه میدونم چی میخواهی. این جریان ربطی به لزنر نداره و راجب مسابقه برای کمربند هست. سی ام پانک نیوز. رولینز مطمئن هست که بردن لشلی برای بار دوم راحت تر از بار اول خواهد بود. لشلی به رولینز حمله میکنه. داورا سعی میکنند سواشون کنند و بعد از کمی کتک کاری، رولینز میره تا دعوا ختم به خیر بشه.


تیوری در پشت صحنه بابت کمربندش داره کوری میخونه که علی میاد و مدعی هست که همچنان کمربند امریکا رو میخواد. تیوری اولش ردش میکنه اما علی سماجت نشون میده. تیوری مسابقه رو قبول میکنه و میگه اما این اخرین بار هست که کسی حرفام رو قطع میکنه.


ورق باری ادامه داره و گیبل و گلووز سر بازی حرفشون میشه. کوربین هم داره لومیس رو به تقلب متهم میکنه که لومیس یه تبر کنار دستش میزاره و کوربین میگه باشه بهتره بازی رو ادامه بدیم.

دومنیک و توزاوا هم سر یک میز دیگه حرفشون شده و دومنیک شروع به تهدید توزاوا میکنه. جی بی ال میگه اگر مشکلی دارید برید توی رنیگ حلش کنید.


مسابقه برای کمربند امریکا

علی مقابل تیوری

علی روی طناب میره اما تیوری تعادلش رو به هم میزنه. تیوری یک سابمشن میزنه و با اجرای استامپ کار رو ادامه مبده. او بعدش شروع به زدن پانچ میکنه. ناگهان زیگلر میاد و تیوری رو میزنه و مسابقه دیکیو میشه.

برنده با دیکیو تیوری


بعد مسابقه، زیگلر و تیوری و علی بحثشون شد و تیوری روی زیگلر فینیشر زد و رفت


میز پیش جی بی ال میره و میخاد تو مسابقات ورق بازی باشه


یک فاصله داریم و کوربین داره در ورق بازی تقلب میکنه و استایلز متوجه مشه. استایلز کوربین رو برای مسابقه به چالش میکشه. اون طرف هم لومیس برنده میشه و پولها رو برمیداره


بیانکا در پشت صحنه در مورد برد بیلی میگه: او ایرادهایی داره اما بلده چطوری کارش رو انجام بده. بیانکا بابت عصبانی شدن ریپلی متاسف هست و میگه او باید به روش بهتری با باختش کنار می اومد. بیانکا منتظر هست تا مسابقه سه طرفه بعدی هم انجام بشه. او مطمئن هست که در مقابل هر حریفی خواهد برد.


کوربین و الفا اکادمی مقابل گروه استایلز

استایلز روی اوتیس فنومال فوریرم میزنه. گیبل میاد و روی ایجی سوپلکس اجرا میکنه. گیبل اندرسون رو پین میکنه اما موفق نمیشه. اندرسون با اپرکات کار رو ادامه میده. گیبل بلند میشه و سوپلکس میزنه. گلووز و اندرسون روی گیبل مجیک کیلر میزنند و تمام

برنده گروه استایلز


کندلیس لیری در پشت صحنه بابت مادر شدنش و اینکه گارگانو همسرش هست حرف میزنه . لومیس میاد و پولهایی رو برده نشون میده و میرند که اون پولها رو خرج کنند.


دومنیک مقابل توزوا

توزاواو بیگ بوت میزنه. او میره برای رول که نتیجه نداره. توزاوا میره روی طناب اما قبل از فرود، دومنیک از مسیرش پس میکشه. دومنیک به اجرا فروگ اسپلش میره برای کاور

برنده دومنیک


بعد مسابقه دومنیک به دستور بالور، توزاوا رو زد که استریت پروفیتز به کمک توزاوا اومدند


ادام پیرس در پشت صحنه به لشلی میگه که دیگه دعوا و کتک کاری نباید داشته باشی


مسابقه سه طرفه

بلیز مقابل بکی لینچ مقابل نیکی کراس

بکی کراس رو رول کرد اما گروه بیلی اومدند او رو از رینگ بیرون کشیدند. اونا شروع به زدن بکی کردند. در درون رینگ هم بلیز روی کراس توییست اف بلیز زد و پینش کرد

برنده بلیز


با جشن پیروزی بلیز، برنامه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش