آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج ان ایکس تی 6 سپتامبر 2022
  • بازدید : (83)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOW7JA5aIwI-GKgxIf_ioyB6KTIJ5eCakN2aJvnTU&s=0


نتایج ان ایکس تی 6 سپتامبر 2022

متن در ادامه مطلب


دولین و جیسی جین مقابل نیکی اش و دودروپ باختند


مک دوناگ مقابل وس لی برد


روکسانا پرز مقابل ساتو مورا باخت


ویلیامز مقابل ریکوشی شکست خورد


اکسیوم مقابل ناتان فرز برد


بیلور بیت و برون بروکر مقابل تیم گالوس برنده شدند


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/16 و 21:33 دقیقه ارسال شده.

    HELLo BRATHER

    اول خبر رو میگم من دارم با امیرحسین مدیر سایت رستلینگ سیتی صحبت می کنم تا به همکاریمون ادامه بدیم و اونم موافقت کرده اینجوری می تونیم لینک دانلود های اون هارو بذاریم و اونا هم بعضی از مطالب ما موافقی دوباره؟اگه هستی بگو ی پست راجبش بزنم

    سوالم این هست که من احساس من قبلا که اخبار می زدیم با پوستر درمورد خودش بازدید بیشتری داشت مثلا مصاف لزنر مقابل رینز در لایو اومنت که لزنر داغون شد عکس مربوط به خودش رو بزنیم خوب اونجوری درسته بزرگ بود ولی بازدید بیشتر داشت الان من بلد نیستم عکس های بزرگ سایت های خارجی رو کوچیک کنم و بذارم سایت باید برم از گوگل ی چیز دیگه پیدا کنم

    مرسی که خوندی

    پاسخ : ما قبلا هم قرار شد با رستلینگ سیتی هماکری کنیم اما بعدش مشکل پیش اومد
    اونا متخصص دانلود هستند اما مطالب ما متنوعتر هست. یعنی اگه همکاری کنیم به نفع اونا هست
    عکس بزرگ سایت رو سنگین میکنه. باعث میشه وب موقع باز شدن گیرکنه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش