آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
رفتن ۳ اسطوره از پرو رسلینگ
  • بازدید : (348)
رفتن ۳ اسطوره از پرو رسلینگ

رفتن ۳ اسطوره از پرو رسلینگ

متن در ادامه مطلب



دو شب کافی بود تا ما بفهمیم که WWE هنوز هم می‌تونه کاری را که از رسلمنیا های ۱۷ تا ۳۰ انجام میداد می‌تونه تکرار کنه یا نه؟

رسلمنیا لحظه ها و مسابقات خارق‌العاده ای در تاریخچه اش داره.
از مسابقه مایکلز و هارت در رسلمنیا ۱۲ گرفته تا مسابقه خاطره انگیز استون کلد و راک در رسلمنیا ۱۷ و همچنین استریک تیکر که در ورزش های رزمی مانند نداره مگه میشه ۲۱ سال نبازی اون هم در بزرگترین رویداد سرگرمی و ورزشی دنیا هر چقدر هم نمایشی باشه ولی این که مسابقاتت به عنوان زیباترین مسابقه های تاریخ pro wrestling شناخته بشه نشان دهنده بزرگی یک شخص هست.
حالا از این ها هم بگذریم WrestleMania 38 در دو شب برگزار شد و همه منتظر یک شگفتی بودیم که آیا WWE می‌تونه یک رویدادی رو به ما تحویل بده که در تاریخ ماندگار بشه یا نه.
کمپانی ۲ شبی را برای هواداران ساخت که از حق نگذریم عالی بود و همواره از کودی رز و استون کلد تعریف های زیادی شد چرا که این دو نفر باعث شدند که رسلمنیا دیده بشه.
اما بعضی ها انگار یک چیزی را یادشان رفته این که ما در این رویداد ۳ اسطوره را از دست دادیم ولی با این حال بعضی ها این رو نفهمیدند چرا که این رویداد عالی عمل کرد و ما اصلا این موضوع را نفهمیدیم.
تریپل اچ و آندرتیکر و استون کلد ما در واقع خداحافظی این ۳ نفر را شاهد بودیم.
تریپل اچ که در شب دوم آمد و از هوادار ها تشکر کرد و یکجور از ناراحتی اش معلوم بود که دیگر کریر این اسطوره به خط پایان اش رسیده.
آندرتیکر که در دو شب آمد و بدون هیچ حرفی به تماشاچی های داخل استادیوم احترام گذاشت و از pro wrestling خداحافظی کرد البته شب قبل از رسلمنیا در مراسم Hall of Fame تیکر بازنشسته شد.
و میرسیم به استون کلد کسی که باعث شد WrestleMania 38 جون بگیره و تمام وزن این خرابکاری های کمپانی در پی پر ویو های قبلی رو در دوشش احساس کرد.
و در شب اول آخرین مسابقه اش را بعد از ۱۹ سال در دالاس تگزاس داد و با عملکرد خوبش در یک مسابقه حدوداً ۱۵ دقیقه ای Kevin Owens را شکست داد.
ما این ۳ نفر را در یک رویداد از دست دادیم خیلی ها با این ۳ نفر عاشق pro wrestling شدند.
نسلی که دیگر در تاریخ pro wrestling به وجود نمی‌آید.
Thank you taker 
Thank you hanter
Thank you cold 
و این رو یادمون نره که رسلمنیا ۳۸ قطعا بهترین رسلمنیا در ۸ سال گذشته بوده‌.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش