آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59749 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
نقد و بازتاب مانی این دبنک 2022
  • بازدید : (177)


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQjtOG_8r0q5vUS7-YPGSvAalJx2kOI7vsqZdSPyz0&s=0


نقد و بازتاب مانی این دبنک 2022

متن در ادامه مطلب


نکته:

این یک نظر برای مانی این دبنک بود که یکی از دوستان ارسال کرده. نکات خوبی توش بود و تصمیم گرفتم به عنوان یک نقد در این متن قرارش بدم.

نویسنده متن : Michael44

 

این پی پر ویو با نتایج نسبتا سوپرایز کننده همراه بود با توجه به پوش نسبتا خوب به لیو مورگان طی هفته های اخیر انتظار میرفت در غیاب بیلی وی رو قهرمان کنن ولی راجب کش کردن روی قهرمان زنان اسمکدون دقیقه نودی بود زیرا راندا مصددم شد و گویا مدتی حداقل بعنوان مسابقه دهنده در شوها حاضر نخواهد بود و لیو رو بعنوان یدکی انتخاب کردن.

همه منابع خبر از این میدن که قهرمانی لیو مانند نیکی اچ در پارسال کوتاه مدت خواهد بود و یکی از این سه نفر شارلوت فلیر بیلی با لیسی ایوانز کمربند رو ازش خواهد گرفت درباره برنده سدن لشلی هم تاحدی غیرمنتظره بود باتوجه به اینکه بک راندفیود تئوری و جان سینا انجام شده بود ولی گویا جان سینا حاضر به مسابقه دادن سر کمربند یو ا نشده و بهمین دلیل لشلی رو برنده اعلام کردن که اتفاق خوبی هست بشرطی که برنامه خوبی براش پیاده کنن و کمربند چندماهی پیشش بمونه و فیودهای جالبی رو شاهد باشیم.


در آخر چمدان مردان که گویا با تغییر رویه کمربند یو اس در هفته پیش پلن این مچ تغییر کرد هدچند مخفی موند و تا بعد از مسابقه کسی جایی نمیدونست که قراره تئوری رو وارد و جایگزین سمی زین کنن و حتی پیشبینی شده بود سمی زین برنده میشه چون قرار نبود که چمدان روی رومن کش بشه و سمی زین یجورایی چمدان رو به جوک تبدیل میکرد که حالا تئوری بعنوان جوانترین قهرمان مانی این د بانک مشخص نیست آیا تئوری همین نقش رو ایفا میکنه و خبری از کش کردن با موفق شدن خواهد بود یا نه و آیا گفته وینس مبنی بر دیدن تئوری با کمربندان اصلی به حقیقت میپیوندد با نه احتمالا تا سامراسلم جواب این پرسش مشخص میسه.


اگه رومن با جفت کمربندان از این پی پریو خارج بشه باید فاتحه چمدان رو خوند چون قراره توی پی پر ویو بعداز سامراسلم در اسکاتلند یکی با جفت کمربندان از رومن گرفته بشه و به درو مکینتایر تعلق بگیره. پس اگه تئوری تا سامراسلم موفق به کش کردن و برنده شدن یکی یا جفت کمربندان نشه کار چمدان تموم شدس مگه برنامه دیگه ای وجود داشته باشه بدرود


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش