آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59747 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
نتایج کامل اسمکدان 4 نوامبر 2022
  • بازدید : (333)


نتایج کامل اسمکدان 4 نوامبر 2022

متن در ادامه مطلب

 

دویل مقابل لیو مورگان

دویل یک فینیشر میزنه و میره برای پین اما مورگان تسلیم نمیشه. دویل مورگان رو به صندلی فلزی میکوبه. دویل با اجرای دویلس ادویسید میره تا حریف رو تسلیم کنه اما مورگان حرکت رو تبدیل میکنه به رول. دویل رها میشه. مورگان دوبل نی میزنه. بعدش میره برای کاور

برنده مورگان


امما در پشت صحنه میگه من برای چندین سال از رینگ دور بودم. پس در اسمک قبلی وقتی برگشتم، خواستم خودم رو محک بزنم. ایکسا لی میاد و میگه تنها چیزی که تو نشون دادی ضعیف بودنت بود. امما میگه اول اینکه حریفم روندا روزی بود دوم اینکه...

امما به جای حرف زدن به ایکسیا لی حمله میکنه


لا نایت به رینگ میاد و بابت اینکه گزارشگرا در مورد زادگاه او هم چیزی نمیدونند گلایه میکنه. ریکوشی ناگهان میاد و به نایت اسپلش میزنه و با البو کار رو ادامه میده.


لا نایت مقابل ریکوشی

رکوشی مونسایت میزنه. او میره برای پین اما موفق نمیشه. ریکوشی میره روی طناب تا شیرجه بزنه اما نایت از مسیرش کنار میره. ریکوشی میاد و با رول کردن میخواد کار رو ادامه بده اما حریف رها میشه. نایت میچرخه و خود ریکوشی رو رول میکنه و داور متوجه نمیشه که او از طناب گرفته و رول رو قبول میکنه

برنده لا نایت


نوچه های رینز در پشت صحنه هستند و جی به زین میگه میخوام برم توی رینگ و به حریفانمون در کرون جول بگم که با کیا طرف شدند. زین مخالف هست و میخواد تا کرون جول صبر کنند و به رکود حفظ کربند تیمی ادامه بدند. جی میگه این مربوط به گروهمون نیست که بخوام این توصیه رو قبول کنم. این مربوط به کمربند تیمی اوسوز هست. جیمی هم میخواد نکته ای رو به حریفان بگه. زین همنان مخالف هست.


تصویر وایت رو داریم. او میگه من از اونایی نیستم که مدام راجب حس و حالشون حرف میزنند. اما از اینکه مردم در کارم دخالت بکنند بدم میاد. در این لحظه سر و صدایی رو در پس زمینه میشنویم. یک کارمند میاد و وایت بهش میگه همانطور که تو داری کارت رو انجام میدی منم کارم رو انجام میدم. وایت به حرفاش ادامه میده و میگه مثلا وقتی در ترافیک گیر میکنید و یه نفر اونجا حوصله تون رو سر میبره باخودتون میگید اگر این ادم نیم دقیقه دستم بود باهاش چیکار میکردم. این فکر از ذهن شما شنیده نمیشه اما همچنان به فکر کردن ادامه میدید. سی ام پانک نیوز. وایت بعدش از اون کارمند میخواد که ازش عذرخواهی بکنه. کارمند عذرخواهی میکنه و وایت میزاره او بره.


اوسوز به رینگ میان و میگند ما در یک مسیر حماسی هستیم تا یک اتفاق رو در کرون جول ثبت کنیم. میخواهیم رکورد حفط کمربند تیمی در کل تاریخ کمپانی رو بزنیم. حالا میخواهیم گروه براولینگ بیان تا کار رو با اونا شروع کنیم.

نیو دی میان و از اینکه اوسوز سر کمربندشون بخوان خطر بکنند به اونا هشدار میدند. کوفی بعدش میگه اگر در کرون جول بردید، توی مسیر برگشت بدونید که ما حریف بعدی شما هستیم. نیودی و اوسوز چشم تو چشم میشند و نگهان گروه براولینگ به اوسوز حمله میکنند. زین و سایکو میان اوسوز رو نجات میدند.


ری مستریو در پشت صحنه میگه من همیشه از نبرد در کمپانی خوشم اومده و راجبش با دومنیک هم حرف زدم. من دلم برای پسرم تنگ شده اما میخوام نشون بدم که در بدترین شرایط هم میتونم ادامه بدم. من هنوز اثر ضربه گانتر در اسمک قبلی رو حس میکنم اما میرم تا کمربند بین قاره ای رو ازش بگیرم.


بیزلرمقابل ناتالیا

ناتالیا سوپلکس میزنه میره برای پین اما بیزلر رها میشه. ناتالی کلوزلاین میزنه. او دوباره کاور رو امتحان میکنه که بیفایده هست. بیلر به حریف کیک میزنه. بیلز روی ناتالی سابمیشن میزنه و ناتایلا از هوش میره

برنده بیزلر


روندا بعد مسابقه به رینگ اومد و بیزلر هم یک نی به ناتالیا زد


تصویر ام وی پی رو داریم که میگه از اینکه برون امشب اینجا هست خوشحالم. من براش 5 تا حریف اماده کردم.

5 کشتی گیر محلی وارد میشند اما استرومن میاد و همشون رو میزنه. سی امپانک نیوز. ام وی پی میخود با عصا برون رو بزنه که برون جلوش رو میگیره. استرومن عصای او رو میشکنه و خود ام وی پی رو میکوبه به حاشیه. او بعدش درون رینگ، به ام وی پی پاور اسلم میزنه.


گروه گانتر در پشت صحنه هستند و گانتر بابت بردش در برابر ری مستریو کوری میخونه. او میگه مستریو هیچ افتخاری نداره و واسه همین پسرش ولش کرد. منم قرار کمربند رو پیش خودم نگه دارم.


مصاف برای کمربند بین قاره ای

گانترمقابل ری مستریو

گانتر پاور بمب میزنه و میره برای پین. ری مستریو کیک اوت میکنه. گانتر دوباره پاور بمب میزنه اما ری این دفعه ردش میکنه. ری حریف رو هل میره سمت طنابها. او روی گانتر 619 رو میزنه. گانتر بلند میشه و کلوزلاین میرنه و میره برای کاور

برنده و همچنان قهرمان گانتر


برنامه با این مسابقه تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش