آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
بررسی clash at the castle 2022؛ همه چیز عالی بود اما...
  • بازدید : (650)
بررسی clash at the castle 2022؛ همه چیز عالی بود اما...

بررسی clash at the castle 2022

همه چیز عالی بود اما...



خوب بود؛ خوب بود؛ خوب بود ولی یک دفعه تمام آرزوهایم بر باد رفت.


۱_ گروه بیلی در مقابل گروه بیانکا بلر

یک مسابقه سرگرم کننده و خوب را شاهد بودیم.

دوست داشتم که از فینیشر های زیادی در این مسابقه استفاده بشه ولی فقط ۲ بار از فینیشر استفاده شد. ولی برای شروع رویداد مسابقه خوبی بود.

نمره: ۳ از ۵ 


۲_ گونتر در مقابل شیمس 

پیش‌بینی یک مسابقه خشن را میکردیم و همین هم شد و حتی از نوع بدتر؛ هر دو عالی بودند و هرکاری کردند طرف مقابل را زمین بزنند. از این که گونتر برنده شد خوشحال شدم و همچنین جو تماشاچی ها هم بی‌نظیر بود.

بعد از مسابقه همه سرپا شیمس را تشویق کردند. (یکی از زیباترین صحنه های رویداد را شاهد بودیم.) 

نمره: ۴/۷۵ از ۵ 


۳_ لیو مورگان در مقابل شینا بیزلر

مسابقه خوبی بود و عملکرد شینا خوب بود. اما از انصاف نگذریم لیو هم خوب عمل کرد توانست با زدن حرکات مختلف ما را سرگرم کند. قبل از مسابقه فکر میکردم که مورگان با رول پیروز میشود ولی او با پین برنده شد تا نشان دهنده این باشد که شخصیت او داره تبدیل به یک شخصیت قوی میشه.

نمره: ۳/۲۵ از ۵ 


۴_ ادج و ری میستریو در مقابل روز داوری

با این که اوایل کند شروع شد ولی ۵ دقیقه پایانی تند دنبال شد و 619 و اسپیر ادج عالی بود. همچنین کمک دامنیک هم خوب بود و جز لحظه های سرگرم کننده بود.

بعد از مسابقه دامنیک به ادج و ری میستریو خیانت کرد که واقعاً عجیب بود و من نمی‌دانستم که همچین چیزی می‌خواهد رخ دهد.

نمره: ۴ از ۵ 


۵_ ست فریکین رالینز در مقابل مت ریدل

همانطور که پیش‌بینی می‌شد مسابقه آن ها از همان دقایق اول خشن دنبال شد ولی با این حال اوایل مسابقه کند بود و ما حتی ۱ باگ هم در مسابقه دیدیم. ولی رفته رفته مسابقه بهتر دنبال شد و با زدن حرکات مختلف و مختص خودشان مسابقه را ادامه دادند و با کاور کردن های مداوم مسابقه را زنده نگه داشتند. در بخش پایانی مسابقه ریدل عصبانی شد و رفت و صندلی آورد تا سر رالینز را بزند ولی او جاخالی داد و به رینگ رفت و ریدل هم به رینگ رفت ولی رالینز زرنگی کرد و ۲ بار کورم استامپ زد و پیروز مسابقه شد.

مسابقه آن طور که من میخواستم نشد ولی باز هم عالی بود.

نمره: ۴/۲۵ از ۵ 


۶_ درو مکینتایر در مقابل رومن رینز

حیف شد که آن لحظه تاریخی را ندیدیم که مکینتایر ۲ کمربند جهانی را بالا ببرد و هوادار ها از خوشحالی استادیوم را منفجر کنند. صد ها حیف شاید باورتون نشه ولی کم مانده بود تا اشکم در بیاد برای مکینتایر چرا که او لایق این پیروزی و قهرمانی بود. از همان اول چهره مکینتایر ناراحت و خسته بود ولی من فکر میکردم که او میخواهد نشان بدهد که از دست رینز عصبی هست ولی او بخاطر این که می‌دانست میخواهد ببازد ناراحت بود. سردرد گرفتم وقتی رینز مکینتایر را برد.

بیاید و با هم صادق باشیم که این دفعه رینز باید میباخت منی که تا قبل از رسلمنیا ۳۸ از تایتل رین او راضی بودم و شخصیت او را دوست داشتم الان از او متنفرم.

از الان به بعد هرکی بیاد و رینز را ببرد دیگر برای من لذت بخش نخواهد بود میدونید چرا؟

چون احساس میکنم که به مکینتایر ظلم شد و من در چهره‌ او می‌دیدم که ناراحت هست که مسابقه را نبرده چرا که او در کشور خودش باخت و این اصلا راضی کننده نیست.

حالا بیایید تا در مورد خود مسابقه توضیحاتی را بگم.

مسابقه خارق‌العاده بود همه چی تمام بود و من از بوک مسابقه راضی بودم. جو تماشاچی ها به یادماندنی بود و تا ابد در ذهن من میماند. اوایل مسابقه احساس میکردم که رینز ترسیده از تماشاچی ها و تا به حال او را آنقدر خسته و ناراحت ندیده بودم.

استفاده درست از فینیشر ها در دقایق مناسب باعث شد کیک اوت های خوبی را ببینیم مکینتایر با زدن اسپیر به رینز مرا غافلگیر کرد و من از آن لذت بردم و با هر کیک اوت مسابقه برایم جالب تر و جذاب تر میشد.

با این که از پایان مسابقه اصلأ راضی نبودم ولی یکی از برترین مسابقات سال را تماشا کردم.

نمره: ۵ از ۵ 


نتیجه گیری نهایی: 

همه چیز خوب بود و بسیار سرگرم‌کننده. لحظه های زیبایی در این رویداد دیدیم و از آن ها لذت بردیم.

تمامی برنده ها درست و به جا بود ولی انتخاب رینز به عنوان برنده مسابقه مین اونت اصلا ایده خوبی نبود.

قطعا بهترین پی پر ویو سال را دیدم و از آن لذت بردم.

این پی پر ویو در ذهن من تا ابد می‌ماند و تا به حال آنقدر از مکینتایر خوشم نیامده بود. و از الان من طرفدار او هستم.

همچنین باید بگم که رویداد ۳ ساعت و سی و پنج دقیقه طول کشید که زمان ایده‌آلی بود و مسابقات هم از زمان خوبی برخوردار بودند و کشتی گیر ها توانستند از این زمان به درستی استفاده کنند.


نمره به رویداد: 8/5 از 10

این جز بهترین پی پر ویو هایی بود که در عمرم دیدم.ولی باز با این حال باخت مکینتایر به رینز بدترین نتیجه ای بود که در پرو رسلینگ شاهد آن بودم.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/15 و 10:04 دقیقه ارسال شده.

    دیگه شورشو دراوردن همه دخالت تا کی رومن اصلا باید توسامرسلم میباخت چهار تایی رو سر لزنر بودن قبلترش ادج میتونست کمربند ها
    رو ببره اصلا تکراری شده همه چیز دخالت رومن برنده بهترین مچ مال ریدل و رولینز بود مینی ونت دیگه تکراری شده

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 19:06 دقیقه ارسال شده.

    شما مسابقه اندرتیکر و شأن مایکل به آن زیبایی بود
    حالا میگی مسابقه رومن بهترین مسابقه به درد نمی‌خورد نمره ۳ هم زیاد بود

    پاسخ : سلام سینا جان امیدوارم حالت خوب باشه
    من کی گفتم مسابقه تیکر و مایکلز بد بوده مسابقه این دو نفر بهترین مسابقه ای بود که در عمرم دیدم
    این مسابقه هم خوب بود ولی برنده اش بد بود و همین

  • سام گفته: سام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 18:39 دقیقه ارسال شده.

    والا این غمی که میگیدو من ندیدم تو صورت مکنتایر و نمیتونم به عنوان قهرمان قبولش کنم بره بالیوود بهتر نتیجه میگیره اگر قرار باشه رومن کمربند رو ببازه بهتره به کسی ببازه که واقعا لایقه نه به یه فیلم هندی تستسترونی

  • فربد رومن گفته: فربد رومن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 15:08 دقیقه ارسال شده.

    من سایت شما رو خیلی دوست دارم اما نویسنده ها نباید اینتوری متن رو بر علیه رومن بنویسن که یکی مثل من که طرفداره رومنه ناراحت نشه


    بعدشم هر کی به رومن رینز فحش میده یا مسخرش میکنه واسه خودش

    پاسخ : هر کس سلیقه ای داره
    پاسخ :

    من مدیر سایت هستم. باشه با نویسنده ها حرف میزنم

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 14:52 دقیقه ارسال شده.

    عالی بود
    بی نظیر بود
    به عمرم همچین چیزی ندیدم
    مچ والتر و شیمس خدا بود
    خوب شد والتر کمربندو نباخت
    یکم دستش بمونه بعد بره سراغ کمربند جهانی عالی میشه

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 14:19 دقیقه ارسال شده.

    رومن رینز بی ناموس
    این پیپر ویو هم هیچ تایتل چنچی نداشت
    حداقل شیمس رو برنده میکردن تا هم صاحب کمربند جدیدی داشتیم هم اینکه هوادار ها خوشحال بشن

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 10:27 دقیقه ارسال شده.

    سلام علی اصغر از نظر من مچ مورگان و شینا بیلزر مزخرف ترین مچی بود که دیده بودم

    کیفیت چندانی نداشت فکر کنم نمره 2 هم برای زیاد باشه

    ولی خدایی مچ ریدل و ست عالی بود به چند دلیل یکی تکنیک های زیبایی انجام شد و همچنین استامپ هوایی ست و کلی بحث کردن با هم از نظرم خیلی عالی بود

  • amir گفته: amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/06/13 و 9:46 دقیقه ارسال شده.

    خسته نباشید به تمام کسانی که زحمت میکشن ....
    من به شخصه مسخره ترین و چرت ترین قهرمانی همین الان برای روغن بنز هست ....
    نمیدونم چرا باید انقدر ادامه پیدا کنه که جذابیت از همه چی گرفته شده و شوها اصلا جذابیتی نداره ...

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش