آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59747 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
مقاله: پیش بینی هل این ا سل 2022
  • بازدید : (140)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZzdoiawsPOBuuTCMkqZxFsjdXUO4DzJFofxpIeME&s=0


مقاله: پیش بینی هل این ا سل 2022

متن در ادامه مطلب


نویسنده:


علی اصغر   



) کوین اونز در مقابل ازکیل
- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما تایید کرده است که در این رویداد کوین اونز در مقابل ازکیل قرار خواهیم گرفت.

این باید یک مسابقه مناسب باشد. فکر نمی کنم بهترین شب باشد اما می تواند محکم باشد.

در مورد برنده، من با ازکیل می روم. این بر اساس خط داستانی فعلی منطقی است. اونز با نفرتش از ازکیل کور خواهد شد و منجر به شکست او خواهد شد.

پیش بینی برنده:

ازکیل
6) Madcap Moss vs Happy Corbin
- عدم برگزاری مسابقه ممنوع (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرد که Madcap Moss و Happy Corbin در این رویداد به مصاف هم خواهند رفت. این یک مسابقه بدون محدودیت خواهد بود.

من نمی توانم دروغ بگویم. من منتظر این یکی نیستم. این دشمنی فقط این کار را برای من انجام نمی دهد.

من با برنده شدن ماس می روم. امیدوارم هر دو بعد از این به دشمنی های جدید بروند.

پیش بینی برنده:

ماس دیوانه
5) بیانکا بلایر مقابل آسوکا در مقابل بکی لینچ
- مسابقات قهرمانی زنان خام (تأیید شده)

WWE رسما یک مسابقه قهرمانی زنان RAW را برای این PPV تایید کرده است. این بازی Asuka vs Bianca Belair vs Becky Lynch خواهد بود.

به نظر می رسد که می تواند یک مسابقه واقعا قوی باشد.

من با برد بیانکا می روم تا کمربندش را حفظ کنم. او اخیراً آن را برده است، بنابراین من نمی بینم که او شکست بخورد.

پیش بینی برنده:

بیانکا بلایر

) اج، رئا ریپلی و دامیان پریست در مقابل ای جی استایلز، لیو مورگان و فین بالور
- مسابقه تیمی تگ ترکیبی 6 نفره (تأیید شده)

دبلیو دبلیو ای تایید کرده است که یک مسابقه تیمی 6 نفره و ترکیبی در این رویداد برگزار خواهد شد. اج، رئا ریپلی و دامیان پریست در مقابل ای جی استایلز، لیو مورگان و فین بالور خواهند بود.

باید یک مسابقه محکم برای نمایش باشد.

در مورد برنده، من با اج، رئا و پریست خواهم رفت. من نمی بینم که آنها در اینجا شکست بخورند.

پیش بینی برنده:

اج، رئا ریپلی و دامیان پریست.
3) نظریه در مقابل مصطفی علی
- قهرمانی WWE ایالات متحده (تأیید شده)

WWE رسما یک مسابقه قهرمانی ایالات متحده را برای این رویداد تایید کرده است. تئوری دفاع از مصطفی علی خواهد بود.

علی با حضور در زادگاهش شیکاگو باید واکنش بزرگی دریافت کند. این نیز باید یک مسابقه واقعا خوب باشد.

در مورد برنده، من با تئوری می روم. من الان نمی بینم که علی کمربند را بگیرد.

پیش بینی برنده:

تئوری
2) بابی لشلی در مقابل اوموس و ام وی پی
- مسابقه هندیکپ (تأیید شده)

WWE به طور رسمی مسابقه بین Omos و Bobby Lashley را برای این رویداد تأیید کرده است. دبلیو دبلیو ای تایید کرده است که یک مسابقه هندیکپ خواهد بود.

این باید یک مسابقه مناسب باشد. من قطعاً انتظار ندارم که نمایش را بدزدد، اما باید مناسب باشد،

در مورد برنده، من با لشلی می روم. بعد از اینکه او MVP را پین کرد، این اتفاق خواهد افتاد. سپس، ما می توانیم به طور رسمی از این دشمنی (امیدوارم) عبور کنیم.

پیش بینی برنده:

بابی لشلی.

) کودی رودز در مقابل ست رولینز
- بازی Hell In A Cell Match (تأیید شده)

WWE رسما مسابقه Hell in a Cell بین کودی رودز و ست رولینز را تایید کرد.

این راهی برای پایان دادن به دشمنی آنها خواهد بود. حدس من این است که بازی فوق العاده ای خواهد بود و قطعاً این شانس را دارد که نمایش را بدزدد.

در مورد برنده، من با کودی می روم.

پیش بینی برنده:

کودی رودز

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش