آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
مراسم درفت امسال بعد از ppv کلش ات دکستل انجام می شود!
  • بازدید : (201)


مراسم درفت امسال بعد از رویداد کلش ات دکستل انجام می شود !!


متن در ادامه مطلب 


 اول ی توضیح درباره درفت بدم درست یعنی نقل و انتقالات کشتی گیران هر یک سال ی بار 


 مراسم درفت سال 2022 زمانش رسیده و قرار شده بعد از ppv کلش ات دکستل درفت ها در شو های راو و اسمکدان انجام بشه 


خب امسال درست ها خیلی هیجان انگیز هست چون امسال مراسم درفت با مدریت ترپیل اچ یعنی هانتر هست و قطعا هانتر درفت هایی خوب انجام میده و به این دلیل خیلی جذاب هست 


ولی هانتر دیشب در یک مصاحبه گفت که من مشکل دارم در درفت اونم این هست که من دوست دارم بیشتر افراد nxt رو به مین راستر بیارم اما اینجوری باعث از دست دادن جذابیت این شو میشه و  خلوت میشه و من درباره این موضوع به مشکل خوردم 


حالا نظر شما چیست????


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/25 و 8:25 دقیقه ارسال شده.

    مطمئنم اچ درفت های خوبی انجام میده

  • حسین کوفی گفته: حسین کوفی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/24 و 20:27 دقیقه ارسال شده.

    به نظزم میتونه درفت های خیلی خوبی انجام بشه مخصوص با اچ

    پاسخ : دقیقا 👍

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش