آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59751 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58367 rey
10807 48260 sam
2 خبر از کشتی کج
  • بازدید : (378)


2 خبر از کشتی کج 


متن در ادامه مطلب 


خب اولین خبرمون مربوط به ترپیل اچ هست به گفته جان پولاک، اچ در روز چهار شنبه گذشته سخنرانی داشته که در سخنرانی اچ گفت من برگشتم من برگشتم ولی معلوم نیست حالا عبارت من برگشتم به چه معناس یعنی مدریت یا چه چیز دیگه ای 

~~~~~~~~


خبر بعدی درمورد ریا ریپلی هست در راو گذشته اعلام شد که ریپلی به دلیل مصدومیت نمی تواند مقابل بینکا بلیر قرار بگیرد و در همون شو یک تورنمنت انجام شد که کارملا برد بعد هم اسکا لینچ رو شکست داد و مچ زیبایی برای مانی این دبنک ثبت شد 


مچ سر کمربند زنان RAW 


بینکا بلیر VS آسکا VS کارملا


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Sam گفته: Sam می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/06 و 19:54 دقیقه ارسال شده.

    من احساس میکنم شما بیشتر تمرکزتون رو گذاشتید رو الیت و صادقانه بگم برادر من الیت ورشکست میشه نهایتا یک سال و اغلب طرفدارwweهستن اینه که به شدت سایت افت کرده مطالبتون بی ربط شده اطلاعاتتون غلطه جوری ترجمه حرف ها اشتباهه،حتی نتایج کامل به شدت ناقصه که آدم حوصلش نمیگیره هی بیاد چک کنه سایت رو

    پاسخ : بهتز ازبقیه سایتهاست که از ما کپی میکنند

  • مهسا ناصری  گفته: مهسا ناصری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/05 و 12:24 دقیقه ارسال شده.

    من با نظر علی رینز موافقم درست میگه اگه شو رو درست نگاه کنید می‌فهمید به ول ا.. مچ سر کمربند زنان تریپل ترت نشد و قطعا هم تریپل ترت نخواهد شد چون آسکا رفت مانی این د بنک پس چی چی میگید چرا از زیر حرف حق تفره میرید راس میگه بنده خدا

    پاسخ : خب عزیزم یک منبع این رو زد منم وقت نکردم شو راو قبلی رو ببینم به خاطر همون زدم لطفا دیگه به این بحث ادامه ندید ممنون

  • علی رینز گفته: علی رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/04 و 22:47 دقیقه ارسال شده.

    چی چی رسلینگ همینه چرا جواب نامربوط میدی میگم سایت به این خوبی چرا نویسنده هاش شو ها رو نمیبینن که میان چیزای الکی می‌نويسن لطفا رسیدگی کنید من تو پیام قبلیم گفتم آسکا رفت واسه مانی این د بنک و کارملا جای ریا ریپلی رو گرفت هنوز هم اصلاح نکردید فقط یچیز میگید که رسلینگ همینه

    پاسخ : خبرا تغیر میکنند
    ما که نمیتونیم مدام برگردیم با نظر مکمن مدام پست اصلاح کنیم

  • فربد رومن گفته: فربد رومن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/04 و 14:18 دقیقه ارسال شده.

    سی ام پانک نیوز بهترین سایت رسلینگی هست که دیدم

    پاسخ : لطف داری

  • علی رینز گفته: علی رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/04/04 و 11:19 دقیقه ارسال شده.

    خیلی خیلی نویسنده های چرتی دارید من پنج یا شش بار خبر های نامربوط دیدم آسکا به مانی این د بنک رفت و کارملا جای ریا ریپلی صد درصد هم میدونم پیام منو نمیزارید فقط میخوام بگم که این یه سایت رسلینگ هستش بعد خودتون حتی شوها رو نگاه نمی‌کنید بعد می‌آید چرت و پرت نامربوط می‌نویسید

    پاسخ : دنیای رستلینک همینه

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش