آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
چند خبر مهم از دنیای کشتی کج بعد از المنیشن چمبر
Image result for wwe logo

چند خبر مهم از دنیای کشتی کج بعد از المنیشن چمبر
متن در ادامه مطلب



طبق گزارشات بدست آمده ، قهرمان WWE براک لزنر برای حریف این روزهایش درومکینتایر ارزش و احترام بسیاری قائل هست و خیلی علاقمنده با درومکینتایر در شؤهای باقی مانده و حتی مسابقشون در رسلمنیا 36 غوغا به پا کنن.



امروز تولد 34 سالگی قهرمان سه دور کمربند تگ تیم شورتی جی هستش، تبریک به خودش و دوستدارانش.



آپولو کروز بعد از شکست به شیمس در اسمکداون این هفته گفت"(من از این اشغال خسته شدم)



بکی لینچ در مصاحبه اخیرش گفت: برای من فرقی نمیکنه در المنیشن چمبر چه کسی برنده بشه و هرکسی که برنده بشه در رسلمنیا 36 دست خالی از رینگ خارج میشه.



پلن اصلی کمپانی ، برای مسابقه قهرمانی زنان اسمکداون لایو در رسلمنیا چیست : گفته میشود پیش از این ، کمپانی در نظر داشت در رسلمنیا امسال نائومی به مصاف بیلی برود و شاهد مسابقه سینگل مچ باشیم اما در جدیدترین اخبار بدست امده ، گفته میشه در رسلمنیا امسال سر کمربند زنان اسمکداون مسابقه شلوغ 6 نفره ای خواهیم دید. بیلی به احتمال بالا در رسلمنیا باید از تایتلش در مقابل ساشابنکز ، نائومی ، لیسی ایونز و کارملا و یک فرد نامعلوم دفاع کند.


زمان برگشتن ادج مشخص شد ، او بصورت عمومی اعلام کرد که در ماه مارس در اپیزود نهم راو در واشنگتن حاظر میشه ، باید به اینم اشاره کرد که این روز ، دقیقا روز بعد از المنیشن چمپر هست و همه تو حال و هوای رسلمنیا هستند.


 مسابقه جدید ثبت شده برای رسلمنیا 36: بکی لینچ vs شینا بیزلر سر کمربند زنان راو.


غییر در مسابقه شایعه شده سرکمربند های تگ تیم زنان در رویداد رسلمینیا 36 ؛ پیش از این شایعات زیادی مبنی بر اینکه قهرمانان کمربند های تگ تیم زنان گروه کابوکی واریورز از کمربند هایشان در رویداد رسلمینیا 36 مقابل بت فینیکس و ناتالیا دفاع خواهند کرد، وجود داشت، اما در شو اسمکدانی که گذشت در برنامه مامنت آف بلیس، آلکسا بلیس قهرمانان کمربند های تگ تیم زنان را فرا خواند و گفت که از این عنوان ها باید در هر سه برند دفاع شود و آنها فقط در برند راو از کمربند هایشان دفاع می کنند، حال بنظر می رسد که آلکسا بلیس و نیکی کراس چلنجر های بعدی قهرمانان کمربند های تگ تیم زنان گروه کابوکی واریورز در رویداد رسلمینیا 36 باشن.


هال آف فیمر بعدی Hall Of Fame کلاس 2020 پنجشنبه این هفته در برنامه "After The Bell" کوری گریوز معرفی خواهد شد.


ای جی استایلز از نگاه Pro Wrestling Illustrated به عنوان بهترین کشتی‌گیر دهه انتخاب شد.


برت هارت مهمان بعدی استون کلد در برنامهBroken Skull Sessions خواهد بود.


و طبق آخرین خبر این که طبق شنیده ها از چند منبع مختلف راسلمینیای 37 آخرین حضور کشتی گیر افسانه ای تاریخ کمپانی WWE یعنی جان سینا خواهد بود. این اسطوره دنیای کشتی کج که چند ماه اخیر شدیدا درگیر فیلم های سینمایی شده به یکی از نزدیکانش اعلام کرده که سال 2021 بعد از 17 قهرمانی برای همیشه از دنیای WWE وداع میکنه.



بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش