آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
گلدبرگ خبر داغ و جدید سایت ها
  • بازدید : (389)


 گلدبرگ خبر داغ و جدید سایت ها


متن در ادامه مطلب 



جدیدا یکی از کارکنان رسمی wwe که جزو نویسنده های wwe هست گفت که گلدبرگ درسته خداحافظی کرده و رفته ولی همچنان با wwe قرارداد دارد و می تونه دوباره برای چند مچ و یا حتی ریمچ با رینز برگرده 


این شایعه از توییت این نویسنده شروع شده (من نتونستم اسمش رو ترجمه کنم) 


حالا بعد این نویسنده این خبر رو تکذیب کرد و باعث شد که شایعه ها همه جا شدت بگیره چون یا خواست سوتیش رو پوشش بده یا واقعا نمی خواست مردم بدونن که گلدبرگ هنوز قرار داد داره 


بعد خود گلدبرگ در یک مصاحبه گفت که من هنوز علاقه زیادی دارم برای بازگشت به wwe هرچند که من چشمم آب نمی خوره چون برگرده فایده ای نداره چون خیلی زود دوباره از wwe دور میشه پس بهتره برنگرده ولی می تونه به تالار مشاهیر سال های آینده به پیونده تا کمی دوباره دیده بشه 


حالا نظر شما چیه ؟؟


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش