آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 14 اکتبر 2022

https://seeklogo.com/images/W/wwe-smackdown-logo-248D6A6374-seeklogo.com.png


نتایج کامل اسمکدان 14 اکتبر 2022

متن در ادامه مطلب


در اول برنامه میبینیم که ماشین کراس و اسکارلت له شده. مامورا میان اونا رو از درون ماشین نجات میدند. مکینتایر سریع میاد کراس رو میزنه.

به مصاف کراس و مکینتایر در اکستریم مرور میشه


زین در پشت صحنه با سایکو حرف میزنه که جی میاد. زین میگه خوبه که بالاخره اومدی اما جیمی کجاست. جی میگه اون یه کاری داشت که مربوط به خانواده بود. زین میگه منم جزو خانوداده هستم و جیمی در مورد کارش حرفی به من نزد. جی میگه منظورم خانوده اصلی هست. تو که از ما نیستی. زین میگه حیف که وقتی برای ادامه ی این بحث ندارم. زین ار سایکو میخواد روی مصاف امشبش تمرکز کنه. جی بعدش همراه زین راهی میشه تا بیان به سالن. زین میگه دیگه علیه من کاری نکن. نمیخوام اتفاقی که در راو افتاد تکرار بشه. رینز به زین زنگ میزنه. زین میگه دارم میرم سر مسابقه. رینز میگه پس گوشی بده به جی تا بهش یه چیزی بگم. رینز یه سفارشی توی گوشی یه جی میکنه و جی علارغم میلش قبول میکنه. زین بعدش میخنده و میره


کوفی مقابل زین

زین خواست حیلوا کیک بزنه اما کوفی با کیک بهش جواب داد. کوفی بعدش رفت و جی رو زد. زین کوفی رو رول کرد اما موفق نبود. کوفی خواست فینیشر بزنه که زین جلوش رو گرفت. کوفی رفت برای رول کردن حریف اما جی دخالت کرد. حواس کوفی پرت شد و زین به کوفی کیک و کاورش کرد

برنده زین


تریپل اچ در پشت صحنه با چند تا پلیس خوش و بش میکنه. ری مستریو میاد و بابت اتفاق اخیری که بین خودش و دومنیک افتاده حرف میزنه. ری میگه دیگه تحمل درگیری با پسرم رو ندارم. اچ بهش دلداری میده و میگه میدونم که این شرایط سختی هست. ری دیگه نمیخواد اون اتفاقها تکرار بشه و دنبال راه چاره هست. اچ ازش وقت میخواد تا به راه حل برسه.


رکسانا پرز پیش راکوییل و شوتزی میره و از راکوییل میخواد تا در مصافش در ان ایکس تی، به رکسانا کمک کنه. راکوییل قبول میکنه. بیلی میاد و میگه واسه چی راکوییل رو انتخاب کردی. پرز بیلی رو در حدی که بتونه اونا رو برنده کنه نمیبینه و بیلی میگه این شما هستید که در حد من نستید. برای امشب هم اماده باشید. شما مقابل گروه من مسابقه دارید


استرومن مقابل دو کشتی گیر محلی

ام و ی پی و اوموس اومدند تا مسابقه رو ببیند. حواس برون به اونا بود که یکی از حریفان برون رو زد. برون با رانینگ پاور اسلم او رو به رینگ کوبید. او بعدش روی حریف دوم هم پاور بمب زد و اونا رو کاور کرد

برنده استرومن


بعد از مسابقه، ام وی پی اوموس رو به رخ استرومن کشید و گفت که خیال نکن تنها غول کمپانی هستی. استرومن گفت هیچ وقت اوموس رو با من مقایسه نکن. او عددی نیست.


زین داره به سایکو روحیه میده تا در صاف چهار طرفه ببره. جی میاد و ادعا میکنه که باعث برد زین شده. زین قبول نداره. سایکو میگه من حواسم یبه حاشیه نبود بلکه روی حرکات زین تمرکزکرده بودم. ازش خیلی چیزا یاد گرفتم. سی ام پانک نیوز. زین میگه خوب پس سایکو میخواد با روش من جلو بره. سایکو میگه اره میخوام مصاف چهار طرفه رو ببرم و به کمربند بین قاره ای برسم.


تصویر منصور و میس رو در پشت صحنه داریم


منصور مقابل لی نایت

لی یک کیک رو رد کرد و بعد روی منصور فیس فیرست زد. او با کلوزلاین کار رو ادامه داد. میس خواست دخالت بکنه که لی یه ضربه بهش زد. لی بعدش روی منصور بی اف تی رو زد و پینش کرد

رنده لی نایت


لی نایت بعد از مسابقه مردم رو مسخره کرد و گفت من به به مشت ادم که فقط تشویقم بکنند نیاز ندارم. او دوباره تغیر نامش از دوپری به لی نایت رو مورد اشاره قرار میده و میره


به بازگشت وایت مرور میشه


پرز، شوتزی و راکوییل مقابل گروه بیلی

پرز از روی طناب یک شیرجه روی بیلی زد. او رفت برای کاور. بیلی در شماره دو کیک اوت کرد. بیلی حریف رو گرفت تا روش رز پلنت بزنه. او بعدش حریف رو رول کرد و تمام

برنه گروه بیلی


به مصاف روندا روزی در اکستریم مرور میشه. 


همچنین تصویری از تیم وایکینگ رایدرز داریم که انگار برای یک شروع دوباره دارند مقدمه چینی مکنند


تیم دل فانتاسما مقابل تیم هیت رو

بی فاب برای تیم هیت رو خواست دخالت بکنه اما زلینا وگا او رو کنار کشید. ویلد از تیم فانتاسما تگ گرفت و رفت سراغ دولا که داخل رینگ بود. او با کمک دوستش یک حرکت مشترک روی دولا زد. بعدش فینیشر مشترک رو اجرا کردند و دولا کاور شد

برنده دل فانتاسما


گزارشگر در پشت صحنه به دویل میگه انگار حریف تازه واردت در ان ایکس تی رو دست کم گرفته بودی که بهش باختی. دویل میگه کسی که رقیبش رو دست کم گرفت مورگان بود که باخت. سی ام پانک نیوز. دویل معقد هست که مورگان میتونست دوران قهرمانی خودش رو طولانی تر بکنه اما روندا مانع شد. دویل از عملکرد مورگان گلایه میکنه و ناگهان مورگان میاد و او رو کتک میزنه


به مصاف رولینز و ریدل مرور میشه


مصاف چهار طرفه برای روشن شدن مدعی کمربند بین قاره ای

شیمس مقابل ری مستریو مقابل سایکو مقابل ریکوشی

نکته: کراس قرار بود در این مصاف باشه اما چون مصدوم شده بود، ری به جاش اومد.

وسط مسابقه، گروه رینز و گروه براولینگ در کنار رینگ درگیر شدند. در این لحظه ری روی ریکوشی 619 زد. ریکوشی پای ری رو گرفت و رفت برای کاور اما ری رها شد. ری دوباره 619 زد و بعدش با اجرای اسپلش رفت برای کاور

برنده ری مستریو


ری بعد از مسابقه اعلام کرد که الان عضو اسمکدان هست


بخش وایات


اهنگ وایات پخش میشه و دری که پشتش نور هست باز میشه. وایت با فانوس میاد. وایت میگه واقعا از بودن در اینجا عصبی هستم. فکر میکردم این اتفاق نمیافته. این نسخه جدید من هست که قبلا به شما نشونش ندادم. او میخواد مروری به گذشته بکنه و میگه من خیلی چیزا رو ار دست دادم. من زمینه فعالیتم و دو تا از بهترین رفقا رو از دست دادم. من راهم گم کردم و سردرگم شدم. اخرش فهمیدم که اشتباه میکردم. برای خودم متاسفم و خواستم که دوباره مردو دنیا رو ببینم. در این مدت ادمهایی بودند که به من گفتند، ما اعتماد به نفس و امیدمون رو از دست داده بودیم اما با دیدن تو، به زندگی برگشتیم. ( یعنی روش وایات رو در زندگی انتخاب کردند و موفق شدند)

وایت میگه مردم هیچ وقت ترکم نکردند و باعث بازگشتم شدند. من یه ماه قبل اماده برگشتن شدم. وایات بعدش نقابش رو میزنه و صدایی میگه با من بیا. زندگیت تمام شد. اینده و گذشته رو فراموش کن. حتی تصور نمیتونی بکنی که با چه رو به رو خواهی شد. اما خواهی فهمید.

با این بخش برنامه تمام شد


بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • وطن وی گفته: وطن وی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/23 و 22:14 دقیقه ارسال شده.

    سلام ازت دعوت میکنم بیایی تالار گفتگو وطن وی تا تو بخش های مختلف و موضوعات مختلف فعالیت کنی میتونی دوستای جدیدی بشیم واسه هم و جمع خوبی داشته باشیم یه سر بزن بخش پاتوق رو فراموش نکن!

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش