آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخباری مهم از دنیای کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (361)
Image result for wwe logo
اخباری مهم از دنیای کشتی کج
متن در ادامه مطلب



راو این هفته هم مثل اسمکدان در پرفورمنس سنتر و بدون حضور تماشاگر برگزار میشه.

بازگشت استون کلد استیو آستین و امضای قرارداد مسابقه‌ی آندرتیکر و ای‌جی استایلز برای راو این هفته ثبت شدن.


طبق گفته دیو ملتزر ، قهرمان سابق یونیورسال ست رولینز و قهرمان کنونی زنان راو ، بکی لینچ ،بعد از رسلمنیا 36 به یک مرخصی طولانی مدت خواهند رفت تا تدارکات عروسی خود را بچینند.


سینا نقش Jacob Toretto ، برادر کوچکتر شخصیت وین دیزل ، Dominic Toretto را که شرور اصلی فیلم است ، بازی می کند.


گفته شده که کمپانی دبلیودبلیوای مبلغی بالغ بر 500 میلیون دلار برای مدیریت ویروس کرونا از دست داده است.


یک منبع موثق فاش کرد که اندرتیکر بزرگترین حامی کودکان سرطانی تگزاس میباشد.


طبق گزارش رینگ ساید نیوز مدیران WWE در خصوص برگذاری پی پر ویوی رسلمنیا 36 هفته ی آینده نیز جلسه ای با فرماندار شهر تمپا خواهند داشت.


گلدبرگ و رومن رینز در شو اسمکدان هفته آینده حضور دارند و سر مسابقه در رسلمنیا 36 مراسم امضای قرار داد خواهند داشت.


ای جی استایلز گفت: در سال 2016 وقتی کشتی گیر آزاد بودم پیام های محبت آمیزی از طرفداران دبلیودبلیوای دریافت میکردم خودم هم علاقمند بودم مقصد جدیدم کمپانی جهان دبلیودبلیوای باشد تا اینکه تریپل اچ شخصاً با من وارد مذاکره شد و در مورد تمام بندها به توافق رسیدیم و خیلی هم طول نکشید که به توافق برسیم و قراردادی منعقد کنم.


به گفته دیو ملتزر مسئولین برخی از کمپانی های ژاپنی نگرانند که اگر کمپانی دبلیو دبلیو ای تصمیم بگیرد برند ان اکس تی در ژاپن را تاسیس کند ان ها توانایی رقابت با ان اکس تی را نخواهند داشت و به این ترتیب کمپانی های کوچک از بیزینس خارج خواهند شد.


بولی ری اسطوره دبلیو دبلیو ای در مصاحبه جدیدش از روبی رایت به عنوان سی ام پانک بخش زنان یاد کرده و گفته:من واقعا فکر میکنم فرصت خوبی برای روبی رایت وجود داره،البته اگه اونا (بوکر های کمپانی) کار مناسبی رو برای اون پیدا کنند.


به گفته خبرگزاری WrestleNomic فرزند وینس مکمن شین مکمن سال گذاشته مبلغ دو میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است،این در حالی است که شین در سال گذشته تنها پانزده مسابقه داد.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش