آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48858 rey
34 1394 sam
20515 58349 rey
10807 48250 sam
آپدیت بر وضعیت ای جی استایلز و رومن رینز
  • بازدید : (352)


آپدیت  بر وضعیت ای جی استایلز و رومن رینز


متن در ادامه مطلب 


خب ما امروز اومدیم با آپدیت فوری بر این دو رالستر که به هم مربوط هست 


از ای جی استایلز پرسیدن و گفتن که دوست داری با رومن مچ بدی گفت بله !اما وقتی که کمربند را از دست بده و منم مقابلش قرار می گیرم من خیلی با رومن دوست دارم مچ بدم سر کمربند. اما می دونم که فایده ای نداره ! ولی اگر کمربند دستش نباشه حتما باهاش مچ میدم 


حالا رومن هم ی جورایی جواب این پاسخ رو داد!در پاکدست لوگان پاول حضور داشت و گفت خیلی ها ادعا مچ با من دارم اما من حریف که دوست دارم باهاش بجنگم راک هست نه کسایی که می دونم من باهاشون مچ بدم شخصیتشون خورد میشه و دوست ندارم این اتفاق بی افتد !!!!! و تاحالا اونایی رو هم شکست دادم زیاد باعث خورد شدن شکستشون نشدم به غیر از جان سینا و لزنر که هیچ کدوم از دست من ناراحت نیستن !


و همچنین این دو در یک لایو اومنت در این هفته مقابل هم قرار می گیرند 


حالا نظر شما راجب این دو اتفاق چیه و به نظرتون ای جی استایلز گزینه ای خوب برای شکست دادن رومن هست ؟؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش