آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 21 اکتبر 2022
  • بازدید : (543)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTfff1JhJkMc5wHjNajE_1tNQvZFzlOXxBIhyViSrU&s=0


نتایج کامل اسمکدان 21 اکتبر 2022

متن در ادامه مطلب

کامل شد


برنامه با مسابقه شروع میشه


یک پیام از وایات داریم که میگه همین حوالی هستم


سولو سایکو مقابل شیمس

اوسوز و زین برای سایکو کنار رینگ بودند. شیمس رفت روی طناب و از اون بالا کلوزلاین زد. او بعدش سرپا زد تا حرکت بعدی رو بزنه اما زین پای او رو گرفت. داور متوجه نشد. شیمس برگشت و یک کیک به سایکو زد. سایکو هم یک لگد به دست مصدوم شیمس زد. سولو بعدش اسپینیگ سولو رو اجرا کردو رفت برا یپین

برنده سایکو


کروه رینز بعد از مسابقه ، شیمس رو زدند


به برنده شدن ری مستریو در اسمک قبلی مرور میشه

گروه گانتر در پشت صحنه هستند. اونا به ری میگند گانتر حریف تو برای کمربند بین قاره ای هست. اما تو نمیتونی او رو شکست بدی. مصاف باگانتر پایان کار تو در اینجا خواهد بود. ری میگه این پایان چیزی نیست بلکه یک شروع تازه برای من هست. او میگه من دنبال دردسر نیستم اما بی احترامی رو تحمل نمیکنم. او میگه کدومتون میتونید امشب قابلم مسابقه بدید. کایزر این چالش رو قبول میکنه


وایت در پشت صحنه میگه که همه ی حرفام رو در اسمک قبلی نگفتم اما غمی نیست چون الان اینجا هتسم. او میخواد بازم حرفهایی بزنه که کمکی برای مردم باشه. وایات میگه من همیشه مشکلاتی داشتم اما برخی از این مشکلات من رو به جایی میرسونند که خوشم نمیاد. یکی از این مشکلات عصبانیت هست. این حس باعث شد بروم و دیگه تا مدتها نتونم برگردم. وایات بعدش راجب حسش در تنهایی و بازگشتش حرف میزنه. بعدش میگه روی اینکه برای چی باید باشم و وقت بزارم فکر کردم. او میگه البته همیشه موفق نمیشیم. او میگه با همه اینها، بابت تلاسم ناراحت نیستم. این بخش با لبخند او تمام میشه


گروه رینز در پشت صحنه خوشحال هستند. زین عملکرد سایکو رو تحسین میکنه و میگه امشب ما یک درس حسابی به بقیه دادیم تا دیگه واسه ما شاخ نشند. او بعدش میگه کارمون برای اسمک امشب تمام شد. جی میگه نه چون قراره لوگان پل و رینز واسه هم کوری بخونند. زین میگه رینز به تنهایی هم میتونه از پس لوگان بربیاد. سی ام پانک نیوز. بقیه باهاش موافق هستند و جی منتظره ببینه تا امشب چریان چطور پیش میره. او میره و زنی میگه جی خیلی تعصبی شده. بقیه باهاش موافق هستند.


دویل مقابل مورگان

مورگان با اجرای پانچ کار رو ادامه داد. اونا کنار میز و حاشیه رینگ، درگیری رو ادامه دادند. داور شروع به شمردن کرد تا اونا برگردند. مورگان حریف رو به حاشیه کوبید. بعدش او به طرف پلکان فلزی هل داد. شمارش داور تمام شد و حریفان برنگشتند

برنده: بدون برنده با دوبل کنت اوت


بعد از مسابقه، مورگان یک تعداد صندلی توی رینگ انداخت و روی صندلیها به دویل سوپلکس زد


استرومن وارد رینگ میشه. او  میگه نگاهی به قد و قواره من بکنید. من اون قدر بزرگ هستم که گم نمیشم. پس اگر کسی باهام مشکل داره، میتونه راحت پیدام بکنه. شنیدم ام وی پی پشت سرم حرفهایی در راو زده. حالا میخوام اوموس را بیاره تا توی چشم یک غول واقعی نگاه بکنه. ام وی پی وارد میشه. او میگه من حرف بدی نزدم جز اینکه تو رو غول خطاب کردم که البته غول هم هستی. توصیه ام وی پی این که برون از اوموس دور باشه مگرنه اعتبارش به عنوان یک دیو شکسته میشه. برون میگه اگر مطمئن هستید پس من در کرون جول، با اوموس مسابقه میدم. ام وی پی چالش رو قبول میکنه و میخواد کوری بخونه اما برون میگه باید عمل کرد نه اینکه فقط حرف بزنیم. ام وی پی میگه اره . تازه من نگفتم که خود اوموس اینجا نیست. اوموس وارد میشه. او توی رینگ کمی حریف رو ارزیابی میکنه و بعد برون رو پرت میکنه بیرون. برون غافلگیر شده و داد میزنه که اوموس برگرده اما اوموس همراه ام وی پی میره.


به درگیری مکینتایر و کراس در اسمک قبلی مرور میشه. گزارشگر نظر درو رو راجب این موقعیت میپرسه. مکینتایر میگه بلایی که سر کراس اوردم یک تلافی بود به خاطر کارش در اکستریم. درو میگه مدیران باهام حرف زدند و قرار شد دیگه من و کراس یقه ی هم رو نگیریم. تازه قراره این مشکل تمام بشه. راهش هم یک مسابقه در کرون جول هست.

مسابقه ی ما درون قفس خواهد بود.



داکوتا و ایو مقابل راکوییل و شوتزی

راکوییل روی داکوتا پاور بمب زد اما کای حرکت رو بدل کرد. راکوییل حرکت رو تکرار کرد. داکوتا بازم جا خالی داد اما این باعث شد تا هر دو بیرون رینگ بیفتند. اون طرف، شوتزی و ایو هم درگیر بودند چون کشتی گیران رسمی رینگ به حساب می اومدند. ایو رفت روی طناب و یک مونسالت زد و شوتزی رو پین کرد

برنده داکوتا و ایو


روندا در پشت صحنه هست و گزارشگر میگه ایا برای کمربندت اوپن چلنج میدی؟ روندا میگه مردم همچو چیزی میخوان؟ او میگه اوپن چلنج من برای مردم نیست بلکه میخوام توانایی خودم رو نشون بدم. او معتقد هست که برای مردم تلاش کرده اما چیزی دستش رو نگرفته پس برای خودش کار میکنه. روندا کمی از حرفهای  خودخواهانه میزنه و گزارشگر میگه بالاخره اوپن چلنج میدی، روندا میگه فقط میخوام از اینجا برم.

نکته:

همراه با بازگشت وایت ما یک شخصیت به صورت صدا داریم. اسمش عمو هودی هست. او گاهی پیش از امدن وایات و گاهی هم در پایان حرفهای وایات، با صدای خودش فضای خاصی رو ایجاد میکنه. امشب حین صحت مجریان برنامه، صدای عمو هودی رو دوبار شنیدم و گغت که نباید به کسی که دوستش دارید دروغ بگید. بعدش علامت وایات در صفحه ی سالن دیده شد


گروه دل فانتاسما در پشت صحنه هستند. اسکوبار به عنوان رئیس گروه از پیشرفت گروه حرف میزنه و میگه عملکردمون خوب بود. زلینا میگه حرفات درسته . من تا حالا موفق بودم و میدونم که این پیشرفت برای شما ادامه خواهد داشت. اسوبار میگه دوران ما با شکست دادن هیت رو شروع شد. گروه هیت رو دارند از یک تلوزیون این حرفها رو نگاه میکنند و تصمیم میگیرند که برای انتقام گرفتن, علیه دل فانتاسما اماده بشند


کایزر مقابل ری مستریو

ری خواشت شیرجه بزنه اما کایزر بهش نی زد. کایزر ری رو رول کرد اما موفق نبود. ری هم یک رول ناموفق رو اجرا کرد. بعدش حریف رو هل داد سمت طناب و بهش 610 زد و تمام.

برنده ریمستریو


لوگان پل در پشت صحنه هست


لوگان به رینگ میاد و بعد از خوش و بش با مردم راجب خودش و تواناییهاش حرف میزنه. او میگه من مثل رینز نیازی به مشاور و تگ تیم و دستیار ندارم. او معتقد هست که کسی براش شانس برد قائل نیست اما همه چیز در رینگ مشخص خواهد شد. پل فکر میکنه که میتونه رینز رو ببره. جی ناگهان میاد و به لوگان حمله میکنه. او لوگان رو کتک میزنه. زین میاد و میگه نباید این کار رو بکنی چون خود رینز اینطوری خواسته. جی به حرف زین گوش نمیده و به درگیری ادامه میده. لوگان خودش رو جمع و جور میکنه و جی رو میزنه. لوگان بعدش یه نگاهی به زین میندازه و میره.

پایان.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/08/01 و 22:24 دقیقه ارسال شده.

    ان اکس تی رو دیدین؟
    بی نظیر بود
    مچ آخر بنظرم حداقل پنج ستاره باید داشته باشه
    مچ اول هم حداقل ۴/۵

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/30 و 20:54 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی ببخش چند وقتی نبودم
    ارشیا صادقی گفت میخواد نویسنده شه ازش تست بگیر ببین می‌تونه یا نه

  • بران استرومن گفته: بران استرومن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/30 و 15:16 دقیقه ارسال شده.

    همه کمربندا اسمکدانه این یه طرفگی باید رفع بشه
    بعد کمربندا رومنو باید جدا کنن کمپانی از یک طرفگی دراد

  • ارشیا صادقی گفته: ارشیا صادقی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/30 و 15:01 دقیقه ارسال شده.

    سلام من مهارت هام در نویسندگی رو گفتم در اون مطلب ممنون میشم ببینید و نظرتون درباره من بگید

    پاسخ :
    باشه داداش. بررسی میکنم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش