آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59748 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
اخبار بسیار مهم درباره سامراسلم summer slam
  • بازدید : (356)
اخبار بسیار مهم درباره سامراسلم summer slam

اخبار بسیار مهم درباره سامراسلم summer slam

متن در ادامه مطلب


چیزی تا summer slam نمونده و اگر میخواهید این رویداد را پیش‌بینی کنید به پست قبلی من برید و پیش‌بینی خود از مسابقات را بنویسید تا ببینیم چه کسانی درست پیش‌بینی کردند همچنین من و مهدی مدیر سایت پیش‌بینی خود از این رویداد را نوشتیم و می‌توانید آن را بخوانید.


و حالا میرسیم به اخبار: 

۱_ دیو ملترز گفته که من اول فکر میکردم که رینز برنده هست ولی حالا به شک افتادم.

او در ادامه گفت که این احتمال وجود دارد که پاول هیمن به رومن رینز خیانت کنه و به آستین تیوری بگوید که کیفش را کش کند و با قهرمانی تیوری او مدیر او شود و به طور ساده همین با قهرمانی تیوری از استادیوم خارج شود.

او بار دیگر گفت که یک احتمال دیگر هم وجود دارد که پاول همین به تیوری بگوید کش کند ولی سر او کلاه بزارید و باعث شود که کش او ناموفق شود.


و حالا پیش‌بینی من: 

در این که رینز برنده مسابقه هست شکی نیست ولی موضوع مهم این هست که تیوری کش میکند یا نه.

من در پیش‌بینی خودم ننوشته بودم که تیوری کش میکند یا نه ولی حالا میخواهم این موضوع را بررسی کنم.

۱_ من ۲ پیش‌بینی از تیوری دارم اولین پیش‌بینی من این است که تیوری کش میکند ولی ناموفق هست.

۲_ در دومین پیش‌بینی من میگویم که او کش نخواهد کرد 

اما در اولین مورد به نظرم او بعد از مسابقه کیفش را کش میکند چرا که با توجه به تبلیغات کمپانی این آخرین مسابقه رینز و لزنر هست و کش کردن تیوری در اواسط مسابقه باعث می‌شود که درگیری رینز و لزنر ادامه داشته باشد و این کار باعث میشود که هوادار ها ناراحت نشوند. ولی به نظرم او بعد از مسابقه کیفش را کش میکند و کش او ناموفق خواهد بود.


و حالا ادامه اخبار 

۲_ طبقه گفته بعضی از منابع نائومی در مسابقه اوسوز و استریت پرافیتز دخالت می‌کنه و باعث پیروزی اوسوز میشود و بعد از این اتفاقات قیود نائومی و بیانکا بلر استارت میخورد چرا که بلر همسر مانتز فورد هست.


و حالا نظر من درباره این خبر: 

به نظر من همچین اتفاقی نخواهد افتاد. 

ولی از یک نظر این احتمال وجود دارد چون که نائومی از کمپانی چند وقتی بود که ناراضی بود و دخالت او در مسابقه اوسوز و استریت پرافیتز باعث میشود تا او چلنج کمربند زنان raw بگیرد.


حالا به ادامه اخبار میپردازیم:

۳_ این خبر کمی عجیب هست یکی از منابع نه چندان معروف و معتبر گفته که حریف رالینز در summer slam دالف زیگلر هست.

این منابع گفته چون که دالف زیگلر خیلی وقت بوده که در شو های اصلی کمپانی حاضر نشده این رویداد میتواند باعث شود که او به شو raw و یا smackdown بیاد.

البته که باید گفت چندین منابع گفتند که احتمالا رندی اورتون حریف رالینز هست ولی این احتمال درصد بسیار پایینی دارد.


و حالا پیش‌بینی من از مسابقه رالینز: 

۱_ مسابقه رالینز در مقابل جانی گارگنو (بالاترین شانس و به نظر من این مسابقه قطعی هست رفقا شک نکنید به این انتخاب) 

۲_ اضافه شدن به مسابقه رینز و لزنر ( این احتمال از احتمال اول شانسش کمتر هست)

۳_ مسابقه رالینز در مقابل ای جی استایلز (این احتمال پایین‌ترین شانس را دارد) 


نکته: بررسی پی پر ویو summer slam احتمالا فردا شب و یا پس فردا صبح در همین سایت قرار میگیرد.


دوستان ممنون بابت این اخبار را خواندید. نظرات خود را درباره این اخبار بگویید و حتما در پیش‌بینی رویداد summer slam که دیروز پست کردم شرکت کنید تا ببینیم چه کسانی درست مسابقات را پیش‌بینی کردند.


http://punk1.rozblog.com/post/6912


این هم از لینک پیش‌بینی رویداد 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • iman batista گفته: iman batista می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/09 و 7:22 دقیقه ارسال شده.

    سلام و خسته نباشید سامراسلم tv14برگزار شد؟؟

    پاسخ : سلام خیر

  • مختار لزنر گفته: مختار لزنر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/09 و 4:13 دقیقه ارسال شده.

    برنده لزنر هست
    تیوری کیف رو کش نمیکنه، شاید توسط ست رالینز چلنج بشه کیف رو به او ببازه و یا سینا ، به هر حال امشب با قهرمانی رومن یا تیوری به اتمام نمی رسه

  • علی  گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/08 و 23:48 دقیقه ارسال شده.

    آقا پیش بینی من :تیوری کش میکنه براک باهاش در گیر میشه وباعث میشه رومن بتونه براک رو شکست بده وتیوری حواس پرتی برای براک بشه وبعد تیوری توسط بلاد لاین صدمه ببینه

  • طاها اصلاحی گفته: طاها اصلاحی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/08 و 23:17 دقیقه ارسال شده.

    رندی مصدومه
    کودی مصدومه پس قطعا اینا نیستن
    بالاترین احتمال ادج هستش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش